mootorile turbo lisamine
Algselt postitas: Jannar
kui suur töö see on, tahaksin ioma vanast 9kilosest teha turbovarianti, 2.0 94 a. kogu vajaliku varustuse saaksin ma nii kilo ringis aga kui suur töö on selle paigaldus, on keegi ehk teinud
Mitmed korrad siit juba läbi käinud, et krodades odavam ning mõttekam on osta Turboga variant juba ning toda siis juba ehitada.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Jannar
et sis mõteka osta mootor, millel olemas juba turbo, olen kuulnud, et kolvid peab ka analoogil äravahettama, peab see paika?
Reeglina kyll jah, kuna turbo mootoril kuumeneb kokkusurutav 6hk rohkem kui vabalthingaval. Lisaks pead surveastme alla viima (ehk mootori plokikaas maha, teise v/l kollektori tegema, turbole 6lituse ja jahutuse plokist v2lja tooma, terve uus v2ljalase, vahejahuti + sinna juurde kuuluvad l6dvikud/voolikud, teised pihustid ( ei tea muidugi mis sul originaalis on), teine mootori juhtimine - originaal ju ei tule toime turbomootori juhtimisega jne jne.
K6ike annab teha, aga saabide puhul on t6esti m6ttekas pigem v6tta turbo saab kui hakata asjaga j2ndama. hinnavahe pea olematu.
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Surveastme viid alla kolbidega. Kui sa plokikaanel hakkad midagi maha võtma, siis surveaste tõuseb. 9000 jupid on praegu väga odavad. Igasugu kollektorid, coolerid, lõdvikud jne on köki möki. Originaal aju saab Sebastiani käes modida. Ära põe ehitada, kui tahad teha, siis hakka tegema. Mõnele on ehitus rõõm suurem kui lihtsalt NA vahetamine Turbo vastu. Kui sa väidad, et saad kogu kupatuse juba 1k kätte, siis anna ainult kätele valu:thumb:
Aga mis aasta oma see vana 9k on sul??? Ma väga ei loe välja, kas MY94 on auto aasta või juppide aasta:conf:
Meil on siin härrasi küll, kes teinud igasugu huvitavaid asju.
E: krdi loll ikka, vahepeal peaks magama ka minema:fight:
Aga mis aasta oma see vana 9k on sul??? Ma väga ei loe välja, kas MY94 on auto aasta või juppide aasta:conf:
Meil on siin härrasi küll, kes teinud igasugu huvitavaid asju.
E: krdi loll ikka, vahepeal peaks magama ka minema:fight:
Doonoriks oleks vaja ikka tervet autot, ainuld mootorist ei piisa. Pea kogu sisselaske trakt on turbokal erinev, osadel variantidel ka intercooler. Väljalase kuni katini, siis veel teine pritsunigi aju, pihustid, pihustilatt võib ka erineda. Doonorit otsides arvesta aga, et 9000 on tehtd kahe erineva pritsungiga, vanemad kuni 93 keskpaik olid Boshi LH jet ja sealt edasi on Saabi Trionic. Viimane on tuunimise ja turbotamise seisukohast eelistatum 
Ning vabalt võib olla, et saad mõne avariilise või katkise käigukastiga auto odavamalt, kui demonteeritud-puhastatud turbomootori lammutusest.

Ning vabalt võib olla, et saad mõne avariilise või katkise käigukastiga auto odavamalt, kui demonteeritud-puhastatud turbomootori lammutusest.
plokiaane mahav6tmisel pidasin silmas seda, et surveastme allaviimiseks kasutatakse paksemaid plokikaane tihendeid- seda juhul, kui kolvigruppi ei vahetata.
aga muidugi andku k2tele valu...tore kui inimesed ehitavad. Ise ka suht ehitaja, seega ainult edu.
aga muidugi andku k2tele valu...tore kui inimesed ehitavad. Ise ka suht ehitaja, seega ainult edu.
Võimsust pole kunagi piisavalt