K:9000 intercooleri mõõdud
Mahub näiteks 700x300x76mm
Kõrguse (300mm) poolest läheks ka suurem, kui vaid selliseid toodetaks.
Paksus (76mm) jätab radiaatorite vahele veel vaba ruumi ca 10mm. Juhul, kui kliimaradiaator jäetakse alles. Paksem IC nõuaks juba teiste radikate kinnituskohtade muutmist. Pean silmas just alumisi kinnituskohti.
Laius (700mm) on aga piir, kui IC-l on õhuavad külgedel. Ja tavaliselt ka on. Sealt edasi tuleks juba hakata kere lõhkuma - ette jäävad näiteks esitulede "koopad".
HP "tootlikusega" asjal seost eriti pole. Samuti nagu ei ole otsest seost näiteks HP ja väljalaske toru läbimõõdu vahel - turbo kestab lihtsalt kauem ja detonatsiooni on vähem.
Mida mahukam IC, seda jahedam õhk sisselaskesse, seda vähem detonatsiooni, aga samas ka suurem lag - kulub ju rohkem aega, kuniks IC õhuga "täidetakse" ja see lõpuks ka sisselaskesse jõuab.
Eriti oluline on IC jahutusvõime suhteliselt kõrge (20+ kraadi) välistemperatuuri puhul.
Samas on siiski mingid soovitused. Näiteks ca 260...280HP puhul hakkab stock IC väikseks jääma. Esiteks ei talu ta rõhku, võib hetkelise 2 baariga laiali lennata ja teiseks on efektiivsus liiga väike.
Omast kogemusest ütleksin, et erinevus stock IC ja ülaltoodud mõõtmetega jahuti vahel on umbes 20...25 kraadi. Võit niisiis üsna suur
Kõrguse (300mm) poolest läheks ka suurem, kui vaid selliseid toodetaks.
Paksus (76mm) jätab radiaatorite vahele veel vaba ruumi ca 10mm. Juhul, kui kliimaradiaator jäetakse alles. Paksem IC nõuaks juba teiste radikate kinnituskohtade muutmist. Pean silmas just alumisi kinnituskohti.
Laius (700mm) on aga piir, kui IC-l on õhuavad külgedel. Ja tavaliselt ka on. Sealt edasi tuleks juba hakata kere lõhkuma - ette jäävad näiteks esitulede "koopad".
HP "tootlikusega" asjal seost eriti pole. Samuti nagu ei ole otsest seost näiteks HP ja väljalaske toru läbimõõdu vahel - turbo kestab lihtsalt kauem ja detonatsiooni on vähem.
Mida mahukam IC, seda jahedam õhk sisselaskesse, seda vähem detonatsiooni, aga samas ka suurem lag - kulub ju rohkem aega, kuniks IC õhuga "täidetakse" ja see lõpuks ka sisselaskesse jõuab.
Eriti oluline on IC jahutusvõime suhteliselt kõrge (20+ kraadi) välistemperatuuri puhul.
Samas on siiski mingid soovitused. Näiteks ca 260...280HP puhul hakkab stock IC väikseks jääma. Esiteks ei talu ta rõhku, võib hetkelise 2 baariga laiali lennata ja teiseks on efektiivsus liiga väike.
Omast kogemusest ütleksin, et erinevus stock IC ja ülaltoodud mõõtmetega jahuti vahel on umbes 20...25 kraadi. Võit niisiis üsna suur

Sealtsamast selline mul ongiAlgselt postitas: S9K
Osta DB-HPst suur cooler, 600x300x76. Odav ja hea.

700mm on üldine laius, koos õhutorudega. Kärg ise 600mm.
http://www.db-hp.ee/shopnew/?intercoolerid,66
Algselt postitas: sebastian
Eriti oluline on IC jahutusvõime suhteliselt kõrge (20+ kraadi) välistemperatuuri puhul.
Samas on siiski mingid soovitused. Näiteks ca 260...280HP puhul hakkab stock IC väikseks jääma. Esiteks ei talu ta rõhku, võib hetkelise 2 baariga laiali lennata ja teiseks on efektiivsus liiga väike.
Omast kogemusest ütleksin, et erinevus stock IC ja ülaltoodud mõõtmetega jahuti vahel on umbes 20...25 kraadi. Võit niisiis üsna suur![]()
Jah juhul kui ei ole väljas räige leitsak. Viimasel suvel sain sisse lasku temperatuuri laeks 72C, ja see oli kiirusel 150+ km/h ning kiltsil. Loomulikult olid silindrites juba knockid ning rõhud madalad.

Iga ratas veab and then some!
Ja mahub ilma suurema jamata?
Algselt postitas: sebastian
Sealtsamast selline mul ongi
700mm on üldine laius, koos õhutorudega. Kärg ise 600mm.
http://www.db-hp.ee/shopnew/?intercoolerid,66

Algselt postitas: andres
Ja mahub ilma suurema jamata?Algselt postitas: sebastian
Sealtsamast selline mul ongi
700mm on üldine laius, koos õhutorudega. Kärg ise 600mm.
http://www.db-hp.ee/shopnew/?intercoolerid,66
Mahub küll. Üksinda on ehk natuke raskem toimetada. Mul näiteks herr Jupats hoidis radikat ülevalt, kui ma ise auto alt seda paika sättisin. Üsna kitsas saab seal olema, kuna kliimaradika torud tahavad igal kombel ette jääda

Samas herr TFK sai vist üksi hakkama.
Samuti tuleb kohad vahetada, kõige ette IC, siis kliimaradikas ja lõpuks "tavaline" radikas.
Mõned enda kuuleri pildid, kui sai teist külge sätitud:





