Saab 9-5 Aero, 2005, ErQ (MÜÜDUD)
Postitatud: K Mär 03, 2010 22:36
Tulen siis Saabi omanike sekka tagasi.
Pikalt võttis aega, aga käes ta on. Oi, kuidas väsitas otsimine ning ka otsitava parameetreid sai mitu korda muudetud. Nüüd siis kõigest lähemalt…
Olles paar aastat tagasi oma 2004 aasta 9-5 Aero maha müünud ning teise margi peale läinud, jäi mulle külge mingi imelik pisik… justkui igatseks tegelikult ikka Saabiga sõita. Eks siis aegajalt kiikasin ka erinevatesse automüügiportaalidesse nii meil kui mujal ja hoidsin alateadlikult turul silma peal… teadmata tegelikult, mida tahan või otsin. Teadsin vaid, et kui leiaksin eelmise kere, selle õige 9-5 Aero viimasest aastast, väikese läbisõiduga, siis võtaksin silmagi pilgutamata ära. Lootuse seda leida olin maha matnud, aeg ju läheb edasi ja autod elavad oma elu ning vananevad. Eks neid liikus ka, aga miski ei sobinud. Tahtsin kindlalt kõikide lisadega autot ja alati oli midagi puudu.
Ühel jaanuari viimastest päevadest panin oma selleks hetkeks juba kolmandat marki auto müüki ja mõtlesin, et proovin õnne, ehk ostetakse. Läks kohe ära ja jäingi jalameheks. Olgugi, et peres teine auto veel, tegi see olukorra raskeks, sest pidev teineteisega arvestamine oli väsitav, eriti kuna elame Tallinna piirest natuke väljas. Pihta hakkas juba intensiivne otsimine ja mõtlemine, et mis saab. Pidasin läbirääkimisi kahe erineva automargi esindustega ning peaaegu tellisin juba uue auto ära. Paberid andsin juba liisingusse sisse ja venitasin lõpliku müügipakkumise lisamisega, ise ka ei tea miks.
Saatuslikuks sai Vastlapäev. Olime lähedasemate sõprade ning peredega tädipojal Nõmmel külas ja mingil hetkel seisis tal maja ees kaks 9-5 te, mõlemad mustad, ilusad… üks kuulus mu vennale ja teine oli küllatulnu oma. Tegin siis ühel hetkel õues sigarillot ja vaatasin neid seal… pikalt. Sellel hetkel sai selgeks, et minu järgmine auto saab olema 9-5. Õhtul kui koju jõudsin, lõin kordamööda erinevad Euroopa portaalid lahti ja vaatsin mida pakutakse. Üks kuulutus aga ei lasknud enam unel tulla ja hommikul võtsin kõne Jannele, lootuses, et ehk toob ära, sest omal seda aega ei ole. Ka eelmine Aero oli tema toodud. Janne lahkelt andis mulle juhised kuidas edasi toimida ning kellega suhelda ja olingi õhtuks Pilot Motorsi ukse taga küüntega ust kraapimas. Ega ma vist tõsiseltvõetav klient ei tundunud, sest soovisin, et mulle toodaks Saksast ära siinsest turuhinnast 100 000 krooni kallim auto, kuid peale nende riskimaandamisi saime kaubale ja siin ta nüüd siis on, värskelt täna registrisse võetuna.
Tegemist siis 2005 aasta Aeroga, millel kõik lisad peal, vent. istmed, xenonid, el. luuk, kõikide istmete soojendused, navi, kõik tumenevad peeglid jne, jne. Läbisõit
59 000 km ja olnud hoolsa härra kasutuses, dokumendid kõik korrektselt täidetud ja ajalugu tõestatav. Läbi pole elanud ei plekimõlkimisi ega remonte. Tehinguga kaasnesid ka 16’’ valuveljed koos suht vähesõitnud lamellidega, mis hetkeks ka juba all. Suve jäävad ootama 17’’ Aero veljed peaaegu uute suverehvidega. Natuke sai ka raha raisatud, vahetusse läks rida filtreid, küünlad (igaks juhuks), mõlemad xenonid ja paar plastmassvidinat.
Kogu tehingu raames tahan tänada Pilot Motorsit kannatliku meele ning arusaava suhtumise eest ning meie siinseid sõpru härrasid Teagerit ning Trionicut.
