
Lühis või varjatud tarbija.
Lugu selles et paar päeva tagasi ajasin auto 24 tunniks sooja garaazi, puhastasin ja pesin seest-väljast uksed-luugid jäid ööseks lahti . Teadupärast ei jäänud ei salongi ja pagasiruumi valgustus tööle ega ka raadio, hommikuks aku kutu. tegin päeval pika laadimise ja siis sain autoga koju, tänahommikuks jälle aku kutu. Aku on pool aastat vana ja viga pole selles. Asi selles et olen värske Saabi omanik (900s 94, 2,0) ja autos tolmuimejaga sahmerdades mingi lüliti pihta läksin v. on mingi muu viga, mille kohta Teil on mõtteid-tähelepanekuid. Krt peale kõige muu veel ka manual hispaaniakeelne.

- 95SELaunch
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Mul oli sarnane lugu, tegemist oli surnut akuga. Ka esialgu proovisin otsida, mis mul energiat võiks tarbida. Nii et tee kõigepealt aku kontrolli (Akukeskus ntx), vajadusel osta uue.
Manuaali saab ju tõmmata netist, kas inglise/vene/saksakeelse
Manuaali saab ju tõmmata netist, kas inglise/vene/saksakeelse
Mul oli kvaliteetaku kuu aega vana,kui üks pütt lühisesse läks.Võta aku maha(otsad lahti),siis on kohe näha kas toimub isetühjenemine,või on viga mujal.
Algselt postitas: Endesson
No teen täna pika laadimise ja homme hommikul akut kontrollima. Kuid kas on tarbijaid mis võiksid niimoodi öö jooksul aku tühjaks imeda?
Niipalju voolu tarbivaid asju sul seal vaeval on, et uue aku hommikuks tühjaks peaks imema. Kontrolli akut ikka.
Nonii, käik akukeskusesse tehtud. Aku oli korras, küll aga vähe laetud, paluti vahetada laadijat ja laadida 24 tundi. proovin selle ära ja eks siis näeb. See katse saa tehtud pühapäeva ommikuks, senikaua veel ei tahaks teemat lukku panna. Arvamused jätkuvalt teretulnud.
Lihtne mõõta ampermeetriga. Kõik tarbijad kinni panna, akuklemm maha, ampermeeter vahele ja teadki kuluvaid ampreid. Amprid korda aeg (h) saad energia kulu. P=UxI. Korruta ampreid pingega ja saad tarbitava võimsuse vattides. Selle järgi saab otsustada, milline tarbija, või mitmed neist saaksid tarbida.
:Hädavajalik on muidugi raadio kood selpuhul, kuid olid aku juba vahetanud, tead seda.

Nüüd siis viga teada. Viskasin ampermeetri peale ja kõik tarbijad kinni, oli ampermeetri näit 2.8A so. umbes 4 salongivalgustuse pirni jagu. Kohutav. Hakkasin siis ükshaaval kaitsmeid välja näppima ja amp. lõi nulli kaitsme nr 13 juures ( mingi raadio servis vist). selge, kiskusin raadio maha ja selle tagumine jahutusribi oli kuum kui kurat (kuigi raadio oli kogu aeg välja lülitatud). Kakkusin raadio ka laiali aga silmaga näha polnud, rajad terved kõik muu ka nagu ok. Muideks kui Save Saab kolonnis linnavahel venisin lõi nagu korraks kerge elektroonika lõhna sisse.
Ehk siis võiks teema lukku panna.
Aga kui kellelgi äkki on originaalraadio garaazinurka tolmu koguma jäänud(koos koodiga) peale vingema stereo paigaldamist siis ehk saaks mingi sümboolse hinnaga kaubale.
Ehk siis võiks teema lukku panna.
Aga kui kellelgi äkki on originaalraadio garaazinurka tolmu koguma jäänud(koos koodiga) peale vingema stereo paigaldamist siis ehk saaks mingi sümboolse hinnaga kaubale.