sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Siduriga mingeid probleeme ei olnud (töötas nagu uus), kuid nüüd ükspäev külmal autol sõtkusin pedaali ja läks vist tross katki. Kus sellele ligi pääseb või kus seda näeb kas tross katki ja kuis kõige parem korda teha on. Kas ise on võimalik ligi pääseda ja korda teha. Andke nõu, kes ise sellise asjaga hästi hakkama on saanud.
EPC järgi on 97' veel trossiga. Trossi näed, kui kaitsmekarbi välja tõstad. Trossi vahetamine ei ole väga keeruline, mõned operatsioonid on lihtsalt pisut ebamugavad, näiteks trossi otsa pedaali külge kinnitamine.
See tross puruneb ainult siis,kui sidurikomplekt otsakorral ja -raskelt käib.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uuri käigukasti poolt seda trossi värki kah: äkki lihtsalt piiraja, mis kõri paigal hoiab, on avast läbi läind ja sellest see, et pedaali vajutamisel trossi ei pinguta.
yhesõnaga kui trossi otsad kinni, siis ka kõri otsad peavad kinni olema.
yhesõnaga kui trossi otsad kinni, siis ka kõri otsad peavad kinni olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



ma arvan ka et miskit sellist piiraja laadset, sest sidur enne oli küll väga korras ja ei käinud raskelt , oma lollusest vajutasin katki, seisva mootoriga käis kerge klõps ja sidur kadus tagant ära. Kummalt poolt pean seda piirajat uurima?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ikka kasti pealt, sealt aku tagant/alt peaks trossi ots paistma, mis kasti mineva kahvli taga on. ja sealt edasi on kõri
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mine ikka vaata mis seal on, niisama ei tule midagi tagant ära.
tee parem pilte ka, siis remondime neti teel kenasti
näe, leidsin pildi ka
asi , mis on paremal otsas, käib kahvi taha; sealt edasi, see must jubinas, peab jääma kasti küljes ka mingi asja taha.
minu variant, mida ma kahtlustan, on sellest, et kõri tuleb läbi selle musta jubina vabalt edasi, ehk see must jubin ise jääb kenasti kasti taha paika, aga kõri tuleb sellest läbi.
Lisatud failid
tee parem pilte ka, siis remondime neti teel kenasti
näe, leidsin pildi ka
asi , mis on paremal otsas, käib kahvi taha; sealt edasi, see must jubinas, peab jääma kasti küljes ka mingi asja taha.
minu variant, mida ma kahtlustan, on sellest, et kõri tuleb läbi selle musta jubina vabalt edasi, ehk see must jubin ise jääb kenasti kasti taha paika, aga kõri tuleb sellest läbi.
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Võtsin kaitsmekarbi ja aku ning akualuse maha ja nägin ka trossi . Tross oli igatahes oma pesas kinni, kuid mul oli trossil ülejääk ka, mis oli sellest pesast veel aku pool. Sellist kahvli taga käivat otsa ma ei näinud igatahes. Paljas jupp trossi sellest mustast junnist aku pool.
Igatahes originaal SAABi kirjadega tross on hetkel küljes(automaatpingutus). Nüüd peab uue trossi leidma ,ega seda vist ju paranda. Kui tühjaks salongis peab tegema, kui uut trossi pedaali külge kinnitama hakkan. Võtsin plastiku rooli alt ära, kuid see veel ei aita. peab vist kaitsmekarbigi maha võtma. Siduripedaal ise ka vist tuleb eemaldada.
Algselt postitas: saabiline
Igatahes originaal SAABi kirjadega tross on hetkel küljes(automaatpingutus). Nüüd peab uue trossi leidma ,ega seda vist ju paranda. Kui tühjaks salongis peab tegema, kui uut trossi pedaali külge kinnitama hakkan. Võtsin plastiku rooli alt ära, kuid see veel ei aita. peab vist kaitsmekarbigi maha võtma. Siduripedaal ise ka vist tuleb eemaldada.
Plastik ära, põlvekaitse ära, ventilatsiooni toru pidi ka vist eemaldama. Pedaali ennnast ei pea ära võtma.
Selle trossi otsas oleva julla(tina) tagant on täpselt katki läinud tross. Kahvli tagant täpselt nii ,et tina taga umbes sent maad trossi. Homme lähen vaatan, kus trossi võib saada või tellida. Arvan, et peab tellima ja tahaks ikka automaat pingutusega .
Tuleb küll.Jälgi,et uue trossi läbiviik lõpuni torpeedosse suubuks.Soovitan silikooniga kummiosa libestada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lihtsalt infoks, et kasutaja 4tec i NG-l katkes tross suvel Magistrali parklas.
Sebis teise auto ja viis mu riiulist ühe trossi ära.
Mõned tunnid hiljem sõitis Akadeemia ringil vastu.
Sul kulus 11 päeva ja 10 postitust.
Aga tubli, et ära tegid muidugi.
Kas sidur jäi ikka vabaks ja pedaal õigele kõrgusele?
Niipalju kui minu käest on manuaalseid trosse läbi käinud, on kõigil tulnud kõri lühemaks teha.
Vastasel juhul jääb pinge alla ja hakkab isegi libisema, sest pedaali juures olev kõrguseregulaator ei lase pedaalil ülespoole tulla.
Sebis teise auto ja viis mu riiulist ühe trossi ära.
Mõned tunnid hiljem sõitis Akadeemia ringil vastu.
Sul kulus 11 päeva ja 10 postitust.

Aga tubli, et ära tegid muidugi.

Kas sidur jäi ikka vabaks ja pedaal õigele kõrgusele?
Niipalju kui minu käest on manuaalseid trosse läbi käinud, on kõigil tulnud kõri lühemaks teha.
Vastasel juhul jääb pinge alla ja hakkab isegi libisema, sest pedaali juures olev kõrguseregulaator ei lase pedaalil ülespoole tulla.