1. leht 1-st

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 15:09
Postitas saabSS
Aku koolas maha. Mida peaks jälgima, kui ise akut vahetada? On mingi aeg, kaua võib olla ilma akuta ja mis võib 'lolliks' minna?

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 16:32
Postitas Andre83
Pool tunnikest tagasi jäi just võti süütelukku kinni....käima ei lähe, võtit kätte ei saa... "immo failure"
VM palus treilale ajada.
Kuna TÜV-s täna pandi akule juhtmed taha, siis oli aku klemmi lahti liigutanud. Keerasin selle uuesti kinni ja auto võtmega taas sõbrer. Loodetavasti midagi tuksi ei keeranud selle jamaga.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 16:51
Postitas Cyber
Miks akule midagi järgi ühendati? Mul küll ei meenu ühestki ülevaatusest, et sinna midagi külge oleks keeratud...

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 17:27
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Miks akule midagi järgi ühendati? Mul küll ei meenu ühestki ülevaatusest, et sinna midagi külge oleks keeratud...

Pöördeid näiteks kätte saada.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 17:59
Postitas anthillse
Ise käisin märtsis TÜVis siis küll sellist asja ei tehtud.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 18:40
Postitas Virgo
Munegu oma pöörde kust iganes välja. Nii ikka ei saa, et ühendan külge ja keeran persse. Mina ilmselt läheks ja riidleks. Räägiks, et treila maksis jne... las punastavad veidi. Nagunii on need TÜV mehed igal pool ja alati õhku täis.

PS. Ka mina olen korduvalt käinud ülevaatusel autodega, kus aku istme all või pagassis ja kunagi pole midagi külge ühendatud.

Kus see TÜV punkt asub?

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 20:55
Postitas Andre83
Nüüd läheb asi pisut teemast välja, aga saagu siis küsimused vastatud:
Sai äsja Saab soetatud, aga sellel oli TÜV läbi ja läksin pikendama. Ta mõõdab akult mootori pöördeid CO mõõtmisel. Võib-olla tal selline mõõtja, mis vaja akule ühendada. Samas ma ei usu, et tema aku klemmi lahti liigutas. Endine omanik ütles, et suvel pani uue aku....arvatavasti jäid siis klemmid kinni keeramata. "-" oli kinni "+" logises. Otsi siis süüdlast. Peale masina lukustumist helistasin ka müüjale. Tema autodes veel rohkem võhik kui mina ja ei osnud midagi öelda.
Veel põnevat TÜV-s: esimestelt klaasidelt (uksed) käskis kile maha võtta. Tükk aega uuris, et kas on kile või mitte, lõpuks jäi küüs taha ja kiitis kile paigaldajat....võtsin kile maha. Kilest muidugi kahju, aga parem kui politsei kinni peab ja kordusele saadab.
Selline TÜV punkt asub Valgas Metsa tänaval.

Tervitab Andre

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 21:23
Postitas S9K
Mõõtis ka enne kui maha käskis võtta? Vaevalt.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: N Okt 22, 2009 22:08
Postitas Andre83
ega ei mõõtnudki riistapuuga, aga ütles, et "see on liiga tume":nono:
tagantjärele enam kaebama minna ei saa....ise kah loll
Teen kunagi masinale teema ja eks seal pajatab.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: R Okt 23, 2009 5:07
Postitas tõh
Veidi OT, aga siiski ei saa küsimata jätta - mis põhimõttel akult pöörete mõõtmine käib?
Võhikluse tunnistamisega probleeme ei ole.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: R Okt 23, 2009 6:20
Postitas Mario153
Algselt postitas: &RE
Nüüd läheb asi pisut teemast välja, aga saagu siis küsimused vastatud:
Sai äsja Saab soetatud, aga sellel oli TÜV läbi ja läksin pikendama. Ta mõõdab akult mootori pöördeid CO mõõtmisel. Võib-olla tal selline mõõtja, mis vaja akule ühendada. Samas ma ei usu, et tema aku klemmi lahti liigutas. Endine omanik ütles, et suvel pani uue aku....arvatavasti jäid siis klemmid kinni keeramata. "-" oli kinni "+" logises. Otsi siis süüdlast. Peale masina lukustumist helistasin ka müüjale. Tema autodes veel rohkem võhik kui mina ja ei osnud midagi öelda.
Veel põnevat TÜV-s: esimestelt klaasidelt (uksed) käskis kile maha võtta. Tükk aega uuris, et kas on kile või mitte, lõpuks jäi küüs taha ja kiitis kile paigaldajat....võtsin kile maha. Kilest muidugi kahju, aga parem kui politsei kinni peab ja kordusele saadab.
Selline TÜV punkt asub Valgas Metsa tänaval.

