Viljandis üks 9000 cde müügis

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
carupeg
Postitusi: 7
Liitunud: T Juun 14, 2005 22:24
Asukoht:
Auto:

#1

Algus/põhjus sellele jutule

No Fear i jutu läbi lugedes, ei saanud aru,miks ta seda kirjutas, kui osta ei olnud plaaniski.
lõpptulemusena ei saanudki aru, mis seal siis ära oli,
mootor oli ju ok,kere oli ju ok,kast ju toimis, kliima toimis, elekter töötas,
summutiauk ja halvasti töötav stereo ei saa ju ometi takistuseks kui kõik muu on korras.
Aastake tagasi müüsin ühte musta värvi saab 9k`d,mis oli väga korralik selle aastakäigu kohta (92 aasta oma) ja ühe naise käes olnud Saksamaal. Väga tipp-topp pill, isegi stangenurgad on maha sõitmata - seda ütles üks saabifänn, kes seda vaatas.
Seda autot käis vaatamas umbes 5-6 erinevat saabiomanikku (saabidega nad kohale tulid) ja ma ei saa aru sellest, kohale tulid nad täielike rontidega, kellel autol olid tagavedrud nii laiali, et kohe vajub pooleks, kellel oli roosteuss keresse suured augud hammustanud, kes ütles kommentaariks oma auto kohta, et tal elektrilisad ei tööta jne. ühesõnaga korras isendiga vist ei käinud keegi. Ja siis hakati minu müüdavas autos küünemustust taga ajama > lihtsalt tundus natuke naljakas. Võib-olla käisid sama moodi kiibitsemas nagu no fear´gi > tahtsid lihtsalt näha ,milline näeb välja üks korralik kasutatud saab.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: carupeg
No Fear i jutu läbi lugedes, ei saanud aru,miks ta seda kirjutas, kui osta ei olnud plaaniski.
lõpptulemusena ei saanudki aru, mis seal siis ära oli,
mootor oli ju ok,kere oli ju ok,kast ju toimis, kliima toimis, elekter töötas,
summutiauk ja halvasti töötav stereo ei saa ju ometi takistuseks kui kõik muu on korras.
Aastake tagasi müüsin ühte musta värvi saab 9k`d,mis oli väga korralik selle aastakäigu kohta (92 aasta oma) ja ühe naise käes olnud Saksamaal. Väga tipp-topp pill, isegi stangenurgad on maha sõitmata - seda ütles üks saabifänn, kes seda vaatas.
Seda autot käis vaatamas umbes 5-6 erinevat saabiomanikku (saabidega nad kohale tulid) ja ma ei saa aru sellest, kohale tulid nad täielike rontidega, kellel autol olid tagavedrud nii laiali, et kohe vajub pooleks, kellel oli roosteuss keresse suured augud hammustanud, kes ütles kommentaariks oma auto kohta, et tal elektrilisad ei tööta jne. ühesõnaga korras isendiga vist ei käinud keegi. Ja siis hakati minu müüdavas autos küünemustust taga ajama > lihtsalt tundus natuke naljakas. Võib-olla käisid sama moodi kiibitsemas nagu no fear´gi > tahtsid lihtsalt näha ,milline näeb välja üks korralik kasutatud saab.

Veidrad mõtted sul peas. :fight:. Ma käisin ka autot ostes võimalikke variante oma oopelirondiga vaatamas. Ega ma sellepärast siis kohe oopeliga samaväärset autot ei otsinud. Autot ostes tuleb ju ikka nähtavad-tuntavad vead (küünemust) välja raalida (leida põhjusi ka hinna tingimiseks), sest salavigu ilmneb hiljem niiehknii. Minuarust on NOFEAR tänuväärt töö ära teinud.
EDIT: Nofear kirjeldas foorumi lugejatele auto seisukorra perfektselt ära. Nii ei pea näiteks foorumilugejast ostja Narvast (on neid üldse :)) Viljandisse ilmaasjata kimama vaid saab foorumist juba 80% infot kätte. Mõistad?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Kas kod. Carupeg müüb seda autot nüüd?? Virin näib küll selline, et nüüd on konnasilma peale astutud. Mis see sinu rida on, millega inimesed sinu müüdavat autot vaatama tulevad? Äkki neil ongi oma rondist siiber ja tahaks uut ja paremat. Võibolla on nüüd rahaline seis nii palju parem, et kannatab osta logiseva auto asemele mittelogisev. Loomulikult soovitakse saada omale auto, kuhu ei pea hakkama kohe raha sisse matma. Eks kasutatud auto on kasutatud auto ja päris uue konditsiooni ei saagi loota, aga eks inimeste arusaam tipp-topp konditsioonist on ka erinev.

