9-3 SS rehvimõõt
seda teemat on siin juba arutatud mõningate mõõtude suhtes, aga ei saanud sealt oma küsimusele vastust. Nimelt, praegu on mul all Saabi originaalvelgedel rehvid 205/55 R16 ning tahtsin küsida kas samale veljele sobib ka rehv mõõduga 215/55 R16? Siit edasi küsimus, et mis reeglite, füüsikaseaduste või tabeli järgi on see vahemik paika pandud mis mõõdus rehv vastavale veljele alla sobib? Või on see katsetamise teema a`la kas hakkab kuskilt vastu käima või mitte?
Siit leiab päris hea kirjelduse selle kohta mis mõõtudega rehvid peaksid sinu autole alla minema : http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9433
ˇAlgselt postitas: rpikalo
Siit leiab päris hea kirjelduse selle kohta mis mõõtudega rehvid peaksid sinu autole alla minema : http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9433
...tõsi seal tabelis saab küll selgust millised rehvid teatud autotüübile alla istuvad, aga seda mis parameetrite järgi seda otsustatakse millise mõõtudega rehv teatud veljele sobivad seal ei ole. või seda ei saagi üheselt määratleda?
Siis heida pilgu siia : http://spidoweeb.planet.ee/faq/rehvid-ja-veljed
Algselt postitas: rpikalo
Siis heida pilgu siia : http://spidoweeb.planet.ee/faq/rehvid-ja-veljed
tänud! sellist tabelit ma otsisingi
Algselt postitas: timmyAlgselt postitas: rpikalo
Siis heida pilgu siia : http://spidoweeb.planet.ee/faq/rehvid-ja-veljed
Tekkis veel üks küsimus valides õiget talverehvi olemasolevatele 16" velgedele. On teada, et rallimasinad sõidavad kitsate piikidega ja üldse on naast vist pigem hea kui ta on kitsam mitte võimalikult lai. Aga kas see kehtib ka lamelli puhul, et mida kitsam seda parem või on lamellidega hoopis vastupidi? Kaalun praegu kas 195 või 205. Hinnavahegi nelja rehvi peale on juba märgatav.
Algselt postitas: teager
Naised saunas rääkisid, et lamell on parem laiem ja naastud paremad kitsamad
terv, teager
"rehvitakso`st" öeldi jällegi, et nii lamelli kui naastu puhul hoiab kitsam paremini. võta nüüd kinni mis see õige on. loogika järgi võttes ei oska ka välja mõelda kas tähtsam on see, et kitsam rehv nn. lõikaks lumme sisse või laiemal rehvil oleks võimalikult suur kontakt ja läbi selle tekiks parem pidamine..
IMAO: Pidamine oleneb pinnasest, millel sõidetakse. Kitsam rehv peab paremini lörtsisel ja soola-lume segusel jne, kus on vaja rehv mittekandavast sodist läbi vajutada/kaevata, et kõva ja kandava pinnani jõuda. Kui aga sõidad enamus sõite linnas ja suurematel maanteedel, mis enamuselt lume ja jäävabad, siis seal peab paremini laiem rehv. Kusjuures kuival ja märjal (mitte jäisel) asfaldil peab lamell naastudest paremini. Euroopasse minnes peab jällegi jälgima, et naastud keelatud poleks.
Vastavalt elustiilile vali rehv.
195 ja 205 laius on minu arvates liiga väike vahe, et niivõrd tõsiselt asjasse süveneda.
Vastavalt elustiilile vali rehv.
195 ja 205 laius on minu arvates liiga väike vahe, et niivõrd tõsiselt asjasse süveneda.