1. leht 1-st
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 9:57
Postitas Carruks
Tegemist 1,8T 110kw 2003.a. mudeliga. Juba varem panin tähele, et kui pöörded jõuavad 2000-ni ja sealt natuke üle, siis läheb mootori müra väga kõvaks...nüüd külmaga on müratase veel valjemaks läinud! 2000 pöördega sõitmine peaks ju normaalne olema... praegu nt. kolmanda käiguga 50-55 km/h sõites on selline tunne, et pöörded palju kõrgemad (mootor teeb valju häält), ja et tuleks käiku vahetada! Milles võib asi olla? Kas mingisugused rullikud, rihmad...?
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 10:02
Postitas vulkanus
Kui manual kast, siis pakun ,et siduri ketas on kulunud.nn. libiseb
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 10:03
Postitas Carruks
tegemist manuaalkastiga jah...
saab seda kuidagi lihtsal viisil kontrollida?
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 11:14
Postitas vulkanus
Ega seal midagi keeulist pole, paned käigu sisse, lükkad parema jala sirgeks ja vaatad ,kas auto läheb paigalt nii nagu tavaliselt või lendavad ainult tuurid lakke ja auto ei liigu normaalselt edasi.
Seda võib korrata ka kõrgematel käikudel, siis asi hästi näha kuna puudub kiirendus, pöörded suurenevad, aga auto ei kiirenda.
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 11:18
Postitas ivomets
minu soovitus siduri libisemise kontrolliks:
kiirus 50...60 4 või ka 5 käik.sidur alla vajutada, siis gaasi anda keskmisest rohkem ja hoida ja siis järsku sidur üles lasta.
kui pöörded kiirelt alla kukuvad, siis asi korras, kui vaevalt hakkavad vähenema, siis sidur libiseb.
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 11:23
Postitas Carruks
Kohalt liigub ilusti, pole probleemi, aga esimesel käigul küll nagu kiirendus jätab soovida...sealt edasi nagu ok!
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 15:34
Postitas Sil
häälitseb aint või vibreerib ka ?
mootor teeb valju häält
Postitatud: K Dets 16, 2009 15:52
Postitas Carruks
vibreerimist ei tunneta...vahel ainult tühikäigul.
mootor teeb valju häält
Postitatud: N Dets 17, 2009 20:00
Postitas ivark
Minu arust kõik SS-id liiguvad 1 käigul nagu teod, eripära lihtsalt, see küll siduri viga ei ole, samas teine ja kolmas lähevad juba edukalt.
mootor teeb valju häält
Postitatud: N Dets 17, 2009 21:57
Postitas Trionic
Algselt postitas: ivark
Minu arust kõik SS-id liiguvad 1 käigul nagu teod, eripära lihtsalt, see küll siduri viga ei ole, samas teine ja kolmas lähevad juba edukalt.
Loomulikult,sest 1 ja 2 käigul piiratakse OLULISELT väänet.
mootor teeb valju häält
Postitatud: N Dets 17, 2009 22:54
Postitas Carruks
Miks seda väänet 1. ja 2. käigul piirata on vaja? Palju vägevam oleks ilma piiranguta...

mootor teeb valju häält
Postitatud: N Dets 17, 2009 22:58
Postitas tripp
Algselt postitas: Carruks
Miks seda väänet 1. ja 2. käigul piirata on vaja? Palju vägevam oleks ilma piiranguta...
Sa ei jõuaks rehve osta ja jääksid vaeseks:wise:

mootor teeb valju häält
Postitatud: N Dets 17, 2009 23:00
Postitas Carruks
see kah nüüd mõni põhjus

mootor teeb valju häält
Postitatud: N Dets 17, 2009 23:37
Postitas svenska
et transmissiooni säästa vist.
mootor teeb valju häält
Postitatud: R Dets 18, 2009 9:42
Postitas ivark
Kõik ilusad asjad on vaja ära rikkuda:D aga tegelikult on see hea ka, et on piiratud, muudab kiirenduse elegantsemaks, eriti bemmide kõrval.
mootor teeb valju häält
Postitatud: R Dets 18, 2009 11:21
Postitas Carruks
elegantsemaks? et bemmi mehed võivad pikalt ees lehvitada...
mootor teeb valju häält
Postitatud: R Dets 18, 2009 11:23
Postitas que
esimene mõte mis mul pähe tuli oli sumpsi kontrollida
külmaga võib see igast trikke tegema hakata