Nii palju kui mina aru saan, käis No Fear seda vaatamas selle pärast, et teistel kergem oleks, et ei peaks ise Viljandisse sõitma. Vabatahtlikult tegi seda, pappi selle eest ei saanud. Võibolla säästab nüüd mõni inimene tänu sellele hunniku bensuraha.

PS. ära karda, ei kuku pooleks see auto, seal on talasild. (rear suspension consists of a light- weight beam-type axle, with a stabilizer bar, separate coil springs and gas-charged shock absorbers (which are self-leveling on the Turbo models) http://www.saabnet.com/tsn/models/1990/pr3.html)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: carupeg
No Fear i jutu läbi lugedes, ei saanud aru,miks ta seda kirjutas, kui osta ei olnud plaaniski.
lõpptulemusena ei saanudki aru, mis seal siis ära oli,
mootor oli ju ok,kere oli ju ok,kast ju toimis, kliima toimis, elekter töötas,
summutiauk ja halvasti töötav stereo ei saa ju ometi takistuseks kui kõik muu on korras.

Oluline info, mis tuli välja nofeari postitusest :
1. Ketilõgin. Kuna kett läheb reeglina hukka 250-300tkm peal, siis järelikult rõõmsalt spidokat keritud. - vahetus vist oli umbes 7.5k (kõik pudinad ja töö kokku)
2. Istmesoojendus (ei tööta ilmselt, muidu poleks kaitsmeid välja võetud) - parandamine on tüütu tegevus (aga teostatav)
3. Paremal taga ukse peal jooksma lastud värv =(järelikult värvitud) kas ainult ukse pihta paugu saand või tervesse taganurka = enne ostmist tagumise silla kokkujooks lasta üle vaadata.
4. Mootori padjavahetus; õõtsapuksid; õlileke; sumbuti; mootori ülemised puksid.

Mitte midagi väga hullu, aga andke andeks, see AUTO EI OLE IDEAALKORRAS. Automüüjad võiks ka aru saada, et ei ole mõtet valetada ja teha asja ilusamaks kui ta tegelikult on, no fear säästis päris mitu krooni potensiaalse ostja bensiiniraha, kes oleks läinud ideaalkorras saabi ostma ja oleks seal pidanud pettuma.

Loe ausalt oma müüdava auto vead üles, lase hinda mõnevõrra alla ja saadki oma kaubast lahti. Või müü turu keskmisest kallimalt, aga KORRALIKKU isendit - niipalju kui ma olen viimasel ajal käinud otsimas oma esivanemale korralikku saabi, siis tundub et kõik müüjad, kes sellega elatist teenivad, müüvad keskmisest kallimalt poolrondistatud saabe ja keskmise hinnaga rontsaabe ja keskmisest odavamalt täielikku saasta.

Ja mis puutub ostjate kohaletulemise autosse.. mis see sinu asi on, millega ta sõidab.. st mida see näitab? Ega ta oma autot sulle ju ei müü? Või väidavad ostjad et nende saabid on ideaalkorras? Miks peaks keegi üldse tahtma oma ideaalkorras saabi vahetada sinu toodud rondi vastu?

