Tere!
Mure suur! Nimelt sidur jupsib. :freak:Käigud ei lähe enam korralikult sisse. Olin just reisil ja vaja kaugelt tagasi jõuda autoga. Õnneks 5käik sai sisse "vägistatud" ja nii kannatas sõita.
Ehk siis kas tõesti peab tutika siduri komplekti ostma või on kellegil heal inimesel kasutatud kujul olemas! Mõni romula?:conf:
Tänud!
tlf:5205421
9-3'01 diisel sidur
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: K Dets 09, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Seda küll! Alati on targem panna uus. Aga ehk kuskil on vastupidav kasutatud! Tutikas on ikka siga kirves.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ärge ehmatage inimest.
sidur koosneb ise mitmetest eri asjadest, milles võib olla viga: alatyes vedeliku vähesusest ja torude/voolikute purunemisest võivad käigud mitte lülituda.
samas on ka käiguvahetushoovastik olemas, mis tõrkuda võib.
seega esmalt ikka vaja viga leida.
kui oled kuskil kaugel ja ise asja ei jaga, siis sõida kuskile töökotta, 9-3 puhul seda käiguvahetuse viga on lihtne diagnoosida.
sidur koosneb ise mitmetest eri asjadest, milles võib olla viga: alatyes vedeliku vähesusest ja torude/voolikute purunemisest võivad käigud mitte lülituda.
samas on ka käiguvahetushoovastik olemas, mis tõrkuda võib.
seega esmalt ikka vaja viga leida.
kui oled kuskil kaugel ja ise asja ei jaga, siis sõida kuskile töökotta, 9-3 puhul seda käiguvahetuse viga on lihtne diagnoosida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 8
- Liitunud: K Dets 09, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Tänud! Vähemalt väike lohutav sõnagi 
Aga tegelt käisin seda näitamas, vaadati ja öeldi et sidur omadega. Teeb ka teistsugust häält kui sidur alla vajutada.
Arvan, et õli viga see pole.

Aga tegelt käisin seda näitamas, vaadati ja öeldi et sidur omadega. Teeb ka teistsugust häält kui sidur alla vajutada.
Arvan, et õli viga see pole.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ok. aga kas kohapeal saad kõik käigud kenasti sisse??
kui jah, siis saad minema niimoodi, et 1 sisse ja siis starterit ja siis saab õigete pöörete puhul ka ülejäänud käigud sisse, kui natuke harjutada. niimoodi saad sõidetud küll ja mugavam ikka 100 korda kui 5 ga paigast minema minnes..
tegelt ma ei kujuta ette, kuidas 9-3 d ga 5 ga paigalt minna...
samas, mida ta sul teeb? ei lahutu, nagu vist aru saan? või hoopis libiseb? või hoopis hoovastikust ei leia käikude kohti7asendeid üles?
mis pedaal teeb? läheb kergelt alla? raskelt?
hakkab poole pealt raskeks minema, või mis sümptomid on? siis annaks evel neti teel masinat parandada
kui jah, siis saad minema niimoodi, et 1 sisse ja siis starterit ja siis saab õigete pöörete puhul ka ülejäänud käigud sisse, kui natuke harjutada. niimoodi saad sõidetud küll ja mugavam ikka 100 korda kui 5 ga paigast minema minnes..
tegelt ma ei kujuta ette, kuidas 9-3 d ga 5 ga paigalt minna...

samas, mida ta sul teeb? ei lahutu, nagu vist aru saan? või hoopis libiseb? või hoopis hoovastikust ei leia käikude kohti7asendeid üles?
mis pedaal teeb? läheb kergelt alla? raskelt?
hakkab poole pealt raskeks minema, või mis sümptomid on? siis annaks evel neti teel masinat parandada

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 8
- Liitunud: K Dets 09, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Tänud!
Kohapeal lähevad käigud kenasti sisse. pole probleemi!
panen kohapeal esimese käigu sisse ja lähen kohapealt minema. Tahan vahetada 2 täiku siis ei lähe eriti.. Mõnikord läheb kõik ilusti. Olen aru saanud, et kui 4 käik sees ja tahan 5le panna (nii ka tieste käikude vahetamisega) siis pean pöörded 1000le saama. Siis jälle hoog ülesse ja saabki 100km sõita
tegelt jube tüütu oli mul 1000km sõita nii. tagumine käik ei lähe sisse. Jätan mootori seisma, panen tagumise käigu sisse ja käivitan mootori, et saaks tagrudada.
Mõnikord läheb pedaal poole peal sitkeks ega lähe lõpuni välja. Paar korda pumbata ja läheb kõik ok. Pedaal on tavaliselt selline nagu iga kord. kerelt läheb alla. Paaril korral on olnud selline nagu vajutaks pidurit ja abs hakkab tööle.
Kohapeal lähevad käigud kenasti sisse. pole probleemi!
panen kohapeal esimese käigu sisse ja lähen kohapealt minema. Tahan vahetada 2 täiku siis ei lähe eriti.. Mõnikord läheb kõik ilusti. Olen aru saanud, et kui 4 käik sees ja tahan 5le panna (nii ka tieste käikude vahetamisega) siis pean pöörded 1000le saama. Siis jälle hoog ülesse ja saabki 100km sõita

