Uno Auto
Tere.Uno Autoaiast on silma jäänud paar Saabi aga kuidas siinsetel saabi omanikel on kogemusi selle autoaiaga?Kas tegemist on usaldusväärse kohaga või on soovitada muud kohta kus saaks ka auväärse saabi seltskonnaga liituda.
- parkentosh
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Siin on ka päris palju saabe müügil. Uuri neid...
Põhjus miks ma hetkel just autoaedasi läbi kammin on see,et sooviks osta järelmaksuga.Liisingut ei taheta anda aga kui kellegil oleks järelmaksuga kas 9000 või 9-5 anda siis andke endast märku.Sisse oleks anda 10-15 tuhhi ja 5000krooni kuus.ning teeks kõik ametlikud lepingud,et hiljem probleeme ei tekiks.
Huvitav, millal jõuab kätte aeg, kus inimeste petmine kasutatud autodega ka Eestis karistatavaks muutub. Kui asja natuke globaalsemalt vaadata, siis ka kasutatud autode müüjad peaksid olema litsentseeritud ja heaks kiidetud margi tootja poolt. Kujutage ette kui suurt rolli mängib automargi maine kujunemises just järelturg. Lihtne näide: kui müüa 10000 inimesele poole miljoni pealt tagasi 150000 km peale keritud autosid, siis tekib meil 10000 inimest, kes pettuvad selle margi vastupidavuses ja nad kuulutavad seda kas avalikult või salaja ka enda teadmata edasi - tulemuseks väär arusaam margist, milles see mark ise süüdi ei ole. Suure ringiga jõuab see aga meieni tagasi, sest mark ei ole end piisavalt tugevaks suutnud ehitada ja kogu tootmise müümine ei ole lihtne ülesanne, ehk veel hullem, on üldse tekkinud vajadus müüa. Suht segane jutt, aga ehk oli see mõte siit väljaloetav.
Unoauto fenomenist ma aru ei ole veel saanud. Tegijal ikka juhtub, võiks ju öelda... aga et kogu aeg??
Unoauto fenomenist ma aru ei ole veel saanud. Tegijal ikka juhtub, võiks ju öelda... aga et kogu aeg??
Pigem millal lõpetavad eestlased autoaaedadest autode ostmise. Hoiatan oma tuttavaid kogu aeg autoaedade eest. Eestis on nii palju autosid müügis, et saab leida sobiva ka otse eelmiselt omanikult. Teiseks on seal tihti autod kaua seisnud ja kohe peale ostu hakkavad jamad pidurite ja elektriga jms. Otse omanikult ostmisel on see eelis, et näed seda tegelast näost näkku ja siis on aru saada kas tegu on ikka 1928 aastal sündinud kirikuõpeja või 1988 aastal sündinud nokamütsiga selliga.
Kui palju üldse tehase poolt litsenseeritud kasutatud autode müüjaid?
Näiteks tean, et Peugeot esidndusel on oma kasutatud autode süsteem, kus autod kontrollitakse vastavalt tehase standardile - vahetatakse vajalikud detailid (kui on mingi viga) ja autole antakse ka garantii.
Kui palju üldse tehase poolt litsenseeritud kasutatud autode müüjaid?
Näiteks tean, et Peugeot esidndusel on oma kasutatud autode süsteem, kus autod kontrollitakse vastavalt tehase standardile - vahetatakse vajalikud detailid (kui on mingi viga) ja autole antakse ka garantii.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui petta saate siis ikka ise süüdi, et asja ei jaga ja kedagi asjalikku kaasa ei võta, või kuskil ostu/müügieelses kontrollis ei käi.
tegemist ikkagi ju ka kasutatud autodega
ja ise kui päriseks ostma peaks, siis valiks ennem mingi aia, kui eestis sõitnud masina. ( on ka väheseid erandeid)
tegemist ikkagi ju ka kasutatud autodega
ja ise kui päriseks ostma peaks, siis valiks ennem mingi aia, kui eestis sõitnud masina. ( on ka väheseid erandeid)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Müügiplats vs Eraisik on üpris suhteline, nagu selgub juba eelpool.
