Tean, et küsimus vales foorumis, kuid ei hakanud selle pärast opeli klubisse teemat tegema, nimelt 2001a 1,8 vectra manuaal ei vaheta külmalt käike ning pöörded ei tõuse üle 1500?
Enda mõisus ei oska selle kohta miskit öelda, mida targemad arvavad?
Vectra ei vaheta külmalt käike ja pöörded ei tõuse?
Mootoriks R4 1,8 bensiin 85kw - põhimõtteliselt peaks olema küll sama, mis 9-3 SS.
Käikude mitte vahetumine seineb selles, et kõik käigud peale esimese ei lähe sisse (käike vahetatakse manuaalil üldjuhul käsitsi)
Põõrdrd ei tõuse üle 1500 ikka gaasi vajutamisel, vastasel juhul poleks tegu probleemiga. Tõusevad kuni 1500 ja siis oleks nagu sein ees.
Ega ometi ei saa selles süüdi olla külmast paksenenud õlid kuna suuremate külmadega käitus auto korralikult.
Käikude mitte vahetumine seineb selles, et kõik käigud peale esimese ei lähe sisse (käike vahetatakse manuaalil üldjuhul käsitsi)
Põõrdrd ei tõuse üle 1500 ikka gaasi vajutamisel, vastasel juhul poleks tegu probleemiga. Tõusevad kuni 1500 ja siis oleks nagu sein ees.
Ega ometi ei saa selles süüdi olla külmast paksenenud õlid kuna suuremate külmadega käitus auto korralikult.
Algselt postitas: Rauno
Mootoriks R4 1,8 bensiin 85kw - põhimõtteliselt peaks olema küll sama, mis 9-3 SS.
Käikude mitte vahetumine seineb selles, et kõik käigud peale esimese ei lähe sisse (käike vahetatakse manuaalil üldjuhul käsitsi)
Põõrdrd ei tõuse üle 1500 ikka gaasi vajutamisel, vastasel juhul poleks tegu probleemiga. Tõusevad kuni 1500 ja siis oleks nagu sein ees.
Ega sellel isendil juhtu olema nn. elektrooniline gaasipedaal? Ehk siis pedaali ja segusiibri vahel elektrijuhtmed ja mitte tross. Või jamab mingi elektroonika mis piirab pöördeid. Sest kui füüsiliselt siiber max avada siis tõusevad pöörded lakke või sureb välja/puterdab kui pritsung ei suuda segu õigena hoida.
Algselt postitas: D116
Kahtlustaks õhuandurit, et pöörded ei tõuse.
Käikude vahetamisel - hoovastiku või rikkis kast. (õli on üldse sees?)
Kast ok ja õli ka sees. Kui esimese käiguga sõites saavutas masin töötemperatuuri läksid pöörded ülesse ja kast tööle. Nüüd juba kaks järgnevat päeva jälle kõik ok.
Endale tundub ikka, et need kaks viga olid omavahel seoses kuna koos nad tulid ja koos nad kadusid.