vana klassiku esipidurid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
küsimus selles, et ei suuda aru saada, kuidas käib välimise klotsi juures olev vedru, mis peaks takistama klotsi kolksumast?
tegemist selist tyypi piduritega, kus käsikas esirattal.
tegemist selist tyypi piduritega, kus käsikas esirattal.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
loomulikult abi.
mul vedru nr 21 hoopismingi muu kujuga, ehk tagasipööratud osad täiesti sirgeks venitatud.
tõenäoliselt tagasi õigeks enam ei saa, läheb katki.
ja asi nr 20 oli kah teist pidi.
mul vedru nr 21 hoopismingi muu kujuga, ehk tagasipööratud osad täiesti sirgeks venitatud.
tõenäoliselt tagasi õigeks enam ei saa, läheb katki.
ja asi nr 20 oli kah teist pidi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vedru sain õige kujuga tagasi painutatud, samas ma ikka ei tea, kus poole seda u -tähe kujulist kahvlit need vedru otsad minema peavad ja mida kinni hoidma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Vaata mu 99-t lugejate autode alt seal paar pilti esimestest piduritest. Äkki toob selgust.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul oli ikka mõlemal pool see keskmine osa välja poole; samas ei tea, kuidas need traadi ülemised otsad olema peavad , ja kuhupoole sellest u- vardast.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: CyberSa arvad, et EPC-s on valepidi koostejoonis? Või mida sa mõtlesid "siinse pildi" all?Algselt postitas: janek555
Siinsel pildil on klotsi klamber valet pidi , see keskmine kõrv läheb klotsi metall põhja peale.
Mis ma loll ikka mõtlesin, nokitsen praegu jagi ja ajasin sassi:red:, pidasin seda klotside ja tifti vaheliseks vedruks.
Joonis on õige ja see vedru kinnitub konksuga plaadi auku ja otsad istuvad vedru kõrvade otsa.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei taha katsetada , et nii või naa, ma tahan teada, kuidas ja kuhu ta õigesti käib.
asjal on ju otstarve ja vaid õige kasutamise puhul on tast tolku; muidu teda poleks sinna kylge ju pandud
ma loodan, et kellgil on 900 või 99 manuaal kus sees see kõik kirjas,.
kui mart96 tuleb, siis ta teab kuidas.....
ma lihtsalt pean ootama...
asjal on ju otstarve ja vaid õige kasutamise puhul on tast tolku; muidu teda poleks sinna kylge ju pandud
ma loodan, et kellgil on 900 või 99 manuaal kus sees see kõik kirjas,.
kui mart96 tuleb, siis ta teab kuidas.....
ma lihtsalt pean ootama...