Olen ise kunagi aidanud tegeleda autode müümisega, kusjuures keskendunud just korralikele ja eesti turuhinnast kallimate, aga kerimata ja heas korras autodega.. usu, ka neil on turgu.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#5

Cyber, sry. Jõudsid ette :P
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#6

Epsum qoute: Või müü turu keskmisest kallimalt, aga KORRALIKKU isendit
Ostsin enda isendi ca 10K kallimalt kui oli ta turuväärtus - auto oli tip-top, ainult nipsasjakesi olen vahetanud. Pole siiamaani kahetsenud seda, et igasugused remondjamad on olnud olematud.

Korras autosid on raske leida, mul lihtsalt vedas. Lisaks Volli, kelle käest ostsin, ladus kohe kõik vead üles, mis autol olid ning kõik vastasid 100% tõele, rohkemat pole ise ega Trionic märganud.

Ehk siis olge ausad, sellest kasu mõlemale poolele

terv, teager
carupeg
Postitusi: 7
Liitunud: T Juun 14, 2005 22:24
Asukoht:
Auto:

#7

> suur
nojah, aga nemad käisid just SAABidega, mitte opelite-fordidega,
kas see on just auto seisukorra perfektne kirjeldamine kui on nagu otsitud vigu - kui juba vaadata, siis põhjalikult, et teaks, mida see auto endast kujutab, samas oleks lihtne näiteks ülevaatuspunktist läbi ajada, saaks teada kat´i korrasoleku,Co ja lamda jne,ning saaks teada, kas summutis on ikka mõni auk. Kui huvi on ikka tõsine, tuleks ikka minna mõne kastivana juurde, kes kontrollib ära õlid jne.
Siis mootor > peale vaadata mootoripadjale, et vist on praoga, nii ikka ei saa, küünlad maha ja surveid tuleb mõõta, lisaks kang vahele ja vaadata, kas padjad on pehmed või siis pööret anda, kas keerab mootorit või mitte.
Läbisõitu vaadata ja konstateerida, et sealt on sada maha keritud, äkki on kolm- või nelisada maha keritud, selline lähenemine on nagu natuke meelevaldne.
Omast kogemusest veel rääkides (kui saabirontidega onud käisid vaatamas), kui mittepõlevast tagumise udutule pirnist ja tagatiiva allosas olevast mikrotäpist räägitakse kummastki kümme minutit, siis on asi natuke kummaline.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#8

No Fear i jutu läbi lugedes, ei saanud aru,miks ta seda kirjutas, kui osta ei olnud plaaniski.

Aga peale minu sarnast küsimust ütles Roadrunner ju otse välja, et tema seda NoFearil teha palus. Oleks natuke edasi lugenud, poleks küsimust tekkinudki.

Kuna eestis on saab 9000 müügis keskmiselt ca 30tk korraga, siis on ju väga hea, kui pooled neist on siin foorumis läbi arutatud.

Siinkohal kutsun teadjamaid inimesi, kes mingi auto üle on vaadanud oma tulemus siia ka kirja panema. Selline tegevus tõstaks ka survet automüüjatele. nad ei saa enam nii lihtsalt ronte heausklikele kasutajatele pähe määrida.
lähen ise arvatavasti täna ühte autot kontrollima ja teen siis sellega algust.
loomulikult jääb lõplik otsus alati ostjale ja ma ei leia küll, et oleks müüjate diskrimineerimine, kui nende müüdavat autot siin kommenteeritakse.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#9

peale vaadata mootoripadjale, et vist on praoga, nii ikka ei saa

aga just nii saabki. kui pragu sees (mis on ju selgelt näha) on kindel, et tuleb vahetada.

