1. leht 1-st
Probleem väntvõlliga
Postitatud: K Mär 03, 2010 22:46
Postitas engine
Huvitaks siis mis võib olla põhjustanud väntvõlli siniseks minemist.Iseenesest väntvõll muidu täiesti korras,pinnad kuhu saaled vastu lähevad pole kahjustatud.
Huvitakski,et kas seda vänta saab veel kasutada?
Lisatud failid
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 4:13
Postitas Trionic
Tootmise tehnoloogilises protsessis muutuvad nad juba sellisteks.
Ja tee oma pilt väiksemaks.
EDIT by teager: TEHTUD
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 8:41
Postitas ivomets
väntvõlli vaadatakse ikka koos saaltega. kui ka saaled samamoodi kahjustamata, siis pole probleemi.
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 21:12
Postitas engine
saaled pole kuigi head,millegi pärast on nagu mõred sees.
Parandasin pildi,
Cyber
Lisatud failid
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 21:19
Postitas ivomets
pane pilte..
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 22:22
Postitas engine
Sai nüüd mingi pilt üles pandud,pole just suurem asi aga vast on piisav et aru saada.Vabandan selle tühja ruumi pärast pildi all aga ei oska seda kuidagi muuta.
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 23:24
Postitas ivomets
pole jah hea pilt aga saale pole ka üldse saale moodi.
eks ikka see õlituse probleem olnud, et saalest miskit kummalist saand.
mis siis muud kui mikromeeter kätte ja vänt üle mõõta ja uued saaled ja muidugi viga otsida, miks tekkis probleem
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 23:29
Postitas S9K
Viimasel momendil on mootor laiali võetud. Natuke veel ja siis oleks väntvõll küpse olnud. Nüüd pead pinnad ka üle kontrollima, et mikromõrasi pole. Minu ühel väntvõllil tahtis pindmine kõva osa juba eralduda. Pisikesed mikromõrad, mida nägi teatud nurga alt. Minu teada neid lihvida ei tohi, sest kõva kiht väga õhuke ja selle kadumisel võib mootor kinni joosta ka uute osadega.
Probleem väntvõlliga
Postitatud: N Mär 04, 2010 23:31
Postitas iisak
Saale pilti vaadates julgen väita, et see vänt on prügikastikaup:wise:
Probleem väntvõlliga
Postitatud: R Mär 05, 2010 8:29
Postitas Trionic
Kui Vända tööpinnad on sinised,on asi väga hapu.Vaadates seda saale pilti,siis see on ju pesas ringi käinud.Tagumine külg ei muutu vabatahtlikult punaseks.Väntvõll igal juhul mõõtepinki.Kui ringi on käinud kepsusaaled,siis kepsud prügikasti,kui raamide oma(d),siis mootor kuusakoskisse(alumine ots).
Probleem väntvõlliga
Postitatud: R Mär 05, 2010 10:55
Postitas engine
Vända tööpinnad pole ju sinised,tööpinnad täiesti korralikud,esimesel pildil ju näha.
Saaled pole veel jõudnud pesas ringi käia,pesad ka korralikud.
Mis arvate kas ainult saalede vahetusega asi ei piirdu?
Probleem väntvõlliga
Postitatud: R Mär 05, 2010 11:01
Postitas iisak
Aga mis põhjusel saaled selliseks muutusid?
Probleem väntvõlliga
Postitatud: R Mär 05, 2010 11:03
Postitas ivomets
Algselt postitas: iisak
Aga mis põhjusel saaled selliseks muutusid?
vot sellele küsimusele pead esmalt vastuse andma.
näiteks vihjeks,et milline nägi välja sul õlivõtu sõel karteri põhjas?
Probleem väntvõlliga
Postitatud: R Mär 05, 2010 11:48
Postitas andres
Kindlasti tasuks üle vaadata ka õlipump.