Aku vahetus 9-3SS
Aku koolas maha. Mida peaks jälgima, kui ise akut vahetada? On mingi aeg, kaua võib olla ilma akuta ja mis võib 'lolliks' minna?
Pool tunnikest tagasi jäi just võti süütelukku kinni....käima ei lähe, võtit kätte ei saa... "immo failure"
VM palus treilale ajada.
Kuna TÜV-s täna pandi akule juhtmed taha, siis oli aku klemmi lahti liigutanud. Keerasin selle uuesti kinni ja auto võtmega taas sõbrer. Loodetavasti midagi tuksi ei keeranud selle jamaga.
VM palus treilale ajada.
Kuna TÜV-s täna pandi akule juhtmed taha, siis oli aku klemmi lahti liigutanud. Keerasin selle uuesti kinni ja auto võtmega taas sõbrer. Loodetavasti midagi tuksi ei keeranud selle jamaga.
Ise käisin märtsis TÜVis siis küll sellist asja ei tehtud.
Munegu oma pöörde kust iganes välja. Nii ikka ei saa, et ühendan külge ja keeran persse. Mina ilmselt läheks ja riidleks. Räägiks, et treila maksis jne... las punastavad veidi. Nagunii on need TÜV mehed igal pool ja alati õhku täis.
PS. Ka mina olen korduvalt käinud ülevaatusel autodega, kus aku istme all või pagassis ja kunagi pole midagi külge ühendatud.
Kus see TÜV punkt asub?
PS. Ka mina olen korduvalt käinud ülevaatusel autodega, kus aku istme all või pagassis ja kunagi pole midagi külge ühendatud.
Kus see TÜV punkt asub?
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
Nüüd läheb asi pisut teemast välja, aga saagu siis küsimused vastatud:
Sai äsja Saab soetatud, aga sellel oli TÜV läbi ja läksin pikendama. Ta mõõdab akult mootori pöördeid CO mõõtmisel. Võib-olla tal selline mõõtja, mis vaja akule ühendada. Samas ma ei usu, et tema aku klemmi lahti liigutas. Endine omanik ütles, et suvel pani uue aku....arvatavasti jäid siis klemmid kinni keeramata. "-" oli kinni "+" logises. Otsi siis süüdlast. Peale masina lukustumist helistasin ka müüjale. Tema autodes veel rohkem võhik kui mina ja ei osnud midagi öelda.
Veel põnevat TÜV-s: esimestelt klaasidelt (uksed) käskis kile maha võtta. Tükk aega uuris, et kas on kile või mitte, lõpuks jäi küüs taha ja kiitis kile paigaldajat....võtsin kile maha. Kilest muidugi kahju, aga parem kui politsei kinni peab ja kordusele saadab.
Selline TÜV punkt asub Valgas Metsa tänaval.
Tervitab Andre
Sai äsja Saab soetatud, aga sellel oli TÜV läbi ja läksin pikendama. Ta mõõdab akult mootori pöördeid CO mõõtmisel. Võib-olla tal selline mõõtja, mis vaja akule ühendada. Samas ma ei usu, et tema aku klemmi lahti liigutas. Endine omanik ütles, et suvel pani uue aku....arvatavasti jäid siis klemmid kinni keeramata. "-" oli kinni "+" logises. Otsi siis süüdlast. Peale masina lukustumist helistasin ka müüjale. Tema autodes veel rohkem võhik kui mina ja ei osnud midagi öelda.
Veel põnevat TÜV-s: esimestelt klaasidelt (uksed) käskis kile maha võtta. Tükk aega uuris, et kas on kile või mitte, lõpuks jäi küüs taha ja kiitis kile paigaldajat....võtsin kile maha. Kilest muidugi kahju, aga parem kui politsei kinni peab ja kordusele saadab.
Selline TÜV punkt asub Valgas Metsa tänaval.
Tervitab Andre
Algselt postitas: &RE
Nüüd läheb asi pisut teemast välja, aga saagu siis küsimused vastatud:
Sai äsja Saab soetatud, aga sellel oli TÜV läbi ja läksin pikendama. Ta mõõdab akult mootori pöördeid CO mõõtmisel. Võib-olla tal selline mõõtja, mis vaja akule ühendada. Samas ma ei usu, et tema aku klemmi lahti liigutas. Endine omanik ütles, et suvel pani uue aku....arvatavasti jäid siis klemmid kinni keeramata. "-" oli kinni "+" logises. Otsi siis süüdlast. Peale masina lukustumist helistasin ka müüjale. Tema autodes veel rohkem võhik kui mina ja ei osnud midagi öelda.
Veel põnevat TÜV-s: esimestelt klaasidelt (uksed) käskis kile maha võtta. Tükk aega uuris, et kas on kile või mitte, lõpuks jäi küüs taha ja kiitis kile paigaldajat....võtsin kile maha. Kilest muidugi kahju, aga parem kui politsei kinni peab ja kordusele saadab.
Selline TÜV punkt asub Valgas Metsa tänaval.
Tervitab Andre
Kas tõest peab tükk aega uurima selleks, et aru saada kas on kiletatud või mitte:conf::D
Seda on naha ju sekundiga:conf:
Pöördeid loetakse sigaretisüütajast(kui see toimib).Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: Cyber
Miks akule midagi järgi ühendati? Mul küll ei meenu ühestki ülevaatusest, et sinna midagi külge oleks keeratud...
Pöördeid näiteks kätte saada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Generaator laeb akut ja selle (gene.)pöörlemisest tekitadud impulsside järgi vooluvõrgus näedki pöördeid vastava tehnikaga.Algselt postitas: tõh
Veidi OT, aga siiski ei saa küsimata jätta - mis põhimõttel akult pöörete mõõtmine käib?
Võhikluse tunnistamisega probleeme ei ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: taneli01
Kui suvel sai peale uus aku, siis kuidagi liiga kiirelt kooles?!Selleks peab mingi põhjus olema.
ONGI TEEMA RIKUTUD

PS: HAPPY CAPS LOCK DAY
Tegin autole oma teema, aga hetkel pole aega esimestest kogemustest/muredest rääkida.
OK, milline aku oleks normaalne 2.2 diislile? Sai soetatud 80Ah / 630A.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 10, 2009 22:34
- Asukoht:
- Auto: 9-3SS
Küsiksin siis veel kindluse mõttes üle, et kui aku maha võtta pikemaks ajaks (mõneks tunniks või rohkem), et kas siis ei juhtu ajudega autol midagi (ei kustu midagi tähtsat ära ega vaja uuesti programmeerimist vms).
Algselt postitas: &RE
ega ei mõõtnudki riistapuuga, aga ütles, et "see on liiga tume":nono:
tagantjärele enam kaebama minna ei saa....ise kah loll
Teen kunagi masinale teema ja eks seal pajatab.
Üks selline kilefoobik oli Sõle tn. 2006 a. Sõitsin siis veel Mazdaga, esiklaasid olid samuti nõrga tooni all ja vanamees kukkus prigisema, tahtis kohe kõrvale Ghosti kileeemaldusse saata. Midagi mõõta ta ei suvatsenud. Panin ajama, läksin TÜV punkti, kus reaalsete probleemidega ka tegeletakse ja sai asi korda. Sain hoopis teada, et üks õõts tuleb peagi vahetada ja vaatasime koos TÜV mehega ühte vana Volgat, mis sealsamas seisis. Ka järgmisel ülevaatusel sellist probleemi ei esinenud.
NB! Aku mahavõtmisel ei tohiks peale raadiomälu midagi muutuda, vähemalt minul oli nii.