1. leht 2-st
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:27
Postitas ivomets
küsimus selles, et ei suuda aru saada, kuidas käib välimise klotsi juures olev vedru, mis peaks takistama klotsi kolksumast?
tegemist selist tyypi piduritega, kus käsikas esirattal.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:51
Postitas Cyber
Kas sellest on pisut abi?
Kunagi olen ma neid ju lammutanud ja teinud, aga seletada ei oska..

vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:54
Postitas ivomets
loomulikult abi.
mul vedru nr 21 hoopismingi muu kujuga, ehk tagasipööratud osad täiesti sirgeks venitatud.
tõenäoliselt tagasi õigeks enam ei saa, läheb katki.
ja asi nr 20 oli kah teist pidi.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 11:23
Postitas ivomets
vedru sain õige kujuga tagasi painutatud, samas ma ikka ei tea, kus poole seda u -tähe kujulist kahvlit need vedru otsad minema peavad ja mida kinni hoidma.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 14:21
Postitas muidumehike
Vaata mu 99-t lugejate autode alt seal paar pilti esimestest piduritest. Äkki toob selgust.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 16:31
Postitas janek555
Siinsel pildil on klotsi klamber valet pidi , see keskmine kõrv läheb klotsi metall põhja peale.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 16:37
Postitas Cyber
Algselt postitas: janek555
Siinsel pildil on klotsi klamber valet pidi , see keskmine kõrv läheb klotsi metall põhja peale.
Sa arvad, et EPC-s on valepidi koostejoonis? Või mida sa mõtlesid "siinse pildi" all?
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 16:45
Postitas ivomets
mul oli ikka mõlemal pool see keskmine osa välja poole; samas ei tea, kuidas need traadi ülemised otsad olema peavad , ja kuhupoole sellest u- vardast.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 17:20
Postitas janek555
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: janek555
Siinsel pildil on klotsi klamber valet pidi , see keskmine kõrv läheb klotsi metall põhja peale.
Sa arvad, et EPC-s on valepidi koostejoonis? Või mida sa mõtlesid "siinse pildi" all?
Mis ma loll ikka mõtlesin, nokitsen praegu jagi ja ajasin sassi:red:, pidasin seda klotside ja tifti vaheliseks vedruks.
Joonis on õige ja see vedru kinnitub konksuga plaadi auku ja otsad istuvad vedru kõrvade otsa.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 17:24
Postitas janek555
Algselt postitas: ivomets
kuhupoole sellest u- vardast.
Minu 90 on praegu see vedru u-vardast sees pool.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 17:43
Postitas ivomets
aga kuhu need vedru tagasi pööratud kõrvad siis vajalikud oN?
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 20:58
Postitas janek555
Algselt postitas: ivomets
aga kuhu need vedru tagasi pööratud kõrvad siis vajalikud oN?
Aga proovi panna vedru u-vardast väljapoole, siis peaks kõrvadest kasu olema.Anna teada ka,kas sai nii panna?
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 21:04
Postitas ivomets
ma ei taha katsetada , et nii või naa, ma tahan teada, kuidas ja kuhu ta õigesti käib.
asjal on ju otstarve ja vaid õige kasutamise puhul on tast tolku; muidu teda poleks sinna kylge ju pandud
ma loodan, et kellgil on 900 või 99 manuaal kus sees see kõik kirjas,.
kui mart96 tuleb, siis ta teab kuidas.....
ma lihtsalt pean ootama...

vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 22:22
Postitas janek555
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 22:39
Postitas ivomets
ju vist sain, kui on nii, nagu ma aru sain.
traadist vedru läheb u-kujulise varda tagant läbi ja siis vedru otsad lähevad nende mingite kandiliste asjade taha, mis seal suporti küljes on. ja vedru selleks, et see u- varras ei liiguks ja koliseks.
edit: siin pildil on nagu valesti?
siin nagu vedru jääb u- vardast tahapoole?
Lisatud failid
vana klassiku esipidurid
Postitatud: E Veebr 08, 2010 23:57
Postitas sebastian
Tundub jah, et tagant see vedru.
Lisatud failid
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 10:26
Postitas mart96
siin viimastel piltidel ju täitsa õigesti.
Ja ivomets-sa ka ju selles viimases postituses kirjeldad täitsa õigesti asja esimeses lauses, siis aga hakkad millegipärast kahtlema;)
Ja ei ole see vedru seal mitte kindlasti selle pärast, et see U-klamber ei koliseks-see on vahest ikka väga kõvasti sinna kinni jäänud, vaid see vedru on minu mäletamist mööda pidurite kriiksumist ja kiunumist vähendaval otstarbel sinna pandud.
Ehk siis nõukogude insener ütleks: na --- nuzno ja viskaks selle minema;)
Aga tegelt ikka pange tagasi-ärge visake ää. Aga mis ma sellest Janeki pandud väga heast soomekeelsest lingist välja lugesin ja mis mullegi siiani täiesti kahe silma vahele on jäänud-oli see väide, et SISEMISED JA VÄLIMISED KLOTSID ON ERINEVA HAARDUMISTEGURIGA JA NEID EI TOHI SEGAMINI AJADA! Välimistel on sälk keskel. Vot seda ma küll ei mäletanud ja teadnud.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 10:33
Postitas ivomets
eks ma lähen võtan ratta veel maha ja vaatan, kuidas seda sinna panna saab.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 10:50
Postitas ivomets
kumb siis õigesti? kas A või B?
variant A
Lisatud failid
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 10:51
Postitas ivomets
variant B
Lisatud failid
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 11:14
Postitas vulkanus
variant B peaks õige olema variant A uhul ei fikseeri U rauda äraja ilma splindita võib to ajapikku välja tulla
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 11:32
Postitas mart96
no kõigepealt sellel traadil ja U-raua fikseerimisel pole midagi ühist ju.

U-raud fikseeritakse ju ühe tema haara väiksest august läbi mineva väikse splindiga-Sebastjani pildil see hästi näha alumisel haaral ja alumisel ta tavaliselt ju käibki.
Aga nüüd kui Ivomets need kaks pilti pani, siis natuke segadusse ajab-siiski arvan, et kui loogiliselt mõelda siis ikkagi A variant tundub ju loogilisem. Sellisel traadil on ju ainult siis mõtet, kui tal säilib mingi vetrumine. B-variandi puhul on ta surutud U klambri ja sadula vahele ja kaotab igasuguse mõtte.
Mul eraldi esisadulad ja mu 99 Soomes kuhu hilisööl alles täna lähen, siis võin täpselt öelda.
Praegu pakuks siiski A.
Kurat nagu milljonimäng juba: variandid ''fifty fifty'' ja ''helista sõbrale'' on juba olnud, mis järgmiseks;)
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 11:38
Postitas ivomets
juba läheb!!
see on hea näida sellest, kuidas neti etel autot parandada

veel pakkumisi paluks

vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 11:49
Postitas janek555
Mina panustan ka A varjandile,sest nii tuuakse u-klamber sadulale ligemale ja nii on ka kiiksumine väiksem.Lisaks näeb nii loogilisem välja lähtudes vedru ehitusest.
Mis puutub nende klotside erinevusse siis olen näinud ka klotse millel tootja teeb vahet silindri poolsel ja vastaspoole klotsidel. Samas levinud itaalia klotsid on küll täiesti identsed ja tootja pole erinevust ette näinud.
vana klassiku esipidurid
Postitatud: T Veebr 09, 2010 13:03
Postitas mart96
sain just ühe tuttava soome 99 spetsi vastuse.
Variant A on õige. Rohkem pakkumisi pole tarvis niisiis.
Järgmine küsimus palun:D