Aku vahetus 9-3SS

Vasta
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

Aku koolas maha. Mida peaks jälgima, kui ise akut vahetada? On mingi aeg, kaua võib olla ilma akuta ja mis võib 'lolliks' minna?
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#2

Pool tunnikest tagasi jäi just võti süütelukku kinni....käima ei lähe, võtit kätte ei saa... "immo failure"
VM palus treilale ajada.
Kuna TÜV-s täna pandi akule juhtmed taha, siis oli aku klemmi lahti liigutanud. Keerasin selle uuesti kinni ja auto võtmega taas sõbrer. Loodetavasti midagi tuksi ei keeranud selle jamaga.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Miks akule midagi järgi ühendati? Mul küll ei meenu ühestki ülevaatusest, et sinna midagi külge oleks keeratud...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Cyber
Miks akule midagi järgi ühendati? Mul küll ei meenu ühestki ülevaatusest, et sinna midagi külge oleks keeratud...

Pöördeid näiteks kätte saada.
Iga ratas veab and then some!
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#5

Ise käisin märtsis TÜVis siis küll sellist asja ei tehtud.
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#6

Munegu oma pöörde kust iganes välja. Nii ikka ei saa, et ühendan külge ja keeran persse. Mina ilmselt läheks ja riidleks. Räägiks, et treila maksis jne... las punastavad veidi. Nagunii on need TÜV mehed igal pool ja alati õhku täis.

PS. Ka mina olen korduvalt käinud ülevaatusel autodega, kus aku istme all või pagassis ja kunagi pole midagi külge ühendatud.

Kus see TÜV punkt asub?
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

Nüüd läheb asi pisut teemast välja, aga saagu siis küsimused vastatud:
Sai äsja Saab soetatud, aga sellel oli TÜV läbi ja läksin pikendama. Ta mõõdab akult mootori pöördeid CO mõõtmisel. Võib-olla tal selline mõõtja, mis vaja akule ühendada. Samas ma ei usu, et tema aku klemmi lahti liigutas. Endine omanik ütles, et suvel pani uue aku....arvatavasti jäid siis klemmid kinni keeramata. "-" oli kinni "+" logises. Otsi siis süüdlast. Peale masina lukustumist helistasin ka müüjale. Tema autodes veel rohkem võhik kui mina ja ei osnud midagi öelda.
Veel põnevat TÜV-s: esimestelt klaasidelt (uksed) käskis kile maha võtta. Tükk aega uuris, et kas on kile või mitte, lõpuks jäi küüs taha ja kiitis kile paigaldajat....võtsin kile maha. Kilest muidugi kahju, aga parem kui politsei kinni peab ja kordusele saadab.
Selline TÜV punkt asub Valgas Metsa tänaval.

Tervitab Andre
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

Mõõtis ka enne kui maha käskis võtta? Vaevalt.
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

ega ei mõõtnudki riistapuuga, aga ütles, et "see on liiga tume":nono:
tagantjärele enam kaebama minna ei saa....ise kah loll
Teen kunagi masinale teema ja eks seal pajatab.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#10

Veidi OT, aga siiski ei saa küsimata jätta - mis põhimõttel akult pöörete mõõtmine käib?
Võhikluse tunnistamisega probleeme ei ole.
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: &RE
Nüüd läheb asi pisut teemast välja, aga saagu siis küsimused vastatud:
Sai äsja Saab soetatud, aga sellel oli TÜV läbi ja läksin pikendama. Ta mõõdab akult mootori pöördeid CO mõõtmisel. Võib-olla tal selline mõõtja, mis vaja akule ühendada. Samas ma ei usu, et tema aku klemmi lahti liigutas. Endine omanik ütles, et suvel pani uue aku....arvatavasti jäid siis klemmid kinni keeramata. "-" oli kinni "+" logises. Otsi siis süüdlast. Peale masina lukustumist helistasin ka müüjale. Tema autodes veel rohkem võhik kui mina ja ei osnud midagi öelda.
Veel põnevat TÜV-s: esimestelt klaasidelt (uksed) käskis kile maha võtta. Tükk aega uuris, et kas on kile või mitte, lõpuks jäi küüs taha ja kiitis kile paigaldajat....võtsin kile maha. Kilest muidugi kahju, aga parem kui politsei kinni peab ja kordusele saadab.
Selline TÜV punkt asub Valgas Metsa tänaval.

Tervitab Andre

Kas tõest peab tükk aega uurima selleks, et aru saada kas on kiletatud või mitte:conf::D
Seda on naha ju sekundiga:conf:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Cyber
Miks akule midagi järgi ühendati? Mul küll ei meenu ühestki ülevaatusest, et sinna midagi külge oleks keeratud...

Pöördeid näiteks kätte saada.
Pöördeid loetakse sigaretisüütajast(kui see toimib).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: tõh
Veidi OT, aga siiski ei saa küsimata jätta - mis põhimõttel akult pöörete mõõtmine käib?
Võhikluse tunnistamisega probleeme ei ole.
Generaator laeb akut ja selle (gene.)pöörlemisest tekitadud impulsside järgi vooluvõrgus näedki pöördeid vastava tehnikaga.
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: taneli01
Kui suvel sai peale uus aku, siis kuidagi liiga kiirelt kooles?!Selleks peab mingi põhjus olema.

ONGI TEEMA RIKUTUD :wall:

PS: HAPPY CAPS LOCK DAY

Tegin autole oma teema, aga hetkel pole aega esimestest kogemustest/muredest rääkida.
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#15

OK, milline aku oleks normaalne 2.2 diislile? Sai soetatud 80Ah / 630A.
horsepower
Postitusi: 34
Liitunud: N Sept 10, 2009 22:34
Asukoht:
Auto: 9-3SS

#16

Küsiksin siis veel kindluse mõttes üle, et kui aku maha võtta pikemaks ajaks (mõneks tunniks või rohkem), et kas siis ei juhtu ajudega autol midagi (ei kustu midagi tähtsat ära ega vaja uuesti programmeerimist vms).
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: &RE
ega ei mõõtnudki riistapuuga, aga ütles, et "see on liiga tume":nono:
tagantjärele enam kaebama minna ei saa....ise kah loll
Teen kunagi masinale teema ja eks seal pajatab.

Üks selline kilefoobik oli Sõle tn. 2006 a. Sõitsin siis veel Mazdaga, esiklaasid olid samuti nõrga tooni all ja vanamees kukkus prigisema, tahtis kohe kõrvale Ghosti kileeemaldusse saata. Midagi mõõta ta ei suvatsenud. Panin ajama, läksin TÜV punkti, kus reaalsete probleemidega ka tegeletakse ja sai asi korda. Sain hoopis teada, et üks õõts tuleb peagi vahetada ja vaatasime koos TÜV mehega ühte vana Volgat, mis sealsamas seisis. Ka järgmisel ülevaatusel sellist probleemi ei esinenud.

NB! Aku mahavõtmisel ei tohiks peale raadiomälu midagi muutuda, vähemalt minul oli nii.
Vasta