Läbisõitu vaadata ja konstateerida, et sealt on sada maha keritud, äkki on kolm- või nelisada maha keritud, selline lähenemine on nagu natuke meelevaldne.

läbisõidu vaatamise võiks üldse ära unustada. kui on alla 200k, siis on see pigem halb kui hea. näiteks ostsime kümne valitud auto seast just selle, millel oli ees 305k, kuigi teistel oli kõigil alla 200k.

samuti kui inimesele meeldivad terved tuled, siis ei tasu seda ju pahaks panna. ise ostsin ka mõraga tagatules, mille müüja väitis, et see väike asi - 500eek igast lammutusest. selgunud on siiani aga, et isegi rootsi lammutustest ei leia ja uus on pagana kallis.

ega kasutatud auto müüja elu pole lihtne. ostjaid on igasuguseid ja kui närv vastu ei pea, tuleb auto viia müügiplatsile.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: carupeg
kas see on just auto seisukorra perfektne kirjeldamine kui on nagu otsitud vigu - kui juba vaadata, siis põhjalikult, et teaks, mida see auto endast kujutab,
Aga seda, mis saabis on väärt ja head teavad ju pea kõik siinkirjutajad. Miks jahuda asjade üle, mis ainult rõõmu teevad.. oluline on see, et peale auto oma hoovi veeretamist sa korraga ei avastaks et nätt. nüüd paneme veel 25000 krooni juurde ja saame heas korras auto.

PS. Mis puutub mikroauku ja läbipõlenud pirni üle irisejatesse, siis need olen mina oma 5 auto müümise juures kohe eemale peletanud, üteldes neile ära: sul ei ole ostmiskohustust. Tavaliselt siis nad kas võtavad vaiksemaks või lahkuvad, kuna tegelikku ostjat neist nagunii ei oleks. Ja jäävad sulle ka su närvid alles. Aga selline rääkimine stiilis: ideaalkorras auto, osta kohe ära - kui ostja seepeale vigu leiab, siis lihtne , kas lased remondisumma ulatuses hinnast alla või otsid järgmist ostjat. Aga tüüpiline automüüja hakkab hämama... teemal et see pole üldse see viga, kirikuõpetaja, jmt..
Ütelgu ausalt, et ei tea, kas läbisõit keritud, hetkel seisukord normaalne (sõidab).. tahauksele ilmselt paugu saand , jmt.. iga normaalne inimene saab aru, et kasutatud auto ei ole uus auto ja vigasid ikka leidub... küsimus aint nende vigade peitmises ja nende tunnistamises.

Toomas, katsub nüüd möla maha keerata
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#11

Olen ka ise sügavalt seda meelt, et No Feari kirjeldus kõigile Saabi ostu plaane pidavatele kodanikele suureks abiks on. :thumb:
Siit ka soovitus kõigile müügimeestele edaspidi oma müügikuulutused natukene põhjalikumalt koostada, et huviliste aega ja närve säästa :poke:
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#12

Oh issand milline poleemika. Poleks uskunud et selline tähenärimine lähti läheb. Siit tuleb välja, et tuleb rohkem sellist tegevust teha ja sellega turusolkiaid eemale peletada (näpuga ei näita kellegi peale). Ja meelitada rohkem aususele. Sundida ei saa muidugi kedagi oma MÜÜGISTIILI muutma :P
carupeg
Postitusi: 7
Liitunud: T Juun 14, 2005 22:24
Asukoht:
Auto:

#13

tundub, et olen ise just austatud saabiomenikele konnasilmale astunud.
teise inimese jutu järgi küll autot osta ei julgeks,
eriti kui see töö on (ilmselt) tehtud ainult peale vaadates ja 100m proovisõitu juurde
nagu aru saan põhjalikumat ülevaatust pole tehtud (elektri ja elektroonika seisukorra kontrollimisest ei ole räägitud)
ja tundub, et ülejäänud kommenteerijad pole vist autot vaatamas käinud.
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#14

Fakt on see, et kui käib vaatamas mitu inimest on lõpptulemus parem. Ja auto oleks ma igaljuhul ka ise põhjalikumalt üle vaadanud, kui ma selle teekonna oleks ette võtnud et seda VILJANDISSE vaatama minna. Ise võibolla jätaks mõne pisiasja kahe silma vahele. Ja kuna ma ei otsinud autot endale siis ehku peale 1 auto pärast 500 km maha sõita on natuke jama hea kui keegi saab seda kohapeal 1 emaili järel üle vaadata.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: carupeg
teise inimese jutu järgi küll autot osta ei julgeks,
eriti kui see töö on (ilmselt) tehtud ainult peale vaadates ja 100m proovisõitu juurde
nagu aru saan põhjalikumat ülevaatust pole tehtud (elektri ja elektroonika seisukorra kontrollimisest ei ole räägitud)
ja tundub, et ülejäänud kommenteerijad pole vist autot vaatamas käinud.

