1. leht 2-st
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 12:05
Postitas saabiline
Siduriga mingeid probleeme ei olnud (töötas nagu uus), kuid nüüd ükspäev külmal autol sõtkusin pedaali ja läks vist tross katki. Kus sellele ligi pääseb või kus seda näeb kas tross katki ja kuis kõige parem korda teha on. Kas ise on võimalik ligi pääseda ja korda teha. Andke nõu, kes ise sellise asjaga hästi hakkama on saanud.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 12:58
Postitas Cyber
On seal üldse tross? mingil ajal ju visati tross minema ja läks jälle hüdrauliliseks (nagu klassikul oli).
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 13:00
Postitas saabiline
Kas seda VIN koodi järgi kuskilt vaadata ei saa .04/1997 auto muidu. Võin ka ise järgi vaadata aga pole kunagi vajadust olnud ja ei tea kust vaadatagi.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 13:05
Postitas ill
EPC järgi on 97' veel trossiga. Trossi näed, kui kaitsmekarbi välja tõstad. Trossi vahetamine ei ole väga keeruline, mõned operatsioonid on lihtsalt pisut ebamugavad, näiteks trossi otsa pedaali külge kinnitamine.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 15:41
Postitas saabiline
Ja kui olen kaitsmekarbi maha võtnud(suure kapotialuse) , kas siis tross kohe seal näha ning mis edasi? Kuidas kapotialune trossiots kinni on ning kuidas pedaali külge kinnituv ots.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 16:28
Postitas Trionic
See tross puruneb ainult siis,kui sidurikomplekt otsakorral ja -raskelt käib.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 17:01
Postitas ivomets
uuri käigukasti poolt seda trossi värki kah: äkki lihtsalt piiraja, mis kõri paigal hoiab, on avast läbi läind ja sellest see, et pedaali vajutamisel trossi ei pinguta.
yhesõnaga kui trossi otsad kinni, siis ka kõri otsad peavad kinni olema.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 19:36
Postitas saabiline
ma arvan ka et miskit sellist piiraja laadset, sest sidur enne oli küll väga korras ja ei käinud raskelt , oma lollusest vajutasin katki, seisva mootoriga käis kerge klõps ja sidur kadus tagant ära. Kummalt poolt pean seda piirajat uurima?
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 19:42
Postitas ivomets
ikka kasti pealt, sealt aku tagant/alt peaks trossi ots paistma, mis kasti mineva kahvli taga on. ja sealt edasi on kõri
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 19:53
Postitas saabiline
Nii et kui piiraja tagant ära , tõstan lihtsalt tagasi. Usutavasti on nii, sest sidur raskelt ei käinud ja ise ka ei usu, et tross katki oleks läinud. 165000km sõit, ei usu küll et midagi tõsisemat
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: R Veebr 05, 2010 19:56
Postitas ivomets
mine ikka vaata mis seal on, niisama ei tule midagi tagant ära.
tee parem pilte ka, siis remondime neti teel kenasti
näe, leidsin pildi ka
asi , mis on paremal otsas, käib kahvi taha; sealt edasi, see must jubinas, peab jääma kasti küljes ka mingi asja taha.
minu variant, mida ma kahtlustan, on sellest, et kõri tuleb läbi selle musta jubina vabalt edasi, ehk see must jubin ise jääb kenasti kasti taha paika, aga kõri tuleb sellest läbi.
Lisatud failid
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: P Veebr 07, 2010 16:43
Postitas saabiline
Võtsin kaitsmekarbi ja aku ning akualuse maha ja nägin ka trossi . Tross oli igatahes oma pesas kinni, kuid mul oli trossil ülejääk ka, mis oli sellest pesast veel aku pool. Sellist kahvli taga käivat otsa ma ei näinud igatahes. Paljas jupp trossi sellest mustast junnist aku pool.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: P Veebr 07, 2010 18:26
Postitas triibutu
See kahvli taga käiv jublakas on sul sealt trossi otsast lihtsalt minekut teinud...