Mõnikord läheb pedaal poole peal sitkeks ega lähe lõpuni välja. Paar korda pumbata ja läheb kõik ok. Pedaal on tavaliselt selline nagu iga kord. kerelt läheb alla. Paaril korral on olnud selline nagu vajutaks pidurit ja abs hakkab tööle.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no nüüd asi selge.
sellise seletuse oleks võind juba esimesse postitusse teha
eks seal survelaagri juures miskit kahtlast on, et vibrama pedaal hakkab.
kord olnud endal 9-5, millel sama jama oli. et käigud ei läind; sõita sai nagu sinagi ja lõpuks hakkas veel sidur ka libisema. ühesõnaga 2 teineteisele täiesti vastastikust asja korraga.
sai asi lahti kakutud ja selgus, et siduri surveketas, see mis siduriketast vastu hooratast surub, oli puruks, sealt oli tükk täitsa lahti.
sellise seletuse oleks võind juba esimesse postitusse teha

eks seal survelaagri juures miskit kahtlast on, et vibrama pedaal hakkab.
kord olnud endal 9-5, millel sama jama oli. et käigud ei läind; sõita sai nagu sinagi ja lõpuks hakkas veel sidur ka libisema. ühesõnaga 2 teineteisele täiesti vastastikust asja korraga.
sai asi lahti kakutud ja selgus, et siduri surveketas, see mis siduriketast vastu hooratast surub, oli puruks, sealt oli tükk täitsa lahti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 8
- Liitunud: K Dets 09, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Hm, seega mida teha? Mis sellise asja puhul tuleks teha?:conf:
palju selline asjandus võiks maksta? Sellist jubinat kuskil romulast pole vist saada? Tegu kuluva osaga.
Mida soovitad?
palju selline asjandus võiks maksta? Sellist jubinat kuskil romulast pole vist saada? Tegu kuluva osaga.
Mida soovitad?
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: K Dets 09, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Midagi sellist oli küll!
Mingi eriline kahin
Ehk siis lisa mure jah
Mingi eriline kahin

Ehk siis lisa mure jah

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga see vaikne kõrrrr, näitab lihtsalt et kulunud ja laager kuiv, see ei ole päris see märk, et sodi seal midagi kapitaalselt on...
kõige huvitavam, et sul see sid pedaal vahepeal poole peale jääb ja raskeks läheb ja võbisema hakkab. sain vist õigesti aru?
samas veel üks variant proovida: kui sid pedaali hästi tasakesi, ikka eriti vaikselt , alla vajutad, kas siis ei teki sellist tunnet, et tühjana lõpuni läheb, et nagu õli vastusurvet ei teki?
kui järsku vajutad( nagu tavaliselt), siis läheb normaalselt, kui hästi vaikselt, siis tühjana...
see näitaks peasilindri mansettide surma...
suhteliselt väike remont...
edit. täiendasin kirjeldust
kõige huvitavam, et sul see sid pedaal vahepeal poole peale jääb ja raskeks läheb ja võbisema hakkab. sain vist õigesti aru?
samas veel üks variant proovida: kui sid pedaali hästi tasakesi, ikka eriti vaikselt , alla vajutad, kas siis ei teki sellist tunnet, et tühjana lõpuni läheb, et nagu õli vastusurvet ei teki?
kui järsku vajutad( nagu tavaliselt), siis läheb normaalselt, kui hästi vaikselt, siis tühjana...
see näitaks peasilindri mansettide surma...
suhteliselt väike remont...
edit. täiendasin kirjeldust
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 8
- Liitunud: K Dets 09, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Ei saand eriti hästi aru, aga kui vajutan vaikselt ja tühjalt siis läheb kenasti alla. Samuti kui käik on sees ja vajutan alla läheb keansti alla. Ainult mõned korrad on juhtunud sõidu ajal, et poole peale jääb kinni.