Ise olen kunagi ostnud Kadaka ühelt väiksemalt platsilt BMW millel omanik väidetavalt just äsja suure hoolduse oli teinud ja kõik toimis. Toimiski senikaua kuni linnast mnt-le jõudsin (siis oli paraku ka masin juba minu nimel).
Arvasin, et platsilt ei osta enam ühtegi sõidukit.
Aga enam vähema samal põhjusel nagu ka teema algataja sattusin Järvel Aautod.ee platsile ja seal sain minu arvates küll täitsa asjaliku sõiduki omale ning ka hea kokkuleppe järelmaksu jm asjus.
Ise olen kunagi ostnud Kadaka ühelt väiksemalt platsilt BMW millel omanik väidetavalt just äsja suure hoolduse oli teinud ja kõik toimis. Toimiski senikaua kuni linnast mnt-le jõudsin (siis oli paraku ka masin juba minu nimel).
Arvasin, et platsilt ei osta enam ühtegi sõidukit.
Aga enam vähema samal põhjusel nagu ka teema algataja sattusin Järvel Aautod.ee platsile ja seal sain minu arvates küll täitsa asjaliku sõiduki omale ning ka hea kokkuleppe järelmaksu jm asjus.
Vitautas oma postituses tegelikult ütles kogu tõe ära - eks see va järelmaks ongi see, mis meelitab inimesi igasuguseid saane ostma ja ega teinekord ei olegi valikut kui järelmaksuga tahad mingit vanemat autot (mida aastaarvu pärast enam liisingusse ei võeta, või kui pank sulle mingil põhjusel krediiti ei annna) peadki kuskilt imemeeste autoaiast omale mingi reo ostma.
no ma ei saa aru loogikast: kui pank laenu ei anna, siis peabki autoaiast rondi ostma?
Tule taevas appi, nagu ütlevad klassikud.
Ja siis sellised inimesed käivad ja nutavad, et näe kui pahad onud on autoaedades tööl, määrisid mulle pähe sellise õnnetuse ja raha ka põle..
Müügimaailmas kehtib tõde: loll ei ole see, kes müüb, vaid see, kes ostab.
Auto ostmine on ikka vabatahtlik tegevus minu meelest. Ma ei tea-ise olen küll vabatahtlikult oma autod ostnud(ja müünud ka)
Ivomets ütles siin juba väga hästi selle teema kohta, nõustun täielikult. Ning kasuatud auto on kasutatud auto.
Ja kui raha ikka üldse ei ole, siis tasuks mõelda, kas on siis vaja seda autot nii hirmsasti osta.
Ja tuleks osta auto, mille remont ja pidamine ikka jõukohane on.
Tule taevas appi, nagu ütlevad klassikud.
Ja siis sellised inimesed käivad ja nutavad, et näe kui pahad onud on autoaedades tööl, määrisid mulle pähe sellise õnnetuse ja raha ka põle..
Müügimaailmas kehtib tõde: loll ei ole see, kes müüb, vaid see, kes ostab.
Auto ostmine on ikka vabatahtlik tegevus minu meelest. Ma ei tea-ise olen küll vabatahtlikult oma autod ostnud(ja müünud ka)
Ivomets ütles siin juba väga hästi selle teema kohta, nõustun täielikult. Ning kasuatud auto on kasutatud auto.
Ja kui raha ikka üldse ei ole, siis tasuks mõelda, kas on siis vaja seda autot nii hirmsasti osta.
Ja tuleks osta auto, mille remont ja pidamine ikka jõukohane on.
Teema algataja kirjutab, et tal on sissemaksuks anda 10-15 tuhat krooni. Selle rahaga on võimalik osta hetkel täiesti normaalne sõitev auto (kui igasugused margieelistused, väljalaskeaastaeelistused jms maha suruda).
Sõita rahulikult , nautida odavat hooldust ja varuosi, unustada kaskomaksed ja liisinguintressid. Kui joppab saab selle raha eest isegi SAABi.
