1. leht 1-st

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 15:59
Postitas Rauno
Tean, et küsimus vales foorumis, kuid ei hakanud selle pärast opeli klubisse teemat tegema, nimelt 2001a 1,8 vectra manuaal ei vaheta külmalt käike ning pöörded ei tõuse üle 1500?

Enda mõisus ei oska selle kohta miskit öelda, mida targemad arvavad?

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 16:30
Postitas rudolf
Mismoodi see manuaalkäigukast peaks neid käike siis vahetama?

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 17:15
Postitas teager
Mis mootori tähis ja võimsus on? Kui on 90kW, siis tegemist tegelikult ju Saab 9-3SSga :D

terv, teager

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 17:23
Postitas olaviv
Milles seisneb manuaalkasti käikude mittevahetumine?
Ja milles seisneb "pöörded ei tõuse üle 1500"? Kui tühikäigul gaasipedaali vajutada, mida mootor teeb?

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 18:05
Postitas Rauno
Mootoriks R4 1,8 bensiin 85kw - põhimõtteliselt peaks olema küll sama, mis 9-3 SS.

Käikude mitte vahetumine seineb selles, et kõik käigud peale esimese ei lähe sisse (käike vahetatakse manuaalil üldjuhul käsitsi)

Põõrdrd ei tõuse üle 1500 ikka gaasi vajutamisel, vastasel juhul poleks tegu probleemiga. Tõusevad kuni 1500 ja siis oleks nagu sein ees.

Ega ometi ei saa selles süüdi olla külmast paksenenud õlid kuna suuremate külmadega käitus auto korralikult.

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: N Jaan 28, 2010 18:38
Postitas D116
Kahtlustaks õhuandurit, et pöörded ei tõuse.
Käikude vahetamisel - hoovastiku või rikkis kast. (õli on üldse sees?)

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: R Jaan 29, 2010 9:26
Postitas olaviv
Algselt postitas: Rauno
Mootoriks R4 1,8 bensiin 85kw - põhimõtteliselt peaks olema küll sama, mis 9-3 SS.

Käikude mitte vahetumine seineb selles, et kõik käigud peale esimese ei lähe sisse (käike vahetatakse manuaalil üldjuhul käsitsi)

Põõrdrd ei tõuse üle 1500 ikka gaasi vajutamisel, vastasel juhul poleks tegu probleemiga. Tõusevad kuni 1500 ja siis oleks nagu sein ees.

Ega sellel isendil juhtu olema nn. elektrooniline gaasipedaal? Ehk siis pedaali ja segusiibri vahel elektrijuhtmed ja mitte tross. Või jamab mingi elektroonika mis piirab pöördeid. Sest kui füüsiliselt siiber max avada siis tõusevad pöörded lakke või sureb välja/puterdab kui pritsung ei suuda segu õigena hoida.

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: R Jaan 29, 2010 9:26
Postitas Rauno
Algselt postitas: D116
Kahtlustaks õhuandurit, et pöörded ei tõuse.
Käikude vahetamisel - hoovastiku või rikkis kast. (õli on üldse sees?)

Kast ok ja õli ka sees. Kui esimese käiguga sõites saavutas masin töötemperatuuri läksid pöörded ülesse ja kast tööle. Nüüd juba kaks järgnevat päeva jälle kõik ok.

Endale tundub ikka, et need kaks viga olid omavahel seoses kuna koos nad tulid ja koos nad kadusid.

Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Postitatud: R Jaan 29, 2010 9:42
Postitas Cyber
Oopel remontis end ise .. määdžik..:P Õli asemel on k.kastis tavott ja külmaga ei suutnud hammasrattad ringi käia..:P

Soovitaks pöörduda vastavat automarki tundvasse töökotta.