1) Keegi ei hakanud nüüd NO Fear'i jutu peale seda autot kohe ostma vaid säästis end Viljandissesõidust

2) No Fear on vaadanud just tonnistele saabidele omaseid (tüüp)vigu. Need on ilusti ära toodud siin. nagu näed, siis elektroonikakammi eriti ei esine.

3) No fear vaatas ülejäänud kommijate eest.

Müüd siis sina, carupeg, seda autot?
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#16

See foorum siin on ikkagi saabifännide mitteametlik klubi ja müügisolevate autode kommenteerimine on klubiliikmete huvides igati tänuväärne tegevus. Kui see mõnele automüüjale ei meeldi siis oma asi.

Ja kui inimene uut autot otsib siis loomulikult tahab ta paremat kui senine. Muidu pole vahetamisel mõtet ju.
Homer
Postitusi: 66
Liitunud: N Nov 04, 2004 20:15
Asukoht:
Auto:

#17

Müüd siis sina, carupeg, seda autot?


Kui vastus on jah, pane parem teostatud "ülevaatuse" tulemused siia teemasse.
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#18

Ja kui carupoeg seda autot tahaks näidata siis vaataks ma seda hea meelega ka oma silmaga. Et vajadusel tasuta promo teha. Ja kui sulle teeb haiget vigade kirjeldamine siis mis ma teha saan. Tee need siis korda või määra autole vastav hind. Mina tuleaukusid ei vaata 3 h ja ei virise nende üle. Kui inimene tahab seda autot osta siis ma loen talle vead ette ütlen palju nende kõrvaldamine maksama läheb ja siis uus omanik otsustab mis ta teeb kas ta ostab selle ära ja hakkab lappima või otsin talle mõne teise isendi. Mina hinna alla kauplemisega ei tegele see on ostja ja müüa omavaheline asi. Ma aitan ebameeldivaid üllatusi vältida.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#19

Sa taevane arm...:mad:

Seda ma nüüd küll selle jutuga ei mõelnud.
Auto oli ülevaatuse stendist läbi käinud ja seal oli ka kõik korras olnud.
Aga kus sa tead, carupeg, et ma 100 m sõitsin? Äkki sõitsin 500m, sest rohkem ma ei julgenud, kuna selles autos oli bensiini täpselt 4 km jagu...ja Viljandi tänavatel saab auto veermikust VÄGA hea ülevaate.

Ja veel - omast arust ütlesin ma auto kohta suhteliselt hea sõna. Peab ainult arvestama nende kulutustega, mida ma ära märkisin.

Ja ikka veel - selline lihtne asi, nagu mootoripadja ülevaatus... ausõna, ma ei ole loll! Ja miks küsite, eks ikka selle pärast, et olen oma auto mootori maha tõstnud samuti seda harutanud ja keelega maitsnud, mis maiguga on õli;) samuti olen ma siiamaale oma autode kallal kõik ise teinud. Juhul, kui tegu ei ole tõesti elektroonikaga ja värvimisega...seda kõike arvestades ja lugedes ka eelnevalt 9000 tüüpvigu, tegin ma selle kokkuvõtte.

Ma lootsin teha autost reaalse pildi, mitte seda mustata...aga tõsi ta on, et ma vist lobisesin liiga palju ja nüüd olen mina patuoinas...kui seda autot paari kuuga ära ei müüda.

Ning ikka veel - selle automaadi kohta, millest ma oma kirjelduses rääkisin...olles saanud paar päeva tagasi proovida (kahjuks küll 2001 Audi A6 tiptronic) teist automaati, kordan ma veelkord, et see oli kuidagi uimane.