Sõita rahulikult , nautida odavat hooldust ja varuosi, unustada kaskomaksed ja liisinguintressid. Kui joppab saab selle raha eest isegi SAABi.
Algselt postitas: stennadi
Teema algataja kirjutab, et tal on sissemaksuks anda 10-15 tuhat krooni. Selle rahaga on võimalik osta hetkel täiesti normaalne sõitev auto (kui igasugused margieelistused, väljalaskeaastaeelistused jms maha suruda).
Sõita rahulikult , nautida odavat hooldust ja varuosi, unustada kaskomaksed ja liisinguintressid. Kui joppab saab selle raha eest isegi SAABi.
Lisaksin siia veel, et teemaalgataja mainis ka võimaliku järelmaksu (5000 krooni kuus) mis on vähemalt minujaoks päris märkimisväärne püsikulu. Ma nüüd lihtsalt oletan, et kui autoaednikule kurta, et liising jebib ja tahaks järekasse mingit autot osta, siis hakkavad aednikul mõtted kiirelt "korraliku" aianurgas seisnud panni pähemäärimise poole liikuma. Tegemist ju siiski äririskiga. Eriti ebameeldiv lugu võib tabada sellist järelmaksuga ostjat aga siis, kui iga kuu makstavale 5000 kroonile hakkab lisanduma ka samas suurusjärgus hoolduskulu...
Tarzicu postis kirjeldatu on juhtunud mu ühe hea tuttavaga. Tal oli ka rahanappus, autot kähku vaja - saigi autoaednikult järelmaksu peale auto - pole veel teadnud ühtegi autot mis oleks nii palju remonti saanud.Hhiljem tuli välja , et saksa pereema auto oli hoopistükkis eelmises elus takso olnud (ilmusid autot remontides taksovarustuse toitejuhtmed )
Oskab keegi selle kohta infi anda?kui läbi saabi foorumi järelmaksu pakkumist ei saa tuleb tahest tahtmata minna autoaedasi kaema.ehk on unol mõni korralik auto ka olemas
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=688695
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=688695
Auto kohta ei oska infi anda aga müüja kohta küll natuke. Pead ise hea saabi asjatundjaga minema ja kohapeal üle vaatama, et ei tekiks nii nagu minul juhtus, et pidin Aerole kohe uue mootoriploki ostma ja sai küll kokku lepitud, et 15k makstakse remondiraha ja sellest 5k maksti ka ära ja 10k lubas maksta siis, kui talle selle katkise ploki toon, käisin ka selle plokiga Tartus aga kuna tal tol hetkel raha anda ei olnud, siis olin nõus ka talt ühe saabi ostma sealt 10k odavamalt aga sel hetkel ainuke isuäratav oli seal üks 9000 Anny aga kuna see oli Anne Autoaia nimel, siis ei saanud ta seda autot mulle odavamalt anda ja nii see plokk mul seal garaazi nurgas seisab ja 10k on ta ikka võlgu ja kui ta alguses andis ikka endast ka vahepeal märku, siis nüüdseks, kui ise huvi ei tunne, siis ega tema ka ühendust ei võta.
Endal on ikka alati nii olnud, et kui oled kellelegi võlgu, siis üritan ikka ise alati ühendust hoida ja öelda kuna raha maksan ja siis ikka maksan ka aga need mehed seal ei s...tu sinna kuhu kükitavad.
Ei taha midagi pahasti öelda aga varsti juba aasta möödas ja ei saa ikka ühte asja ära klaaritud, samas ei ole endal ka kogu aeg aega ja viitsimist mootoriplokiga Tartu vahet sõita, et äkki täna on tal raha ja saaks vahetust teha.
Aga ilmselgelt on Uno aias suurim valik kasutatuid Saabe ja kui oskad otsida siis võid leida nii mõndagi.
Endal on ikka alati nii olnud, et kui oled kellelegi võlgu, siis üritan ikka ise alati ühendust hoida ja öelda kuna raha maksan ja siis ikka maksan ka aga need mehed seal ei s...tu sinna kuhu kükitavad.