Tervitab Andre

Kas tõest peab tükk aega uurima selleks, et aru saada kas on kiletatud või mitte:conf::D
Seda on naha ju sekundiga:conf:

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: R Okt 23, 2009 8:10
Postitas Trionic
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Cyber
Miks akule midagi järgi ühendati? Mul küll ei meenu ühestki ülevaatusest, et sinna midagi külge oleks keeratud...

Pöördeid näiteks kätte saada.
Pöördeid loetakse sigaretisüütajast(kui see toimib).

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: R Okt 23, 2009 8:14
Postitas Trionic
Algselt postitas: tõh
Veidi OT, aga siiski ei saa küsimata jätta - mis põhimõttel akult pöörete mõõtmine käib?
Võhikluse tunnistamisega probleeme ei ole.
Generaator laeb akut ja selle (gene.)pöörlemisest tekitadud impulsside järgi vooluvõrgus näedki pöördeid vastava tehnikaga.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: R Okt 23, 2009 8:58
Postitas Andre83
Algselt postitas: taneli01
Kui suvel sai peale uus aku, siis kuidagi liiga kiirelt kooles?!Selleks peab mingi põhjus olema.

ONGI TEEMA RIKUTUD :wall:

PS: HAPPY CAPS LOCK DAY

Tegin autole oma teema, aga hetkel pole aega esimestest kogemustest/muredest rääkida.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: R Okt 23, 2009 14:24
Postitas saabSS
OK, milline aku oleks normaalne 2.2 diislile? Sai soetatud 80Ah / 630A.

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: E Nov 02, 2009 21:51
Postitas horsepower
Küsiksin siis veel kindluse mõttes üle, et kui aku maha võtta pikemaks ajaks (mõneks tunniks või rohkem), et kas siis ei juhtu ajudega autol midagi (ei kustu midagi tähtsat ära ega vaja uuesti programmeerimist vms).

Aku vahetus 9-3SS

Postitatud: T Nov 03, 2009 18:41
Postitas ivark
Algselt postitas: &RE
ega ei mõõtnudki riistapuuga, aga ütles, et "see on liiga tume":nono:
tagantjärele enam kaebama minna ei saa....ise kah loll
Teen kunagi masinale teema ja eks seal pajatab.

Üks selline kilefoobik oli Sõle tn. 2006 a. Sõitsin siis veel Mazdaga, esiklaasid olid samuti nõrga tooni all ja vanamees kukkus prigisema, tahtis kohe kõrvale Ghosti kileeemaldusse saata. Midagi mõõta ta ei suvatsenud. Panin ajama, läksin TÜV punkti, kus reaalsete probleemidega ka tegeletakse ja sai asi korda. Sain hoopis teada, et üks õõts tuleb peagi vahetada ja vaatasime koos TÜV mehega ühte vana Volgat, mis sealsamas seisis. Ka järgmisel ülevaatusel sellist probleemi ei esinenud.

NB! Aku mahavõtmisel ei tohiks peale raadiomälu midagi muutuda, vähemalt minul oli nii.