Lisatud failid
Pikalt võttis aega, aga käes ta on. Oi, kuidas väsitas otsimine ning ka otsitava parameetreid sai mitu korda muudetud. Nüüd siis kõigest lähemalt…
Olles paar aastat tagasi oma 2004 aasta 9-5 Aero maha müünud ning teise margi peale läinud, jäi mulle külge mingi imelik pisik… justkui igatseks tegelikult ikka Saabiga sõita. Eks siis aegajalt kiikasin ka erinevatesse automüügiportaalidesse nii meil kui mujal ja hoidsin alateadlikult turul silma peal… teadmata tegelikult, mida tahan või otsin. Teadsin vaid, et kui leiaksin eelmise kere, selle õige 9-5 Aero viimasest aastast, väikese läbisõiduga, siis võtaksin silmagi pilgutamata ära. Lootuse seda leida olin maha matnud, aeg ju läheb edasi ja autod elavad oma elu ning vananevad. Eks neid liikus ka, aga miski ei sobinud. Tahtsin kindlalt kõikide lisadega autot ja alati oli midagi puudu.
Ühel jaanuari viimastest päevadest panin oma selleks hetkeks juba kolmandat marki auto müüki ja mõtlesin, et proovin õnne, ehk ostetakse. Läks kohe ära ja jäingi jalameheks. Olgugi, et peres teine auto veel, tegi see olukorra raskeks, sest pidev teineteisega arvestamine oli väsitav, eriti kuna elame Tallinna piirest natuke väljas. Pihta hakkas juba intensiivne otsimine ja mõtlemine, et mis saab. Pidasin läbirääkimisi kahe erineva automargi esindustega ning peaaegu tellisin juba uue auto ära. Paberid andsin juba liisingusse sisse ja venitasin lõpliku müügipakkumise lisamisega, ise ka ei tea miks.
Saatuslikuks sai Vastlapäev. Olime lähedasemate sõprade ning peredega tädipojal Nõmmel külas ja mingil hetkel seisis tal maja ees kaks 9-5 te, mõlemad mustad, ilusad… üks kuulus mu vennale ja teine oli küllatulnu oma. Tegin siis ühel hetkel õues sigarillot ja vaatasin neid seal… pikalt. Sellel hetkel sai selgeks, et minu järgmine auto saab olema 9-5. Õhtul kui koju jõudsin, lõin kordamööda erinevad Euroopa portaalid lahti ja vaatsin mida pakutakse. Üks kuulutus aga ei lasknud enam unel tulla ja hommikul võtsin kõne Jannele, lootuses, et ehk toob ära, sest omal seda aega ei ole. Ka eelmine Aero oli tema toodud. Janne lahkelt andis mulle juhised kuidas edasi toimida ning kellega suhelda ja olingi õhtuks Pilot Motorsi ukse taga küüntega ust kraapimas. Ega ma vist tõsiseltvõetav klient ei tundunud, sest soovisin, et mulle toodaks Saksast ära siinsest turuhinnast 100 000 krooni kallim auto, kuid peale nende riskimaandamisi saime kaubale ja siin ta nüüd siis on, värskelt täna registrisse võetuna.
Tegemist siis 2005 aasta Aeroga, millel kõik lisad peal, vent. istmed, xenonid, el. luuk, kõikide istmete soojendused, navi, kõik tumenevad peeglid jne, jne. Läbisõit
59 000 km ja olnud hoolsa härra kasutuses, dokumendid kõik korrektselt täidetud ja ajalugu tõestatav. Läbi pole elanud ei plekimõlkimisi ega remonte. Tehinguga kaasnesid ka 16’’ valuveljed koos suht vähesõitnud lamellidega, mis hetkeks ka juba all. Suve jäävad ootama 17’’ Aero veljed peaaegu uute suverehvidega. Natuke sai ka raha raisatud, vahetusse läks rida filtreid, küünlad (igaks juhuks), mõlemad xenonid ja paar plastmassvidinat.
Kogu tehingu raames tahan tänada Pilot Motorsit kannatliku meele ning arusaava suhtumise eest ning meie siinseid sõpru härrasid Teagerit ning Trionicut.
Lisatud failid