Plaanis omale SAAB soetada ja seni on silma jäänud kaks huvipakkuvat müügikuulutust. Paraku on nende kahe auto hinnavahe päris suur, mis tekitab küsimusi, kas üks auto on ülehinnatud või teine hoopis kahtlaselt odav?
Mida siinsed spetsid arvavad, kumma auto hinna ja pakutava auto suhe on parem? Või mis momente tuleks neid kahte vaatama minnes kindlasti jälgida?
Müügikuulutused siis vastavalt:
Saab 900SE V6 2.5 125 kW
ja
Saab 900 2.0 96 kW
P.S. Seni ainult SAAB 9-5 2.0t Vector’i (äärmiselt positiivne) sõidukogemus, 900-seeriast ei tea kahjuks veel midagi.
SAAB 900SE 2.5 või 900 2.0?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Hetkeil kalleim 9000 on 76650 raha. Seda saani müüakse juba pikka aega, keegi ei taha. Hinda alla ka ei lasta. Järgmine on 70000, see tundub palju asjalikum. 60000 saad juba Aero 9000.
900 ja 9000 on suuruselt ikka üsna erinevad. Pead ise välja mõtlema kui suurt autot sul vaja on, kas ämma ja koera ka vedada vaja on. Nagu siit foorumist korduvalt läbi on käinud, saad lõpuotsa 9000 puhul auto, millel pole enam lastehaigusi. See on aastaid toodetud ja pommikindel asi.
Ilma föönita SAAB on ka nagu pool SAABi..
Krt, jälle classicuomanik kiidab 9000-det. Mul tekib karmavõlg sedasi.
900 ja 9000 on suuruselt ikka üsna erinevad. Pead ise välja mõtlema kui suurt autot sul vaja on, kas ämma ja koera ka vedada vaja on. Nagu siit foorumist korduvalt läbi on käinud, saad lõpuotsa 9000 puhul auto, millel pole enam lastehaigusi. See on aastaid toodetud ja pommikindel asi.
Ilma föönita SAAB on ka nagu pool SAABi..

Krt, jälle classicuomanik kiidab 9000-det. Mul tekib karmavõlg sedasi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma tean kyber, et uus 900 pole midagi võrreldes classikuga ja seepärast sa nii teed.
ma jagan sinu arvamust, et selle raha eest 9000. ja ikka fööniga!
ma jagan sinu arvamust, et selle raha eest 9000. ja ikka fööniga!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



mina teeks hoopis nii:
valiks näit. mobile.de -st mõne 96,97 aasta täisvarustuses turbo, nii 3..4 tuhat euri, toomine umbes tuhat ja taastamisele paneks veel tuhat euroopa raha. saab umbes 100 000 eesti raha eest väga hea 900.
sama võib muidugist 9000 või 9-5 teha
valiks näit. mobile.de -st mõne 96,97 aasta täisvarustuses turbo, nii 3..4 tuhat euri, toomine umbes tuhat ja taastamisele paneks veel tuhat euroopa raha. saab umbes 100 000 eesti raha eest väga hea 900.
sama võib muidugist 9000 või 9-5 teha

