Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#1

Tean, et küsimus vales foorumis, kuid ei hakanud selle pärast opeli klubisse teemat tegema, nimelt 2001a 1,8 vectra manuaal ei vaheta külmalt käike ning pöörded ei tõuse üle 1500?

Enda mõisus ei oska selle kohta miskit öelda, mida targemad arvavad?
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#2

Mismoodi see manuaalkäigukast peaks neid käike siis vahetama?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

Mis mootori tähis ja võimsus on? Kui on 90kW, siis tegemist tegelikult ju Saab 9-3SSga :D

terv, teager
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#4

Milles seisneb manuaalkasti käikude mittevahetumine?
Ja milles seisneb "pöörded ei tõuse üle 1500"? Kui tühikäigul gaasipedaali vajutada, mida mootor teeb?
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#5

Mootoriks R4 1,8 bensiin 85kw - põhimõtteliselt peaks olema küll sama, mis 9-3 SS.

Käikude mitte vahetumine seineb selles, et kõik käigud peale esimese ei lähe sisse (käike vahetatakse manuaalil üldjuhul käsitsi)

Põõrdrd ei tõuse üle 1500 ikka gaasi vajutamisel, vastasel juhul poleks tegu probleemiga. Tõusevad kuni 1500 ja siis oleks nagu sein ees.

Ega ometi ei saa selles süüdi olla külmast paksenenud õlid kuna suuremate külmadega käitus auto korralikult.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Kahtlustaks õhuandurit, et pöörded ei tõuse.
Käikude vahetamisel - hoovastiku või rikkis kast. (õli on üldse sees?)
__In Boost We Trust__
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Rauno
Mootoriks R4 1,8 bensiin 85kw - põhimõtteliselt peaks olema küll sama, mis 9-3 SS.

Käikude mitte vahetumine seineb selles, et kõik käigud peale esimese ei lähe sisse (käike vahetatakse manuaalil üldjuhul käsitsi)

Põõrdrd ei tõuse üle 1500 ikka gaasi vajutamisel, vastasel juhul poleks tegu probleemiga. Tõusevad kuni 1500 ja siis oleks nagu sein ees.

Ega sellel isendil juhtu olema nn. elektrooniline gaasipedaal? Ehk siis pedaali ja segusiibri vahel elektrijuhtmed ja mitte tross. Või jamab mingi elektroonika mis piirab pöördeid. Sest kui füüsiliselt siiber max avada siis tõusevad pöörded lakke või sureb välja/puterdab kui pritsung ei suuda segu õigena hoida.
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#8

Algselt postitas: D116
Kahtlustaks õhuandurit, et pöörded ei tõuse.
Käikude vahetamisel - hoovastiku või rikkis kast. (õli on üldse sees?)

Kast ok ja õli ka sees. Kui esimese käiguga sõites saavutas masin töötemperatuuri läksid pöörded ülesse ja kast tööle. Nüüd juba kaks järgnevat päeva jälle kõik ok.

Endale tundub ikka, et need kaks viga olid omavahel seoses kuna koos nad tulid ja koos nad kadusid.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Oopel remontis end ise .. määdžik..:P Õli asemel on k.kastis tavott ja külmaga ei suutnud hammasrattad ringi käia..:P

Soovitaks pöörduda vastavat automarki tundvasse töökotta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta