tervist!
probleem siis selline, et aukudest läbi sõites ning treppis teel teeb esimene vasak ratas kolinat. esialgu öeldi, et tegu on rooliotsaga, seejärel käisin mehhaaniku juures, kes arvas, et tegu on siiski roolilatiga. käisin ülevaatuspunktis esitelge raputamas. sealt öeldi, et tegu on roolilatiga/selle kinnitusega(amordid korras). siit siis mure, et äkki keegi oskab anda nõu kus ja kuidas selle probleemiga tegeleda ja kui kalliks asi läheb.
ette tänades.
9-3 kolks esimeses vasakus rattas
nii. mul on nüüd tekkinud uusi küsimusi.
eile sai siis seda kolksu veel uuritud. selgus, et on läbi sisemiste rooliotste puksid (?). rooli loksutades käib kolin ning kui käsi kinnitusele peale panna ja siis rooli loksutada, kaob kolin ära.
nüüd siis küsimused. käisin kohalikus autokaupluses ja selgus, et pukse eraldi ei ole, et peab vardad ära vahetama, millede hind oli 1k+ tükist. kui tõele see vastab, et pukse eraldi ei ole? ja kas nende pukside vahetamisega saab probleemist jagu või on roolilatt ka ikkagi kahjustada saanud?
ette tänades.
[IMG]http://i40.tinypic.com/6oke0z.jpg[/IMG]
lisasin siis pildi ka, kui kelegil arusaamatuks jäi, millest ma räägin.
edit:
[IMG]http://www.saabwiki.info/images/b/ba/Su ... ing_04.gif[/IMG]
sellelt pildilt saan ma aru, et puks käib eraldi ikka?
eile sai siis seda kolksu veel uuritud. selgus, et on läbi sisemiste rooliotste puksid (?). rooli loksutades käib kolin ning kui käsi kinnitusele peale panna ja siis rooli loksutada, kaob kolin ära.
nüüd siis küsimused. käisin kohalikus autokaupluses ja selgus, et pukse eraldi ei ole, et peab vardad ära vahetama, millede hind oli 1k+ tükist. kui tõele see vastab, et pukse eraldi ei ole? ja kas nende pukside vahetamisega saab probleemist jagu või on roolilatt ka ikkagi kahjustada saanud?
ette tänades.
[IMG]http://i40.tinypic.com/6oke0z.jpg[/IMG]
lisasin siis pildi ka, kui kelegil arusaamatuks jäi, millest ma räägin.
edit:
[IMG]http://www.saabwiki.info/images/b/ba/Su ... ing_04.gif[/IMG]
sellelt pildilt saan ma aru, et puks käib eraldi ikka?
Uretaanist puks on täitsa olemas.
nii, üks ütleb, et puksi ei ole eraldi ning teine väidab vastupidist. iisak, kui palju tohiks siis selle sisemise roolivarda hind olla?
ja ill, kuidas seda uretaanist puksi tellida sealt. või on eestis ka keski varustaja olemas?
ja ill, kuidas seda uretaanist puksi tellida sealt. või on eestis ka keski varustaja olemas?
vahetatud sai amordi tugipadjad ja bumerangi puksid,aga mingi metallne kolks jäi ikka sisse.
äkki rooliltt kalab,kas ülemisel pildil olevatel sisemistel otsel peabki mingi lõtk sees olema,või peab see värkseal ikka tuugalt kinni olema.
äkki rooliltt kalab,kas ülemisel pildil olevatel sisemistel otsel peabki mingi lõtk sees olema,või peab see värkseal ikka tuugalt kinni olema.

Tavaliselt on vigane ikka roolilatt,mitte -vardad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Scorps
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Vana teema küll, aga ka minu autol avastati nendes samades puksides loks. Rooli keerates on kolks kuulda (ka töötava mootoriga), auto kipub vahel ise teed otsima ja ka esirehve natuke sööb (sillastendis olen käinud). Kuidas siis on, ei pea seal loksu olema, ega ju? Peaks roolivardad ää vahetama?vahetatud sai amordi tugipadjad ja bumerangi puksid,aga mingi metallne kolks jäi ikka sisse.
äkki rooliltt kalab,kas ülemisel pildil olevatel sisemistel otsel peabki mingi lõtk sees olema,või peab see värkseal ikka tuugalt kinni olema.
EDIT: lasin roolivardad vahetada, olidki noodsamad puksid täiesti läbi omadega. Auto kohe nagu uus, püsib hoopis paremini teel, ilma, et kogu aeg miskit korrigeerima peaks!