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja minu kord on nüüd Rootsist toomist reklaamida.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1147
Võidad bahnide puudumises, hoolitsevamate omanike autodes (sain sellest alles nüüd - 2kuud hiljem aru) ja vähemalt 2x väiksemas transakulus.
Kaotad veidi hinnas (vahel ainult, samas 9-5 alla 100Keek täiesti leitavad), talvise soola tagajärgedes (õnneks pole probleem väga hull), virtuaalse registreerimise aegluses (kui omanik pole nõus oma nimel oleva kindlustuse ja registreerimisdokumentidega Sind Eestisse laskma) ja iluvigades (tihti pole ka sigakallistel masinatel ilukilpe ja puudub puiduimitatsioon salongis).
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1147
Võidad bahnide puudumises, hoolitsevamate omanike autodes (sain sellest alles nüüd - 2kuud hiljem aru) ja vähemalt 2x väiksemas transakulus.
Kaotad veidi hinnas (vahel ainult, samas 9-5 alla 100Keek täiesti leitavad), talvise soola tagajärgedes (õnneks pole probleem väga hull), virtuaalse registreerimise aegluses (kui omanik pole nõus oma nimel oleva kindlustuse ja registreerimisdokumentidega Sind Eestisse laskma) ja iluvigades (tihti pole ka sigakallistel masinatel ilukilpe ja puudub puiduimitatsioon salongis).
Carmani Saabi võid ju osta, aga siis pead arvestama, et sõidad sellega järgmise kümnendi kuni Emexini...kujutan ette, et punase lahjas varustuses ng900 kupee müük on ülimalt aeganõudev, kui mitte öelda võimatu...
Teine neist on aga tõesti õige pisut ülehinnatud...kui kuskil 88000 eest kätte saaksid, siis osta!
Mobile-st 3-4k euri eest 900 turbot ei saa täna (aastast 96-97) kui just punase või sinise värviga ei lepi. Ise otsin hetkel üle Euroopa ja parimad, mis leidnud olen on saksas üks 4900 euri aastast 95 ja Rootsist 2 tk. aastast 95-96 ca 80k-ga Eestisse....(NB! Otsin täisvarustuses autot, millel ka nahksisu ja kõik peatoed ja muud detailid).
PS Ehk saad pealkirjast selle 2,6-e ära koristada ja 2,5 asemele panna...häirib nagu...
Saab Heil!
Teine neist on aga tõesti õige pisut ülehinnatud...kui kuskil 88000 eest kätte saaksid, siis osta!
Mobile-st 3-4k euri eest 900 turbot ei saa täna (aastast 96-97) kui just punase või sinise värviga ei lepi. Ise otsin hetkel üle Euroopa ja parimad, mis leidnud olen on saksas üks 4900 euri aastast 95 ja Rootsist 2 tk. aastast 95-96 ca 80k-ga Eestisse....(NB! Otsin täisvarustuses autot, millel ka nahksisu ja kõik peatoed ja muud detailid).
PS Ehk saad pealkirjast selle 2,6-e ära koristada ja 2,5 asemele panna...häirib nagu...
Saab Heil!
Rääkides 9000 ostmisest...kas teile ei tundu 9000 kuidagi "libasaabina"?? Kuna ise oman nüüd nii 900 kui ka 9000 siis 900 roolis istudes on kuidagi "puhastverd" Saabi tunne, 9000 aga ei jäta sellist tunnet. Pigem nagu iga teine auto ikka (süütelukk rooli juures, tuuleklaasi ülemine serv ei jookse ettepoole jne)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
heh, ma olen 9000 roolis elus 1 korra olnud..
Ei oska eriti kommenteerida. Sel korral oli vaja rohkem tähelepanu pöörata harjumisele kui pisiasjadele..
See mõnus istmessevajumise tunne peale gaasivajutust oli küll tuttav..



Täpselt samasugust 96 aasta punast 2.0 kupeed müüs Tartus see Rahinge diiler ca 35 kilo eest paar kuud tagasi. Üks sarnane oli ka Annelinna autoaias. Mõlemad manuaalid ja ilma kondi ja nahata. Minuarust 2.0 ja automaat kehva valik. Kütusekulu suur ja minekut ka eriti pole.
See autonova oma on on ka suht räigelt ülehinnatud. Aga sellel on vähemalt varustust ja mootor automaadi jaoks sobivam. Kui nii 70 kilo peale suudad alla tingida siis võid osta küll. Kui nad käibest huvitatud on siis lõpetagu lollikeste püüdmine. Ega auto hind sellest ei tõuse kui nad seda veel paar aastat müügis hoiavad.
See autonova oma on on ka suht räigelt ülehinnatud. Aga sellel on vähemalt varustust ja mootor automaadi jaoks sobivam. Kui nii 70 kilo peale suudad alla tingida siis võid osta küll. Kui nad käibest huvitatud on siis lõpetagu lollikeste püüdmine. Ega auto hind sellest ei tõuse kui nad seda veel paar aastat müügis hoiavad.
Algselt postitas: sigaelmar
Rääkides 9000 ostmisest...kas teile ei tundu 9000 kuidagi "libasaabina"?? Kuna ise oman nüüd nii 900 kui ka 9000 siis 900 roolis istudes on kuidagi "puhastverd" Saabi tunne, 9000 aga ei jäta sellist tunnet. Pigem nagu iga teine auto ikka (süütelukk rooli juures, tuuleklaasi ülemine serv ei jookse ettepoole jne)
Tea nüüd endal on 9000 ja tunne on väga hea. Mis puutub süütelukku siis olen näinud saabi omanike võtit kindalaeka lukku küll toopimas

Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Cyber
Garu oskab sulle ilmselt nõu anda küll, ta otsis pikalt ja käis neid palju läbi..Turuseis peaks vägagi selge tal olema.
Sai uuritud ja kaalutud igasugu variante. Valikus olid nii 9000, 900 kui 9-3 ja 9-5. Selles mis valiku ma lõpuks tegin on palju ka subjektiivseid põhjuseid, mis teiste puhul ei pruugi üldse kriteeriumiks olla.
9000 on igathes väga hea auto. Juhitavuselt kindlasti parem kui 900 ja 9-3. Suurem ja stabiilsem. Samas kütusekulult väga ei erine. Mulle ta lihtsalt välimuselt ja sisu disainilt eriti ei meeldinud. Natuke liiga kandiline ja kohmakas. Tasub osta heas seisus 40-60k maksvaid masinaid.
900 puhul ei leidnud sellist kus välimus, sisu, mootor, seisukord ja hind kõik kokku mulle vastuvõetava komplekti moodustaks. Ilma turbota 2.0 mootorit ma tõesti ei soovitaks. Kütet võtab rohkem kui suuremate mootoritega isendid ja sõidurõõmu samas vähem. Hinnaklass kõigub suht palju keskmiselt 30 ja 80 k vahel sõltuvalt seisukorrast, lisadest ja aastast (ja müüja suvast).
9-5 on hea ja ilus auto aga 100k ümber saab masina millele tuleb tõesti kõvasti juurde investeerida et asja saaks. Enamasti selles hinnaklassis kehvasti hooldatud masinad. Kuna nii kallist masinat ostetakse enamasti juba liisinguga siis liisingu maksmise kõrvalt kümneid tuhandeid remondile taguda võib raskeks minna. Siis tasub juba kallim ja paremas seisukorras masin osta. Vähemalt jagatakse sul see raha kuumaksete vahel ära, mis muidu saanist auto tegemiseks läheks.
9-3 vanema kere hinnad 90 ja 140k vahel. Masin mille mina ostsin on küll turbodiisel nii et tõenäoliselt tõsisele saabifännile veidi kummaline valik. Aga ma alles algaja saabifänn ju

Praegu olen ligi nädala sõitnud ja rahul. Tõmme linnakiirustel on hea. Maanteel ka hätta ei jää aga tõmmet võiks veidi rohkem tunda olla küll. Kui turbobensukatel võib ka maanteel ketsi ringi käima võtta siis diisliga seda ei saa, aga ilma turbota bensukatele ka alla ei jää.
Vahapeal on minule selline iludus silma jäänud
Kui nüüd paarkümmend kilo alla küsida, oleks see auto täitsa mõeldav.
A tegu ei ole ilmselt turbot omava autoga...
Kui nüüd paarkümmend kilo alla küsida, oleks see auto täitsa mõeldav.
A tegu ei ole ilmselt turbot omava autoga...
kW ja 2.0 järgi oleks nagu LPT
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Leedul on selline kahtlane kuulsus mis autobisnesisse puutub ... sellest on ka siin foorumis juttu olnud. Seal läänest avariiliste autode vedu ja müügiks üleslöömine veel kõvem tööstusharu kui siin. Muidugi see masin ei pruugi ju selle tööstuse toodan olla aga kes teab.
Hei Rootsist SAABi toonud! Milliste kuludega peale laevapiletite ja kütuse pean veel arvestama, kui ma soovin auto svenssonite juurest tuua? Kuna oleme EL-is, siis mingit tollimaksu nagu enam vist ei ole? Paar huvitavat pakkumist on juba silma jäänud 
P.S. Käisin täna ka seda Autonovas müüdavat SAAB 900 2.5 vaatamas, mida eelmine omanik oli päris mitmelt poolt “süganud”, seega värviparandused tuleks selle auto juures kindlasti ära teha ja juhipoolse esispoileri nurk oli tublisti pihta saanud, nägi teine kriimus ja lapiline välja.

P.S. Käisin täna ka seda Autonovas müüdavat SAAB 900 2.5 vaatamas, mida eelmine omanik oli päris mitmelt poolt “süganud”, seega värviparandused tuleks selle auto juures kindlasti ära teha ja juhipoolse esispoileri nurk oli tublisti pihta saanud, nägi teine kriimus ja lapiline välja.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Lennuk, hotell, õlu, söök, bensiin 600 km läbimiseks...
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 56#pid9082
Sama max hind peaks ka ise keskeuroopast tuues kujunema. Töökaaslane tõi mersu maasturi automaatkasti ja bena modraga saksast sõites kohale, tal läks 7-8000 kronu. Aga ta sättis oma sõidu ainult odavlennufirmade teenuseid kasutades, mina bookisin piletid viimasel hetkel, seega maksin täie rauaga.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 56#pid9082
Sama max hind peaks ka ise keskeuroopast tuues kujunema. Töökaaslane tõi mersu maasturi automaatkasti ja bena modraga saksast sõites kohale, tal läks 7-8000 kronu. Aga ta sättis oma sõidu ainult odavlennufirmade teenuseid kasutades, mina bookisin piletid viimasel hetkel, seega maksin täie rauaga.
