Saab 9-5 3,0 TiD müügil Tartus (mootoriveaga)

Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#1

Kas keegi on selle kohta veidi uuringut teinud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Jutust sain aru, et vajab uut plokki. Mis see asi maksma läheks koos tööga ja kas on kindel, et seejärel saab sellest elulooma või ei pruugigi korda saada?
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#2

Kui see on see 3.0 diislite tüüpviga siis mõistlik oleks vist mingi doonormootor leida.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

Trionic kunagi mainis, et sellel nn tüüpveal on mingi lihtsam ja loogilisem lahendus kui mootorivahetus.

Siin on sellest juttu:
selles teemas

ja selles
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#4

Võib-olla oleks mõtekam kohe juba see auto osta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#5

Stennadi, Sinu näidatud autol võib see viga järgmisel kuul ukse ees olla. Mind huvitabki, et kui lasta korralikult korda teha, siis ka on ka korras..
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#6

Pealekauba, see katkise mootoriga on igati kompu varustusega ja jäi mõned ajad tagasi ka endale silma. Aga. Arvesta 63k krooni (oli vist vikingis bloki või mootori hind) - enam ei mäletagi. 10k tööraha ja auto sõidab jälle. Tõenäoselt saad remondi ja värgi odavamalt ka korda aetud..
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#7

Jah, ma mõtlen sama: peale klapitavate peeglite vist praktiliselt täislisad. Oleks tore kui oleks võimalik üks saab teedele jälle päästa ja saada endale korralik liikur.

Lisaks: 60k kandis on jah ainult plokk. :o
Aga ehk saaks kuidagi ka säästlikumalt?
figo01
Postitusi: 96
Liitunud: K Okt 10, 2007 19:26
Asukoht:
Auto:

#8

endal oli ka sama asi ja kokku läks 15 k kanti hind.
auto sõitnud peale seda 21 t km suurema jamata . selle auto hind küll seda väärt mis müügil lihtsalt tuulata ja hellata kus miskit teha saab ja asi korras. võtab aega aga kui 3,0 korras siis suurepärane mootor sõita
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#9

Figo, kui saladus pole, siis kus teha lasid ja mis täpsemalt tehti? Selle puhul see prbleem, et vist seda plokiasja juba korra remonditud. Ehk sest enam elulooma ei saa..vaja uut plokki..
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#10

Arvan, et Figol remonditi samas kohas kus minul. Sai nagu talle soovitatud kuna ise oli sama viga. Minu oma on tänaseks sõitnud poolteist aastat ning hind oli sama mis Figo remondil. Kui huvi siis U2U.
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#11

Oleks huvi küll, aga mul millegipärast ei lase Sulle sõnumit saata .. Ehk saaksid veidi infi, kus targad mehed asuvad, ise mulle postitada? Lugesin ka postitusi, kus oli juttu mingist silikoonist.
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#12

See sama teema jah. Muidugi ei tea kui palju ja kuidas seda mootorit varem on remonditud. Aga põhimõtteliselt pannakse plokikaas silikooniga peale. Hel mulle siis seletan. 5222316 ardo
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Ühtegi plokikaant EI PANDA KUNAGI silikooniga peale.Või kui mõni tarkpea paneb,pole tegu eriti tõsiseltvõetava remontijaga.
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#14

Täiesti nõus viimase väitega! Normaaltingimustes tunduks see vägagi kahtlane ettevõtmine. Kuna aga oli valida, kas hakata otsima meeletu raha eest uut plokki/doonormootorit või parajalt "hullu" remondimeest, kes selle töö ette võtaks, siis pakkuski tuttav välja, et katsetame...kaua kestab. Kuna oli mõte juba autot varuosadena müüma hakata, siis proovisimegi. Tänaseks siis sõidetud poolteist aastat.
Kui auto hind oleks kõrgem, siis muidugi sellised katsetusi ei teeks. Samas ei pidanud otstarbekaks ka tollel hetkel ca kolmandikku auto hinnast remondi alla paigutamist. Lisaks ei annaks keegi taolise tüüpvea puhul garantiid, et kestma jääb.
Sai nüüd nagu selline vabandusi otsiv tekst. Mõtlesin küll tegelt vaid tausta valgustada:D
Naljaga pooleks veel, et need ajutised lahendused pidid tihti just kippuma jäävateks kujunema;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

jumalasti normaalne!

