Viimasel ajal on probleemiks, et tulede kojamehed ei lähe nö null asendisse tagasi, vaid jäävad kuhugi tulede keskele. Tavaliselt just juhipoolne kojamees, aga vahest ka mõlemad.
Kas seda on lihtne parandada või tuleb midagi välja vahetada?
Tulede kojamehed jamavad
Kasuta otsingut.vea parandamise kohta lausa piltidega juhend step by step siin foorumis üleval.Kui muidugi pappi palju,võid ka kohe vahetama hakata
.
siin sellest juttu :
http://www.saabnet.ee/Kojamehed.pdf

siin sellest juttu :
http://www.saabnet.ee/Kojamehed.pdf
Mina suutsin paari aasta eest suures kokkupaneku tuhinas mootor valepidi isse panna, st. + ja - läksid vahetusse. Tulemuseks suvaliselt töötav reduktor. Peale suurt ropendamist ja kuklakratsimist.....sai õiget pidi pandud ja toimib senimaani....vahelduva eduga. Kulunud asi ikkagi.
Mul jäid ka kogu aeg suvalisse asendisse need, ja tegelikult ei töötanud nad üldse korralikult - autot käima pannes 2cm edasi ja nii iga kord, vahel käisid jälle rohkem edasi... Ühesõnaga neil on "mind of its own"
Kuna kole oli vaadata oma autot niimoodi - jättis sellise tuksis ja halvasti hoitud mulje, siis otsustasin need kojamehed nüüd üldse "magama" panna.
Kruvisin selle 8mm mutri kojaeeste kinnitusvarda otsast ära, reguleerisin "hambad" sellisesse asendisse, et nad oleksid täpselt allapargitud asendis ja kruvisin kokku tagasi. Seejärel võtsin kaitseplokist number 10 kaitsme ära ja voilaa.
Absoluutselt neid vaja ei olnud, vihm peseb samahästi, see kojamees ainult kulutas ja kratsis seda esituleklaasi. Aga päris ära ei tahtnud ka võtta, see on ikka selline põhjamaa auto trademark, las jääda, kui nad ilusti all on siis on ilus.
Nüüd peab ainult sõbra vaatama saatma, et kas nad vett niristavad ikkagi, see oleks mõttetu raiskamine. Kui niristab, mida teha? Kuidas seda deaktiveerida?
Kuna kole oli vaadata oma autot niimoodi - jättis sellise tuksis ja halvasti hoitud mulje, siis otsustasin need kojamehed nüüd üldse "magama" panna.
Kruvisin selle 8mm mutri kojaeeste kinnitusvarda otsast ära, reguleerisin "hambad" sellisesse asendisse, et nad oleksid täpselt allapargitud asendis ja kruvisin kokku tagasi. Seejärel võtsin kaitseplokist number 10 kaitsme ära ja voilaa.
Absoluutselt neid vaja ei olnud, vihm peseb samahästi, see kojamees ainult kulutas ja kratsis seda esituleklaasi. Aga päris ära ei tahtnud ka võtta, see on ikka selline põhjamaa auto trademark, las jääda, kui nad ilusti all on siis on ilus.

Nüüd peab ainult sõbra vaatama saatma, et kas nad vett niristavad ikkagi, see oleks mõttetu raiskamine. Kui niristab, mida teha? Kuidas seda deaktiveerida?
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
Tervitus,
Vett pritsib kindlasti ja kulu suur, võtsin kummivooliku kojamehe tagant ära ja tegin sõlmed peale ja panin tagasi. Sõlm pisike ja ei paista kojamehe tagant väljagi. Proovi, minul aitas.
Vett pritsib kindlasti ja kulu suur, võtsin kummivooliku kojamehe tagant ära ja tegin sõlmed peale ja panin tagasi. Sõlm pisike ja ei paista kojamehe tagant väljagi. Proovi, minul aitas.
Algselt postitas: Jupats
Minu omal sai nii kojamehe mootorid, kui ka voolikud lihtsalt ära võetud. Midagi eriti nad ei puhasta. Pigem kraabivad tuleklaase.
Kuigi ka mina praegu loobunud ühe kojamehe sirgeks ajamisest, ma siiski päris ei nõustu, et nad klaasi puhtaks ei tee. Kraabivad muidugi, sest liiva ju sinna lendab, aga olen sõitnud kunagi pimedas porise ilmaga (mitte saabga) Tallinn-Tartu maanteel ja konkreetselt seisma jäänud ja teeäärse lumega tuleklaasid puhtaks teinud, sest nähtavus vähenes väga märkimisväärselt.
Saabiga pimedas sõites kui tuled porised ja niipea kui vesi peale ja kojamees üle käib, paraneb märgatavalt tulede ulatus ja nähtavus, millega koos ka ohutus.
Niiet mõttetute julladega tegu küll ei ole, iseasi, et nad pole töökindlad.
Mina lasin oma 9-5el mootori ära vahetada, läks umbes aastake mööda ja kukkus jupsima. Vahepeal toimis jälle korralikult, aga lõpus kippus kojamees keset tuld püsti jääma. Kui masin natuke seisis, siis käivitamisel läks algasendisse tagasi. Lõpuks oli ka plaan nendest lõplikult loobuda.
Meie NG-l pargib üks luud juba aastaid erinevates kohtades keset klaasi. Ei näe selles probleemi, töötavad korralikult ja poriste ilmadega on väga abiks. Las pargib, kus tahab, parkimiskontrolörid kiusamas ei käi ju
.


Kaitse väljas aga vool on vahepeal peale tulnud.... kuidas.

Kui ma õigesti mäletan, siis kulu sai kontrolli all ka nii hoida, et lased vett tirtsutades (ehk tõmbad kangi korraks mitte pikalt).Algselt postitas: pikkuhullu
Tervitus,
Vett pritsib kindlasti ja kulu suur, võtsin kummivooliku kojamehe tagant ära ja tegin sõlmed peale ja panin tagasi. Sõlm pisike ja ei paista kojamehe tagant väljagi. Proovi, minul aitas.
Siis tulede peale vett ei lasta, ainult aknale.
Aga täpselt manuali järgi võtsin õige numbri kaitsme välja. Ja mis veel siis seda põhjendab, et nad nädala täiesti liikumatult õiges asendis olid.
Kusjuures ega ta nüüd ka ei tööta, lihtsalt on ööga üles tõusnud ja kõik. Ei taha uskuda et keegi kangutamas ka käis seda
Eks ma kruvin jälle selle 8mm mutri sealt kojamehe otsast ära ja fikseerin ta jälle sinna ilusasse asendisse ära.
Ei tea, väike anomaalia lihtsalt, loodan et enam ei kordu.
Kusjuures ega ta nüüd ka ei tööta, lihtsalt on ööga üles tõusnud ja kõik. Ei taha uskuda et keegi kangutamas ka käis seda

Eks ma kruvin jälle selle 8mm mutri sealt kojamehe otsast ära ja fikseerin ta jälle sinna ilusasse asendisse ära.
Ei tea, väike anomaalia lihtsalt, loodan et enam ei kordu.