Uskumatu kui palju probleeme on SS-il igasugu elektroonikaga (GM teene), nüüd ka minul, regulaarne Stabilty control failure iga sõidukord, sõiduomadustes midagi ei muutu. Kontrollin üle aku, generaatori ja teen ka seda, mis see vend siin videos:
http://www.youtube.com/watch?v=a3W1qNimysU
Enamus elektroonikakalasid ei ole vigase CIM-i ega andurite probleem vaid ikka klassikaline kehv ühendus vm.
Ja muidugi asja pärl oli mul ükskord see kui SID säras kui jõulupuu ja kõik seierid armatuuris olid nullis.
SS-i kvaliteedijamad
Võibolla mäletan valesti:red: aga Tronic ütles mulle kord et autol on mingid prantsusmaal tootetud elektroonika asjad ja nagu teada prantslased oskavad ainult streikida mitte tööd teha.
Endal olen täheldanud seda et kui toimub vähe suurem elektri tarbimine siis viskab ette Right / Left beam failure, ehki prinid põlevad ja tuled korras ja peale auto uuesti käivitamist kaob veateade
Endal olen täheldanud seda et kui toimub vähe suurem elektri tarbimine siis viskab ette Right / Left beam failure, ehki prinid põlevad ja tuled korras ja peale auto uuesti käivitamist kaob veateade

Nii, minul on nüüd vastus ka käes. Tähesaju diagnostika ütles, et vahetada tuleb CIM, nässus on rataste asendi andur. Iseenesest mind see ei sega, Sierral polnud mingit rataste andurit ja sai ka sõita aga vigane CIM võib veel ehk mingeid jamasid põhjustama hakata. Enne kui hakkan siiski 5k selle eest välja käima, ühendan aku pooleks tunniks lahti ja kontrollin maanduse üle.
Sellega seoses koguvad soomlased juba andmeid kõikide masinate kohta, millel samad probleemid on esinenud ja neid ei ole vähe, plaanivad mingi pöördumise teha:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=180
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=180
Tere,
Teema küll vana aga küsimus, et kas said korda CIM blokki või lasid ära vahetada??
Endal öeldi just, et sama viga ning stability täitsa maas. Ja samuti tänu Saabi probleemidele pole võimalik ka hetkel tellida tehasest.
Üritan nüüd siis kusagilt mujalt selle välja ajada ja sellepärast uurin.
Parimat,
Martti
Teema küll vana aga küsimus, et kas said korda CIM blokki või lasid ära vahetada??
Endal öeldi just, et sama viga ning stability täitsa maas. Ja samuti tänu Saabi probleemidele pole võimalik ka hetkel tellida tehasest.
Üritan nüüd siis kusagilt mujalt selle välja ajada ja sellepärast uurin.
Parimat,
Martti
Tere! Midagi rõõmustavat vastata sulle pole, ma ei ole midagi vahetanud ja nagu ma aru saan, siis nüüd pole enam varuosagi, mille vastu vahetada. Mingi aeg oli plaanis vahetada küll aga kuna minu sõitu see probleem otseselt ei sega, siis olen edasi lükanud.
Tere,
Teema küll vana aga küsimus, et kas said korda CIM blokki või lasid ära vahetada??
Endal öeldi just, et sama viga ning stability täitsa maas. Ja samuti tänu Saabi probleemidele pole võimalik ka hetkel tellida tehasest.
Üritan nüüd siis kusagilt mujalt selle välja ajada ja sellepärast uurin.
Parimat,
Martti
Tänud vastuse eest. Kuna mul lülitab välja veojõukontrolli siis tahan kindlasti vahetada ära aga tehasest ei pidanud saama hetkel juppe kätte üldse.
Seega pean hakkama kusagilt ime kohtadest otsima. Lammutustes pole vist Eestis kusagil neid 9-3-sid?? Auto aastast 06 muidu (vana kere aga uus sisu).
Seega pean hakkama kusagilt ime kohtadest otsima. Lammutustes pole vist Eestis kusagil neid 9-3-sid?? Auto aastast 06 muidu (vana kere aga uus sisu).
Ega ei saagi va. Vääna lammutus, kus ollakse asjalikud vastama. Enamus kohtades tuleb ise ära käia. Kuna lammutustes tegu ka umbkeelsetega, siis nad lihtsalt ei saa aru mida küsitakse ja ei vastagi.Kuskil lammutuses oli mu arust UK-st toodud SS sees. Aga mu meilile eelsoojendusahju olemasolu kohta vastust sealt ei saanud.
Teatud CIM`i vigu saab ka remontida. Stability hädad on tihti seotud tagumiste ABS andurite purunenud juhtmetega.
Üleüldse on 90% SS/SC elektrivigadest seotud katkiste juhtmete,või mädanenud postikuühendustega.
Üleüldse on 90% SS/SC elektrivigadest seotud katkiste juhtmete,või mädanenud postikuühendustega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas võib olla ka põhimõtteliselt nii, et viga on kusagil tagaratta juhtmetes aga diagnostika näitab mingit üldist viga, nt. CIM blokki? Esinduse diagnoos oli selline igatahes, ise pole juhtmeid üle kontrollinud kuigi selle kohta on isegi piltidega materjal olemas.Teatud CIM`i vigu saab ka remontida. Stability hädad on tihti seotud tagumiste ABS andurite purunenud juhtmetega.
Üleüldse on 90% SS/SC elektrivigadest seotud katkiste juhtmete,või mädanenud postikuühendustega.
http://www.autolammutus.eu/autod-varuos ... 9-3&sort=0 siin ka mõned varuosadeks