Huvitav küll, kas nüüd tullakse ja tehakse mu auto katki selle solvangu eest. Peabki välja vaatama minema, kas auto veel alles on, Viljandi ju nii väike kohake ja kõik teavad üksteist nägupidi.Ei lasen auto ööseks hoopis koera juurde, sellise pisikese.

Oki-doki:)
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#20

Ma lootsin teha autost reaalse pildi, mitte seda mustata...aga tõsi ta on, et ma vist lobisesin liiga palju ja nüüd olen mina patuoinas...

Ei ole patuoinas. Tubli oled :thumb:

Nagu ma enne mainisin tahaks teha sinu algatusest traditsiooni, ehk kõik spetsialistid, kes mõne müügis oleva saabi kellegi palvel või enda initsiatiivist korralikult üle vaatavad, teevad siia ka väikese kokkuvõtte. Sobib see hästi ostuabi alla.

Kui asi käima läheks, siis võibolla laiendaks rubriiki nt. Hinnangud vms. ka võib olla mõeldav sinna teema püstitajate piiramine, et oleks võimalikult objektiivsed hinnangud, mitte müüjale pirni panemine. Esialgu teeme seda Ostuabi all.
Pealkiri peaks olema stiilis:
H: Mark Mudel Aasta, Müüja

ehk siis:

H: SAAB 9000CDE 92, Rael Viljandi

ja müüjatel on alati võimalik vastuväiteid esitada, mis võiks olla siis ka oma nime all.

vot nii.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: Zazou

ja müüjatel on alati võimalik vastuväiteid esitada, mis võiks olla siis ka oma nime all.

vot nii.

Muidugi see müüjate sissetoomine võib keeruline olla, sest:
a) vaevalt et nad viitsivad (sisuliselt) saabiomanike foorumis oma müügitööd teha kuna potentsiaalseid ostjaid siin vähe.
b) asi võib kergesti ülevaataja-müüja vaheliseks fleimiks minna (nagu siin teema all servast lubab juba).

EDIT: Tegelikult oleme siin teemast kõvasti välja läinud ja teema autost polegi enam juttu.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: carupeg
tundub, et olen ise just austatud saabiomenikele konnasilmale astunud.
teise inimese jutu järgi küll autot osta ei julgeks,
eriti kui see töö on (ilmselt) tehtud ainult peale vaadates ja 100m proovisõitu juurde....

Valesti tundub. Täiesti normaalne arvamus oli. Usutav...

Kui nüüd seda konkreetset SAABi ka vaataks, leiaks võibolla vigu rohkemgi või hullemaid, kui esialgses postituses üles loetletud on... see survemõõtmine on küll kõige viimasem mure, kui just kolvid tõesti pehmeks pole lastud :evil:

PS. Mul on allergia autode suhtes, millel ees 179000 km. Enda omal oli muide 157000 ja aasta '93 3 aastat tagasi... kusjuures mingi hoolderaamat jäeti kaasa, kus 260kkm sissekanne viimane. Müüja sõnul oli "ideaalses korras" masin...
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: suur

Muidugi see müüjate sissetoomine võib keeruline olla, sest:
a) vaevalt et nad viitsivad (sisuliselt) saabiomanike foorumis oma müügitööd teha kuna potentsiaalseid ostjaid siin vähe.

Eks see Saabi müümine vanale Saabisõbrale natukene keerulisem ole, sarnaneb see juba rohkem jää müümisega eskimole :)
arxrei
Postitusi: 62
Liitunud: P Veebr 06, 2005 2:02
Asukoht:
Auto:

#24

Tuli väike mõte. Statistika. Carupeg või mis ta nüüd oli, oli seitsmes postitaja. Siis liitumise aeg foorumiga, ... . Jaa ... . Ikka hellaks teeb, kui asjatundjad arutlevad. Ei tea, kas müüjad liituvad alati nende foorumitega, mis autot parasjagu müüvad :eureka:
:poke::poke::poke:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#25

... ja ämber koliseb siiani jala otsas ...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta