sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#1

Siduriga mingeid probleeme ei olnud (töötas nagu uus), kuid nüüd ükspäev külmal autol sõtkusin pedaali ja läks vist tross katki. Kus sellele ligi pääseb või kus seda näeb kas tross katki ja kuis kõige parem korda teha on. Kas ise on võimalik ligi pääseda ja korda teha. Andke nõu, kes ise sellise asjaga hästi hakkama on saanud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

On seal üldse tross? mingil ajal ju visati tross minema ja läks jälle hüdrauliliseks (nagu klassikul oli).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#3

Kas seda VIN koodi järgi kuskilt vaadata ei saa .04/1997 auto muidu. Võin ka ise järgi vaadata aga pole kunagi vajadust olnud ja ei tea kust vaadatagi.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#4

EPC järgi on 97' veel trossiga. Trossi näed, kui kaitsmekarbi välja tõstad. Trossi vahetamine ei ole väga keeruline, mõned operatsioonid on lihtsalt pisut ebamugavad, näiteks trossi otsa pedaali külge kinnitamine.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#5

Ja kui olen kaitsmekarbi maha võtnud(suure kapotialuse) , kas siis tross kohe seal näha ning mis edasi? Kuidas kapotialune trossiots kinni on ning kuidas pedaali külge kinnituv ots.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

See tross puruneb ainult siis,kui sidurikomplekt otsakorral ja -raskelt käib.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

uuri käigukasti poolt seda trossi värki kah: äkki lihtsalt piiraja, mis kõri paigal hoiab, on avast läbi läind ja sellest see, et pedaali vajutamisel trossi ei pinguta.
yhesõnaga kui trossi otsad kinni, siis ka kõri otsad peavad kinni olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#8

ma arvan ka et miskit sellist piiraja laadset, sest sidur enne oli küll väga korras ja ei käinud raskelt , oma lollusest vajutasin katki, seisva mootoriga käis kerge klõps ja sidur kadus tagant ära. Kummalt poolt pean seda piirajat uurima?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

ikka kasti pealt, sealt aku tagant/alt peaks trossi ots paistma, mis kasti mineva kahvli taga on. ja sealt edasi on kõri
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#10

Nii et kui piiraja tagant ära , tõstan lihtsalt tagasi. Usutavasti on nii, sest sidur raskelt ei käinud ja ise ka ei usu, et tross katki oleks läinud. 165000km sõit, ei usu küll et midagi tõsisemat
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

mine ikka vaata mis seal on, niisama ei tule midagi tagant ära.
tee parem pilte ka, siis remondime neti teel kenasti

näe, leidsin pildi ka

asi , mis on paremal otsas, käib kahvi taha; sealt edasi, see must jubinas, peab jääma kasti küljes ka mingi asja taha.
minu variant, mida ma kahtlustan, on sellest, et kõri tuleb läbi selle musta jubina vabalt edasi, ehk see must jubin ise jääb kenasti kasti taha paika, aga kõri tuleb sellest läbi.

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#12

Võtsin kaitsmekarbi ja aku ning akualuse maha ja nägin ka trossi . Tross oli igatahes oma pesas kinni, kuid mul oli trossil ülejääk ka, mis oli sellest pesast veel aku pool. Sellist kahvli taga käivat otsa ma ei näinud igatahes. Paljas jupp trossi sellest mustast junnist aku pool.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#13

See kahvli taga käiv jublakas on sul sealt trossi otsast lihtsalt minekut teinud...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

siis sul targem uus tross sebida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#15

Automaailmas maksis tross 197.- mõned kuud tagasi.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#16

Igatahes originaal SAABi kirjadega tross on hetkel küljes(automaatpingutus). Nüüd peab uue trossi leidma ,ega seda vist ju paranda. Kui tühjaks salongis peab tegema, kui uut trossi pedaali külge kinnitama hakkan. Võtsin plastiku rooli alt ära, kuid see veel ei aita. peab vist kaitsmekarbigi maha võtma. Siduripedaal ise ka vist tuleb eemaldada.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: saabiline
Igatahes originaal SAABi kirjadega tross on hetkel küljes(automaatpingutus). Nüüd peab uue trossi leidma ,ega seda vist ju paranda. Kui tühjaks salongis peab tegema, kui uut trossi pedaali külge kinnitama hakkan. Võtsin plastiku rooli alt ära, kuid see veel ei aita. peab vist kaitsmekarbigi maha võtma. Siduripedaal ise ka vist tuleb eemaldada.

Plastik ära, põlvekaitse ära, ventilatsiooni toru pidi ka vist eemaldama. Pedaali ennnast ei pea ära võtma.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

see on paras keberniit peadpidi seal pedaalide taga olla ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#19

Selle trossi otsas oleva julla(tina) tagant on täpselt katki läinud tross. Kahvli tagant täpselt nii ,et tina taga umbes sent maad trossi. Homme lähen vaatan, kus trossi võib saada või tellida. Arvan, et peab tellima ja tahaks ikka automaat pingutusega .
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#20

Terv.

Tross on nüüd olemas. Vaja minna vahetama. Uus tross on manuaalselt pingutatav. Enne pean vana eemaldama muidugi. Kas see tuleb lihtsalt kapoti alla välja, kui pedaali tagant lahti lasen.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Tuleb küll.Jälgi,et uue trossi läbiviik lõpuni torpeedosse suubuks.Soovitan silikooniga kummiosa libestada.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#22

Ei saanud pedaali tagant trossi kätte, mis nõks seal on?
On seal mingi splint? On selle tegevuse jaoks mingi süsteem ?
Kas manuaalselt reguleeritav tross tuleb tunde järgi tööle rakendada või mingid kindlad pikkused?
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#23

TEHTUD
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#24

Lihtsalt infoks, et kasutaja 4tec i NG-l katkes tross suvel Magistrali parklas.
Sebis teise auto ja viis mu riiulist ühe trossi ära.
Mõned tunnid hiljem sõitis Akadeemia ringil vastu.
Sul kulus 11 päeva ja 10 postitust. :eureka:

Aga tubli, et ära tegid muidugi. :thumb:
Kas sidur jäi ikka vabaks ja pedaal õigele kõrgusele?

Niipalju kui minu käest on manuaalseid trosse läbi käinud, on kõigil tulnud kõri lühemaks teha.
Vastasel juhul jääb pinge alla ja hakkab isegi libisema, sest pedaali juures olev kõrguseregulaator ei lase pedaalil ülespoole tulla.
saabiline
Postitusi: 59
Liitunud: K Okt 28, 2009 10:39
Asukoht:
Auto:

#25

Pedaali peaks veits allapoole keerama aga siis peab kapoti all tagasi keerama. 1-2cm võiks pedaal madalamal olla.
Vasta