1. leht 1-st

.....................

Postitatud: T Mär 16, 2010 18:40
Postitas Tarvo86
...

.....................

Postitatud: T Mär 16, 2010 18:46
Postitas ivomets
mootoritulest ja jõu kadumisest siin palju jahutud.

.....................

Postitatud: T Mär 16, 2010 18:52
Postitas rantto
Otsing abiks: mootorituli. Võtmel ehk patarei tühi, uus võti oli vist ~1800.- Pakun, et turborõhu andur on must, mõistlik on külastada pärdevat töökoda.

.....................

Postitatud: K Mär 17, 2010 8:11
Postitas que
Rantto vahel piisab ka lihtsalt patarei vahetusest :D

.....................

Postitatud: K Mär 17, 2010 9:31
Postitas tripp
Algselt postitas: rantto
Otsing abiks: mootorituli. Võtmel ehk patarei tühi, uus võti oli vist ~1800.- Pakun, et turborõhu andur on must, mõistlik on külastada pärdevat töökoda.

OT
Irw, see kõlab nagu umbes, et tuhatoos täis - uus SAAB esindusest üle 500K EEK :)
/OT

.....................

Postitatud: K Mär 17, 2010 10:10
Postitas rantto
Algselt postitas: Tarvo86
Palju üldse uue sellise tagavaravõtme tegemine maksab? :(

Küsiti ju palju uus maksab või saab siit ka midagi muud välja lugeda?

.....................

Postitatud: T Mär 23, 2010 20:14
Postitas Tarvo86
......................

.....................

Postitatud: R Mär 26, 2010 17:36
Postitas kasparius
Mismoodi T siis vahepeal taha tuli :D ?

.....................

Postitatud: L Mär 27, 2010 17:59
Postitas Tarvo86
--------------------

.....................

Postitatud: E Okt 04, 2010 16:50
Postitas boriss
minul hetkel sarnane probleem turboga ja püsikirusehoidjaga...
Sõidan trassil ca 90km/h lülitan sisse püsikirusehoidjat, sõidan 1-3 min ja mootorituli läheb põlema ja ei tööta ka püsikiirusehoidja,
edasi sõidan 90km/h (pöörded alla 2000) siis turbo möödasõidul toimib, kui kiirus 105-110 (pöörded umbes 2200) mingi aja pärast jõud (turbo) kaob ja kiirendab väga aeglaselt isegi kui pedaal põrandal...
mida saaksin ise teha ja milles üldse asi on?

.....................

Postitatud: T Okt 05, 2010 10:40
Postitas pumps
egr- klapp läbi ( või vajab puhastamist) kasutage otsingut.
uus võti maksab VM-is 550 tk

.....................

Postitatud: E Sept 12, 2011 22:30
Postitas ivomets
olen kah taas sama probleemi ees:

veakoodiks P0400 egr circulation deviation.
tehtud ja kontrollitud asjad:

uued vaakumvollad; vaakum nendes voolikutes täitsa olemas panin kella järgi ja vaakum püsib korralik, kuni annad gaasi, siis rõhk läheb 0-peale.
CE tuli ikka lambist põleb ja kustub, vaakum muutumatuna püsib sel ajal

Muidugi 1 küsimus, et äkki solenoidklappide küljes vollad kuskil valet pidi?

PRAEGU ON nii: et kõikidel klappidel on vacum ots ja out ots. ja vacum otsad lähevad kokku ja vaakumpumpa?
KAS ON NII?


muidugi tasub märkida ka seda, et masin sõitnud väga kaua katkise membraaniga egr klapiga ja ehk miskit kõntsa täis??

.....................

Postitatud: T Sept 20, 2011 23:21
Postitas Mardu9
Sarnane mure.

Peale käivitamist töötab turbo ca 1km ning siis lülitub mootor avariirežiimi. Kõik voolikud ja lõdvikud on kontrollitud ja korda tehtud. Mure ära ei kao.

.....................

Postitatud: K Sept 21, 2011 7:46
Postitas ivomets
egr ja rõhuandur puhastatud?

siis veel võivad saba anda solenoidklapid,
siis veel võib olla õhuleke kuskil, kas cooler puruks, või mõni suur voolik; siis veel võib olla hävinud õhulugeja.

kiirem ja kindlam vea leidmise meetod ikka tech-2.

.....................

Postitatud: K Sept 21, 2011 10:05
Postitas tõh
Sarnane mure.

Peale käivitamist töötab turbo ca 1km ning siis lülitub mootor avariirežiimi. Kõik voolikud ja lõdvikud on kontrollitud ja korda tehtud. Mure ära ei kao.
85kw või 92kw?
Mul oli siis täpselt nii, kui vanema tüübi EGR (85kw) enam vaakumit ei pidanud. Gaasiga mängides (põhja-maha-põhja-maha) kustus tuluke armatuuris ära ja turbo oli taas järel. Aga seda nii kaua, kuni kiirus taas ühtlaseks jäi.

Õhulugejaga veaga peaks pidevalt jõuetu olema, mitte alles pärast kilomeetri läbimist.

.....................

Postitatud: K Sept 21, 2011 11:11
Postitas Mardu9
85kw.

Kas probleem võib näiteks selles ka olla, et vanasti oli lõdvikutes leke ja ajusse jäi viga sisse. Peale lõdvikute parandamist ei ole aga ajule restarti tehtud.

.....................

Postitatud: K Sept 21, 2011 11:23
Postitas ivomets
85kw.

Kas probleem võib näiteks selles ka olla, et vanasti oli lõdvikutes leke ja ajusse jäi viga sisse. Peale lõdvikute parandamist ei ole aga ajule restarti tehtud.
ei.

.....................

Postitatud: K Sept 21, 2011 12:20
Postitas turuplats
mul nagu jäädavalt uimaseks läinud, egr klappi kunagi puhastati, ju vaja uuesti teha. muud osad kontrollitud.

.....................

Postitatud: T Sept 27, 2011 21:12
Postitas juss1977
Eelnevalt räägiti võtme patareist...Kaua võtme patarei eluiga on? Mul vahel ei taha käivitades üldse midagi teha ...nagu keerax tyhja ,ei mingit starterit taga...võti korrax välja ja teisel korral kõik ok. samas tunnistan ,et piserdasin salongipuhastus aerosooliga keskkonsooli üxpäev ja võis sattuda seda udu ka võtmeauku...järsku ummistas seal mingi kontakti? 2007 a masin

.....................

Postitatud: T Sept 27, 2011 21:45
Postitas saabSS
On räägitud, et kui sinna sisse mingit vedelat läheb, siis on selle vahetus üldjuhul ees.