2.3 turbo mootorist kostub pirin-vilin

Vasta
endel2
Postitusi: 5
Liitunud: T Mai 26, 2009 22:11
Asukoht:
Auto:

#1

mootorist on hakanud kostma imelik `pirin-vilin`! esineb peaaegu igal käivitamisel aga mitte igakord. vahest kostub alles peale natuke aega käimist. kui mootor natukene soojemaks muutub kaob ka vilin(max kuni 3min)diagnoosimiseks olen eemaldanud ka rihma aga ei andnud tulemust.mootorit olen ka kuulanud metall varrast kasutades(pannes varda ühe otsa mootori eri `punktidele` ja teise otsa kõrvale. aga ei mingit tulemust kus võib peituda viga???? kas võib olla õlipumbast?? kunagi võibolla suudan lisada ka helifaili.....
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Õlifilter või õlivõttur karteripõhjas umbes.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
endel2
Postitusi: 5
Liitunud: T Mai 26, 2009 22:11
Asukoht:
Auto:

#3

Heli on iseenesets päris vali.õlifiltrit olen 2 korda vahetanud normist tihedamini-koos õliga.(auto ostes esines samasugune heli järgmise päeva hommikul) õli kontrollides oli tõkat.peale filtri ja õli vahetust kadus hääl. nüüd siis peale aastat hääl tagasi.(õli puhas). Seljuhul kui võttur kinni, mängiks ka ju õlirõhu tuli!!!?? aga see kustub koheselt peale käivitust.

igaljuhul tänud!! peaks kontrollima
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: endel2
Heli on iseenesets päris vali.õlifiltrit olen 2 korda vahetanud normist tihedamini-koos õliga.(auto ostes esines samasugune heli järgmise päeva hommikul) õli kontrollides oli tõkat.peale filtri ja õli vahetust kadus hääl. nüüd siis peale aastat hääl tagasi.(õli puhas). Seljuhul kui võttur kinni, mängiks ka ju õlirõhu tuli!!!?? aga see kustub koheselt peale käivitust.

igaljuhul tänud!! peaks kontrollima

Õlirõhu tuli hakkab põlema juba lootusetut hilja. Ma ei tea kuidas 9-5 on aga 9000 hakkab õli tuli põlema alles kui rõhk langeb alla 0.5bar'i, tühikäigul töösooja mootoriga on väiksem normaal rõhk ca 0.9bar. Külmalt ning koormuse all pole ka 5bar'i võõras number manomeetri peal
Iga ratas veab and then some!
endel2
Postitusi: 5
Liitunud: T Mai 26, 2009 22:11
Asukoht:
Auto:

#5

õli ja filter vahetatud.samas kontrollisin ka õlivõtturit.võttur puhas.kokku pannes oligi vaikus majas.huraaaa aga samas jäin diagnoosimisega hiljaks,sest viga oli saanud juba turbo(oli nahka pannud turba pikkilõtku puksid) käis ka turbo maas-õnneks oli sisemus korralik ja sai asi jälle heakas tehtud.nüüdseks kulgeb auto kenasti. tänud abi eest!
Vasta