Tere!
Olud sundisid eelmise aasta septebris uut autot ostma (otsima). Plaanis oli Subaru aga sai Saab soetatud. Sai kolatud palju autoaedades, kuid sobivat Subarut silma ei hakanud. Nii aga kui Saabi istutud polnud enam valikut- oma mis oma. Tundsin end rooli taga võrratult hästi mida juhtub minuga harva. Muidugi sai ka väiksemat Saabi proovitud aga polnud nii mugavad.
Aga pole head ilma halvata.
Ühel heal päeval lendas geneka rihm ribadeks, süüdlaseks kinnijooksnud rullik. Ümmarguselt 5 tonni ja veidi närvikulu ja sõit võis jätkuda.
Aga ostes oli juba üks viga millest sai aru alles siis kui ilmad jahedaks läksid. Kliima puhub põhiliselt vaid näkku.
Ja juhiuks avaneb võtmest keerates, kesklukk küll avab kõik uksed. Aga kui juhiukse linki tõmmata siis sisemine lukustusnupp kukub alla ja uks ei avane.
Päris põhjalikul kontrolli autoga pole jõudnud kuna asume Tartu kandis. Küll aga onud Tartu Opeli esindusest arvasid et tagumised puksid vaja vahetada.
Aga pildid hiljem, sest toimus teise arvuti kõvaketta häving.
SAAB 9-5 SE, 1998, ebe
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitav, mis see rihma ja rullikute vahetamine 5 K kokku läks?
aga muidugi ma kõiki asju ei jaga, seepärast oleks huvitav teada.
mul ka kunagi lendas sodiks....ja 5 korda vähem ka ei maksnud. sellest see haige huvi.
kliimat saaks kalibreerida, kui 2 klahvi korraga all hoida; äkki oli AUT ja OFF?
ei mäleta, kuna see tegevus toimub tavaliselt automaatselt.
samas siis peaks ka veakoode näitama, kui seal midagi puruks lendand. pane kirja ja siit netist saab abi veakoodi järgi.
aga muidugi ma kõiki asju ei jaga, seepärast oleks huvitav teada.
mul ka kunagi lendas sodiks....ja 5 korda vähem ka ei maksnud. sellest see haige huvi.
kliimat saaks kalibreerida, kui 2 klahvi korraga all hoida; äkki oli AUT ja OFF?
ei mäleta, kuna see tegevus toimub tavaliselt automaatselt.
samas siis peaks ka veakoode näitama, kui seal midagi puruks lendand. pane kirja ja siit netist saab abi veakoodi järgi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



ja 5 korda vähem ka ei maksnud.
??? ei saanud aru.
aga selgituseks veel nii palju, et otsisin arve üles ja näen seal.
vahetatud 2 rullikut
kinnitused
gener. rullik ja kronstein
muidugi gener. rihm ise.
ca 5 tundi tööd.
mis täpselt tehti muidugi ei tea, sest ega pealt ei vaadanud.
ega ligi eriti lasta ja mis ikka jalus olla ja segada.
aga eks see summa ehmatas algul küll "pisut".
aga pole ka services olnud vaja rihmavahetust teha ühelgi autol
aga muidu õnnetus ikka hüüdis küll tulles.
eks see rihmakene häält ikka tegi aga noh kogemust veel polnud....
kliima jah AUT ja OFF aga tulemuseks ikka 1 14 ekraanil.......
eks tuleb kunagi Tallinna sõit ette võtta.
oskad ehk soovitada kuhu oma murega pöörduda?
talvel ikka suht jama kui soe esiklaasile jõuda ei taha
kui auto varjualust poleks siis vist auto seisaks.
??? ei saanud aru.
aga selgituseks veel nii palju, et otsisin arve üles ja näen seal.
vahetatud 2 rullikut
kinnitused
gener. rullik ja kronstein
muidugi gener. rihm ise.
ca 5 tundi tööd.
mis täpselt tehti muidugi ei tea, sest ega pealt ei vaadanud.
ega ligi eriti lasta ja mis ikka jalus olla ja segada.
aga eks see summa ehmatas algul küll "pisut".
aga pole ka services olnud vaja rihmavahetust teha ühelgi autol
aga muidu õnnetus ikka hüüdis küll tulles.
eks see rihmakene häält ikka tegi aga noh kogemust veel polnud....
kliima jah AUT ja OFF aga tulemuseks ikka 1 14 ekraanil.......
eks tuleb kunagi Tallinna sõit ette võtta.
oskad ehk soovitada kuhu oma murega pöörduda?
talvel ikka suht jama kui soe esiklaasile jõuda ei taha
kui auto varjualust poleks siis vist auto seisaks.
ACC (kliima) veakoodidest saab aimu näiteks siin
Kui ma hästi aru saan, siis üks juhend selle õhusuunajani jõudmiseks on siin
Mina küll soovitaks suhelda mõne töökojaga siit nimekirjast.
Kindlasti tasub autot mõnes pädevas kohas ette näidata. Äkki teinekord saab enne jaole, kui jupid kukuvad.
Kena
ka 
Kui ma hästi aru saan, siis üks juhend selle õhusuunajani jõudmiseks on siin
Mina küll soovitaks suhelda mõne töökojaga siit nimekirjast.
Kindlasti tasub autot mõnes pädevas kohas ette näidata. Äkki teinekord saab enne jaole, kui jupid kukuvad.
Kena


There ain't no way but the hard way. Get used to it.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
proovi need pildid oma auto teema alla panna, kasuta selleks ""post replay"" nuppu.
EDIT by teager: TEHTUD...
EDIT by teager: TEHTUD...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Nüüd siis juba talv möödas ja sai korralikult sõidetud ei kurtnud.Kuid nüüd kui ilmad soojad järgmine jama ,see et sumpast tuleb jubedat sinist suitsu.Sai Valgani sõidetud ja kõik oli sinna maani korras,kui taas auto käivitasin tuli jubedat suitsu.Ei julenud sinna ka autot jätta sõitsin ilusti koju.Mees vaatas kapoti alla ja õli on vahune ja selline valge kiht on ääres.Kus juures sai just õlid ja filtrid vahetatud nädal enne sõitu.Ja oli ka mingi pesu tehtud karteris.Nüüd aga kuulsin et on vaja treilerile panna auto ja sõita vist Tallinna poole.Treilerid aga ka suht kallid.Mis täpselt viga ega ei teagi ,kui siin kodus käivitasi uuest auto et vaadata kas on ehk muutusi siis lõi hoovi täitsa siniseks ei näinud kuuri allagi autot ajada.
:red:

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Surnud turbo... Lisaks sellele ilmselt ka katalüsaator saanud korraliku matsu ja vajab vahetust.
Mootori sisepesud on väga-väga õrn teema. Pesed saasta lahti ja see ummistab peenemad kanalid ja ongi kutu. Turbo on üks tõenäolisemaid esimesena surema selle peale. Parem on kasutada häid õlisid, mis ehk vähehaaval seda saasta filtrisse kannavad.
Mootori sisepesud on väga-väga õrn teema. Pesed saasta lahti ja see ummistab peenemad kanalid ja ongi kutu. Turbo on üks tõenäolisemaid esimesena surema selle peale. Parem on kasutada häid õlisid, mis ehk vähehaaval seda saasta filtrisse kannavad.