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ju vist sain, kui on nii, nagu ma aru sain.
traadist vedru läheb u-kujulise varda tagant läbi ja siis vedru otsad lähevad nende mingite kandiliste asjade taha, mis seal suporti küljes on. ja vedru selleks, et see u- varras ei liiguks ja koliseks.
edit: siin pildil on nagu valesti?
siin nagu vedru jääb u- vardast tahapoole?
Lisatud failid
traadist vedru läheb u-kujulise varda tagant läbi ja siis vedru otsad lähevad nende mingite kandiliste asjade taha, mis seal suporti küljes on. ja vedru selleks, et see u- varras ei liiguks ja koliseks.
edit: siin pildil on nagu valesti?
siin nagu vedru jääb u- vardast tahapoole?
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tundub jah, et tagant see vedru.
Lisatud failid
Lisatud failid
siin viimastel piltidel ju täitsa õigesti.
Ja ivomets-sa ka ju selles viimases postituses kirjeldad täitsa õigesti asja esimeses lauses, siis aga hakkad millegipärast kahtlema;)
Ja ei ole see vedru seal mitte kindlasti selle pärast, et see U-klamber ei koliseks-see on vahest ikka väga kõvasti sinna kinni jäänud, vaid see vedru on minu mäletamist mööda pidurite kriiksumist ja kiunumist vähendaval otstarbel sinna pandud.
Ehk siis nõukogude insener ütleks: na --- nuzno ja viskaks selle minema;)
Aga tegelt ikka pange tagasi-ärge visake ää. Aga mis ma sellest Janeki pandud väga heast soomekeelsest lingist välja lugesin ja mis mullegi siiani täiesti kahe silma vahele on jäänud-oli see väide, et SISEMISED JA VÄLIMISED KLOTSID ON ERINEVA HAARDUMISTEGURIGA JA NEID EI TOHI SEGAMINI AJADA! Välimistel on sälk keskel. Vot seda ma küll ei mäletanud ja teadnud.
Ja ivomets-sa ka ju selles viimases postituses kirjeldad täitsa õigesti asja esimeses lauses, siis aga hakkad millegipärast kahtlema;)
Ja ei ole see vedru seal mitte kindlasti selle pärast, et see U-klamber ei koliseks-see on vahest ikka väga kõvasti sinna kinni jäänud, vaid see vedru on minu mäletamist mööda pidurite kriiksumist ja kiunumist vähendaval otstarbel sinna pandud.
Ehk siis nõukogude insener ütleks: na --- nuzno ja viskaks selle minema;)
Aga tegelt ikka pange tagasi-ärge visake ää. Aga mis ma sellest Janeki pandud väga heast soomekeelsest lingist välja lugesin ja mis mullegi siiani täiesti kahe silma vahele on jäänud-oli see väide, et SISEMISED JA VÄLIMISED KLOTSID ON ERINEVA HAARDUMISTEGURIGA JA NEID EI TOHI SEGAMINI AJADA! Välimistel on sälk keskel. Vot seda ma küll ei mäletanud ja teadnud.
no kõigepealt sellel traadil ja U-raua fikseerimisel pole midagi ühist ju.
U-raud fikseeritakse ju ühe tema haara väiksest august läbi mineva väikse splindiga-Sebastjani pildil see hästi näha alumisel haaral ja alumisel ta tavaliselt ju käibki.
Aga nüüd kui Ivomets need kaks pilti pani, siis natuke segadusse ajab-siiski arvan, et kui loogiliselt mõelda siis ikkagi A variant tundub ju loogilisem. Sellisel traadil on ju ainult siis mõtet, kui tal säilib mingi vetrumine. B-variandi puhul on ta surutud U klambri ja sadula vahele ja kaotab igasuguse mõtte.
Mul eraldi esisadulad ja mu 99 Soomes kuhu hilisööl alles täna lähen, siis võin täpselt öelda.
Praegu pakuks siiski A.
Kurat nagu milljonimäng juba: variandid ''fifty fifty'' ja ''helista sõbrale'' on juba olnud, mis järgmiseks;)

U-raud fikseeritakse ju ühe tema haara väiksest august läbi mineva väikse splindiga-Sebastjani pildil see hästi näha alumisel haaral ja alumisel ta tavaliselt ju käibki.
Aga nüüd kui Ivomets need kaks pilti pani, siis natuke segadusse ajab-siiski arvan, et kui loogiliselt mõelda siis ikkagi A variant tundub ju loogilisem. Sellisel traadil on ju ainult siis mõtet, kui tal säilib mingi vetrumine. B-variandi puhul on ta surutud U klambri ja sadula vahele ja kaotab igasuguse mõtte.
Mul eraldi esisadulad ja mu 99 Soomes kuhu hilisööl alles täna lähen, siis võin täpselt öelda.
Praegu pakuks siiski A.
Kurat nagu milljonimäng juba: variandid ''fifty fifty'' ja ''helista sõbrale'' on juba olnud, mis järgmiseks;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

juba läheb!!
see on hea näida sellest, kuidas neti etel autot parandada

veel pakkumisi paluks

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mina panustan ka A varjandile,sest nii tuuakse u-klamber sadulale ligemale ja nii on ka kiiksumine väiksem.Lisaks näeb nii loogilisem välja lähtudes vedru ehitusest.
Mis puutub nende klotside erinevusse siis olen näinud ka klotse millel tootja teeb vahet silindri poolsel ja vastaspoole klotsidel. Samas levinud itaalia klotsid on küll täiesti identsed ja tootja pole erinevust ette näinud.
Mis puutub nende klotside erinevusse siis olen näinud ka klotse millel tootja teeb vahet silindri poolsel ja vastaspoole klotsidel. Samas levinud itaalia klotsid on küll täiesti identsed ja tootja pole erinevust ette näinud.