Ei taha midagi pahasti öelda aga varsti juba aasta möödas ja ei saa ikka ühte asja ära klaaritud, samas ei ole endal ka kogu aeg aega ja viitsimist mootoriplokiga Tartu vahet sõita, et äkki täna on tal raha ja saaks vahetust teha.
Aga ilmselgelt on Uno aias suurim valik kasutatuid Saabe ja kui oskad otsida siis võid leida nii mõndagi.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Ostsin oma auto Unost 2009 aasta novembris ja kogemused olid meeldivad (kui välja arvata see, üsna kohe peale ostu hakkasid igal pool autode hinnad kukkuma, aga see on hoopis teine teema). Enne ostu oli kontroll Carringus (mõni siin mõtleb nüüd, et Uno+Carring - mis võiks olla hullem..., aga Carring on ikkagi Saabi esindaja ning Tartus midagi paremat pole) ja midagi hullu ei avastatud, peale selle, et eesmised piduriklotsid olid kehvakesed, mootoris õli alumise piiri juures, ja üks esimene õõts võiks lähemal ajal vahetatud saada. Piduriklotside vahetus läks "hinna sisse", samuti ka üks pisike värviparandus vasaku tagumise nurga juures. Ükski võimalik müüja poolt varjatud viga pole siiamaani välja tulnud. Läbisõitu ei oska kommenteerida, ei ole nii kogenud, aga müügihetkel oli 224000 ees, salong ja istmed 10 aastase auto kohta viisakad ja Šveitsi hooldusraamatus oli viimane, enamvähem aasta vanune märge 186000 peal nii et selle järgi võttes vähemalt (kui üldse) ulmeliselt keritud pole. Hiljem, suvel, selgus, et kliimasüsteemis on mingi kala - vahel lõpetab jahutamise lihtsalt ära, aga hakkab peale mõnd Econi vajutust jälle korralikult tööle - sellele loodan varsti Audacerit külastades abi leida.
Arvele võtmine läks lihtsalt - peale raha maksmist viisid nad ise auto ARKi õulele ja sealt juba läks sõit ülevaatusele ja esimese korraga sai sealt ka läbi.
Mis veel... proovisõidule lubasid lahkesti, Carringu kontrolli maksin ise.
Arvele võtmine läks lihtsalt - peale raha maksmist viisid nad ise auto ARKi õulele ja sealt juba läks sõit ülevaatusele ja esimese korraga sai sealt ka läbi.
Mis veel... proovisõidule lubasid lahkesti, Carringu kontrolli maksin ise.
Käisin sealt suvel aerot ostmas. Räägiti, et auto väga heas korras. Täidetud hooldusraamat jne.Viisin Carring'sse kontrolli. Sealne vana vaatas asja üle ja ei osanud midagi tarka öelda. Läksin siis proovisõidule. 165kw kohta liikus auto eriti mannetult. Keset proovisõitu süttis ka miskine õlirõhu tuli. Jätsin seisma kustus ära. Läksin uuesti ringile, et vaadata, kas probleem kordub. Jällegi sai natuke proovitud ja "pling" tuli põlema, mõtlesin, et jätan ostmata ning sõitsin carringi ette parkima, kus lõpetas lambist koostöö roolivõm nii, et oleks peaaegu kärna keeeranud selle sara. Tagatipuks võin väita üsna kindlalt, et hooldusraamat, mis oli lõpuni täidetud oli võltsing, sest vaevalt kestab üks pastakas, üks tempel, üks mees samas teeninduses üle 10 aasta. Pealegi kipuvad hooldusraamatud natukenegi kuluma aastatega(noh kasvõi mõnigi nurk näitab kulumis märke).
Selliste raamatute abil saab väga lihtsalt auto tausta kontrollida,kontakteerudes väidetava(te),töid teostanud firma(de)ga.Kui mingid jamad ilmnevad,võib kohe ju asja kurjaks ajada(dokumendi võltsimise tõendamise).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989