kui tehas oma võimaluste ja ressurside juures ei suuda...
ja kui saab ise põlveotsas tehtud, mis iganes moodi, ja kui kestab kah veel, siis au ja kiitus tegijaile-novaatoreile!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
figo01
Postitusi: 96
Liitunud: K Okt 10, 2007 19:26
Asukoht:
Auto:

#16

Artsu räägib jummala tõtt sai jah ka minu autole hing sama moodi sisse puhutud .
Hinnad olid sama töö kohta ikka 15 k kuni 45 k eks see ole iga ühe enda teha.
segusilm
Postitusi: 21
Liitunud: P Nov 15, 2009 16:40
Asukoht:
Auto:

#17

Marc7 proovi too aparaat korda teha jah ja siis ma ostan kunagi sult ära selle ehk, eelmisest jäin ilma, aga pole vahendeid kah veel niipea ise jamamiseks
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Ma ei saa kogu selle jutu mõttest aru:wall: .Sul on plokikaaned küljest ära.Need on antud mootoril väga lühikesed,seega nende sirgestamine maksaks 5-600 eeku.Ebatasased plokipinnad(mis eeldaksid pingis lihvimist)saab ju väga edukalt kiviga sirgestada.Pind ei jää küll ideaalne,kuid on sile ja sirge.Uued kaanetihendid spets liimiga vahele ja bro.Üle kahe aasta sõidavad esimesed nii tehtud isendid juba.

Täiesti loogikavastane jutt,kui töömahukusest valdava osa võtab osandamine ja komplekteerimine. Plokipinnad saad 2-4 tunniga sirgeks.
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#19

Oskab keegi soovitada mõnd piisavalt pädevat inimest Tartus, kes võiks selle konkreetse Saabi remondivõimalustele kohapeal hinnangu anda? Treila peal Tallinnasse ei tahaks ainult ülevaatamiseks vedada..
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#20

Eile tekkis paar postitust siia teemasse: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid153935
Usun, et tasub proovida.
Marc7
Postitusi: 23
Liitunud: R Apr 03, 2009 17:20
Asukoht:
Auto:

#21

Tänud, Rantto, info eest
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: Trionic
Ma ei saa kogu selle jutu mõttest aru:wall: .Sul on plokikaaned küljest ära.Need on antud mootoril väga lühikesed,seega nende sirgestamine maksaks 5-600 eeku.Ebatasased plokipinnad(mis eeldaksid pingis lihvimist)saab ju väga edukalt kiviga sirgestada.Pind ei jää küll ideaalne,kuid on sile ja sirge.Uued kaanetihendid spets liimiga vahele ja bro.Üle kahe aasta sõidavad esimesed nii tehtud isendid juba.

Täiesti loogikavastane jutt,kui töömahukusest valdava osa võtab osandamine ja komplekteerimine. Plokipinnad saad 2-4 tunniga sirgeks.

Nii mul algul tehtigi. Kestis alla kahe nädala, siis oli uuesti surve jahutussüsteemis.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: Artsu

Nii mul algul tehtigi. Kestis alla kahe nädala, siis oli uuesti surve jahutussüsteemis.

Kus tehti?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#24

Mootor võeti lahti Haapsalus ühe tuttava remondifirmas. Autosid seal remonditud niikaua kui mina oma 30 eluaasta jooksul mäletan. Lihvimine tehti Tallinnas. Kus täpselt, ei tea.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

Siis halvasti tehti kahjuks.
Vasta