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: P Veebr 07, 2010 18:29
Postitas ivomets
siis sul targem uus tross sebida.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: P Veebr 07, 2010 18:45
Postitas ill
Automaailmas maksis tross 197.- mõned kuud tagasi.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:39
Postitas saabiline
Igatahes originaal SAABi kirjadega tross on hetkel küljes(automaatpingutus). Nüüd peab uue trossi leidma ,ega seda vist ju paranda. Kui tühjaks salongis peab tegema, kui uut trossi pedaali külge kinnitama hakkan. Võtsin plastiku rooli alt ära, kuid see veel ei aita. peab vist kaitsmekarbigi maha võtma. Siduripedaal ise ka vist tuleb eemaldada.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: E Veebr 08, 2010 13:08
Postitas ill
Algselt postitas: saabiline
Igatahes originaal SAABi kirjadega tross on hetkel küljes(automaatpingutus). Nüüd peab uue trossi leidma ,ega seda vist ju paranda. Kui tühjaks salongis peab tegema, kui uut trossi pedaali külge kinnitama hakkan. Võtsin plastiku rooli alt ära, kuid see veel ei aita. peab vist kaitsmekarbigi maha võtma. Siduripedaal ise ka vist tuleb eemaldada.
Plastik ära, põlvekaitse ära, ventilatsiooni toru pidi ka vist eemaldama. Pedaali ennnast ei pea ära võtma.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: E Veebr 08, 2010 13:30
Postitas ivomets
see on paras keberniit peadpidi seal pedaalide taga olla

sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: E Veebr 08, 2010 19:44
Postitas saabiline
Selle trossi otsas oleva julla(tina) tagant on täpselt katki läinud tross. Kahvli tagant täpselt nii ,et tina taga umbes sent maad trossi. Homme lähen vaatan, kus trossi võib saada või tellida. Arvan, et peab tellima ja tahaks ikka automaat pingutusega .
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: P Veebr 14, 2010 10:59
Postitas saabiline
Terv.
Tross on nüüd olemas. Vaja minna vahetama. Uus tross on manuaalselt pingutatav. Enne pean vana eemaldama muidugi. Kas see tuleb lihtsalt kapoti alla välja, kui pedaali tagant lahti lasen.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: P Veebr 14, 2010 11:11
Postitas Trionic
Tuleb küll.Jälgi,et uue trossi läbiviik lõpuni torpeedosse suubuks.Soovitan silikooniga kummiosa libestada.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: P Veebr 14, 2010 16:20
Postitas saabiline
Ei saanud pedaali tagant trossi kätte, mis nõks seal on?
On seal mingi splint? On selle tegevuse jaoks mingi süsteem ?
Kas manuaalselt reguleeritav tross tuleb tunde järgi tööle rakendada või mingid kindlad pikkused?
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: T Veebr 16, 2010 17:33
Postitas saabiline
TEHTUD
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: T Veebr 16, 2010 18:19
Postitas Motorhead
Lihtsalt infoks, et kasutaja 4tec i NG-l katkes tross suvel Magistrali parklas.
Sebis teise auto ja viis mu riiulist ühe trossi ära.
Mõned tunnid hiljem sõitis Akadeemia ringil vastu.
Sul kulus 11 päeva ja 10 postitust.
Aga tubli, et ära tegid muidugi.

Kas sidur jäi ikka vabaks ja pedaal õigele kõrgusele?
Niipalju kui minu käest on manuaalseid trosse läbi käinud, on kõigil tulnud kõri lühemaks teha.
Vastasel juhul jääb pinge alla ja hakkab isegi libisema, sest pedaali juures olev kõrguseregulaator ei lase pedaalil ülespoole tulla.
sidur(siduritross) ng900 '97 2.0 96kw coupe
Postitatud: T Veebr 16, 2010 19:01
Postitas saabiline
Pedaali peaks veits allapoole keerama aga siis peab kapoti all tagasi keerama. 1-2cm võiks pedaal madalamal olla.