1. leht 1-st

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: R Apr 09, 2010 8:21
Postitas habemik
Mu 900 sidur ütles töölepingu üles. Tegi teine juba ammu häält ja suhteliselt põhjast lahutas, kuid kes see viitsib enne nokkida, kui häda käes. Ja nüüd ongi "häda käes ja muhk otsaees";).
Survelaager oli täitsa juppideks ja nüüd ei saagi aru, kuidas ta muhvile kinnitub. Kas lihtsalt istuga otsa või on seal ka mingi tõkkerõngas ees.
Ja samas kust saaks uue laagri ning siduriketta soetada. Vanal kettal vedrud täiesti lahti sees.

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: R Apr 09, 2010 8:35
Postitas Trionic
Selleks,et töösilindrit(ja vabalt selle otsa pistetud suvelaagrit) kätte saada,tuleb eelnevalt suruda rõngakujuline 3-4mm. torust väänatud abinõu korvi lamellide vahele.

Ja ära tee sellist lollust,et vahetad ainult ketta,aga mitte korviga koos.Siis saad peatselt jälle sama töö ette võtta.

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: R Apr 09, 2010 8:40
Postitas Cyber
Piltidega jutt sidurivahetusest. (inglise keeles küll, aga vägagi põhjalik. Vahetatakse ära nii pea- kui töösilinder, ketas, korv, survelaager. Täismäng ühesõnaga.

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: R Apr 09, 2010 9:30
Postitas vulkanus
Siduri kettast saab vahetada klassikul ka ilma töösilindrit ja korvi maha võtmata, kokku umbes nii 10 min

aga antud juhul kui asi juba jupp aega suitsend on, siis läheb küll kogu krempel loosi.

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: L Apr 10, 2010 5:53
Postitas habemik
Ei ta pole suitsenud ja ketta paneks katete poolest hoobilt tagasi, aga siduri ketta vedrud on ketta sees lahti (logisevad) ja mõnel vedrul on ka mehaanilise kulumise jälgi (millegi vastu hõõrunud)

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: L Apr 10, 2010 5:54
Postitas habemik
Ja teine kusimus: kust kohast kõige soodsamalt varuosi saab?

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: L Apr 10, 2010 5:59
Postitas habemik
Tänud! Väga asjalik abimees. Nüüd veel veidi sõnaraamatuga tööd
Algselt postitas: Cyber
Piltidega jutt sidurivahetusest. (inglise keeles küll, aga vägagi põhjalik. Vahetatakse ära nii pea- kui töösilinder, ketas, korv, survelaager. Täismäng ühesõnaga.
;)

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: L Apr 10, 2010 10:04
Postitas mart96
..huvitav mida siin sõnaraamatuga teha?
Piltidel ju enamus asju näha-peaks ka hiinlasele selge olema, kui ise ka autoehitusest midagi tead. Siduriosadena kasutas Saab Sachsi, seda saab Autoasjast(Mercantile) näiteks.
Sinna lamellide vahele olen ise kasutanud mingi paksema jalg/mootorratta trossi kõri-väga hästi sobib. Paindub hästi ja tänu plastikkattele ei libise vahelt välja. Kui töösilinder kutu, siis on natuke raskem, kuna pead korvi kuidagi muidu kokku suruma kui lihtsalt kabiinist pedaali pressides. Ja kui asi korra juba lahti, siis soovitaks tõesti ka peasilindri mansetid ära vahetada ja kogu see mustus sealt seest välja-mul oli töösilinder seest ikka parajat s--a täis. kui kusagilt leiad, siis originaaltöösilinder on tunduvalt (mulle vähemalt) sümpaatsem, kui see mida mõned varuosafirmad müüvad.
Ja oleneb muidugi, kui palju auto läbisõit on ja kui kaua veel ise sellega sõita kavatsetakse.
Järgiksin ka Trionicu soovitust ja vahetaks kogu kupatuse-siis vähemalt pikemaks ajaks rahu majas selle osakonnaga.

p.s. siin pildil näide, kuidas paneelmaja keldris uue korvi kokku surusin;)

Lisatud failid

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: P Apr 11, 2010 7:09
Postitas habemik
Algselt postitas: mart96
..huvitav mida siin sõnaraamatuga teha?
Piltidel ju enamus asju näha-peaks ka hiinlasele selge olema, kui ise ka autoehitusest midagi tead. Siduriosadena kasutas Saab Sachsi, seda saab Autoasjast(Mercantile) näiteks.
Sinna lamellide vahele olen ise kasutanud mingi paksema jalg/mootorratta trossi kõri-väga hästi sobib. Paindub hästi ja tänu plastikkattele ei libise vahelt välja. Kui töösilinder kutu, siis on natuke raskem, kuna pead korvi kuidagi muidu kokku suruma kui lihtsalt kabiinist pedaali pressides. Ja kui asi korra juba lahti, siis soovitaks tõesti ka peasilindri mansetid ära vahetada ja kogu see mustus sealt seest välja-mul oli töösilinder seest ikka parajat s--a täis. kui kusagilt leiad, siis originaaltöösilinder on tunduvalt (mulle vähemalt) sümpaatsem, kui see mida mõned varuosafirmad müüvad.
Ja oleneb muidugi, kui palju auto läbisõit on ja kui kaua veel ise sellega sõita kavatsetakse.
Järgiksin ka Trionicu soovitust ja vahetaks kogu kupatuse-siis vähemalt pikemaks ajaks rahu majas selle osakonnaga.

p.s. siin pildil näide, kuidas paneelmaja keldris uue korvi kokku surusin;)
Kas töösilindri mansette on ka remondikomplektina saadaval või tuleb ise mõõdu järgi otsida?

klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Postitatud: P Apr 11, 2010 8:51
Postitas TFK
Kas töösilindri mansette on ka remondikomplektina saadaval või tuleb ise mõõdu järgi otsida? [/quote]

Rem komplekt on täitsa olemas ise ostsin Anti juurest ehk

Autotarvete OÜ-st maksis alla saja raha.

Edu vahetamisel.