Tere!
Oleks targematele selline küsimus, et kui palju on 2.3 nonturbo mootoril ja turboga mootoril vahet? Et, kui nüüd panna ilma turbota mootorile kõik turbo jama külge, et kas selline asi peab vastu?
turbota 2.3 mootor turboks
Vastas ju?
Leia kuskil turboka mootor või vajalikud detailid ja pane see/need peale, lihtsam ja jama vähem.
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis kolvid olid ainult teised?
EDIT: kas on parem?
Postituses on kirjas ju mida sa tahtsid, turbomootori ja vabalthingava erinevused, turbokal on madalama surveastmega ja tugevamad kolvid. Rohkem asju ei tohiks olla.
ja saad küll panna vabalthingavale turboka asjad külge ning see asi peab ka vastu...Vähemalt peaks pidama.
Leia kuskil turboka mootor või vajalikud detailid ja pane see/need peale, lihtsam ja jama vähem.
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis kolvid olid ainult teised?
EDIT: kas on parem?
Postituses on kirjas ju mida sa tahtsid, turbomootori ja vabalthingava erinevused, turbokal on madalama surveastmega ja tugevamad kolvid. Rohkem asju ei tohiks olla.
ja saad küll panna vabalthingavale turboka asjad külge ning see asi peab ka vastu...Vähemalt peaks pidama.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kogu selle asja ümberehitamise asemel tuleks tõesti lihtsalt osta juba tehasest turboga tulnud auto. Lisaks mehhaanilistele asjadele on vaja ka elektroonica ringi aretada jms. Kui sul just tõesti mitte midagi teha ei ole ja sa tahad pideva peavaluga elada, siis võib ju teha..
Sellest on siin foorumis ka enne juttu olnud, odavam/kiirem/kindlam on osta turboauto ja vabalthingav maha müüa.

Sellest on siin foorumis ka enne juttu olnud, odavam/kiirem/kindlam on osta turboauto ja vabalthingav maha müüa.
Esimestele kahele, et kui tahate targutada, siis võiks ka enda õigekirja kontrollida. Ei ole siiani saanud küsimustele vastust!?:poke: Asi oli lihtsalt selles, et masin oligi turbokas, kuid mootoriga juhtus väike õnnetus ja nüüd oleks vaja panna sinna vahele vabalthingav mootor koos turbo kraamiga. Et sealt ka need küsimused, kolvid võivad tõesti erinevad olla, kuid kas keegi kinnitaks seda? Kasutasin kusjuures otsingut ja lehitsesin niisama, kahjuks midagi väga ei leidnud.
Siis väljendagi ennast nii ,et teised aru saaksid mida sina mõtled.Õigekirja puhul võiksid enda viimast postitust vaadata ja leia viga.
Sellest on räägitud küll. Ilma turbota mootoris ei ole kolvi õlipihusteid, kolvil ei ole teras-armatuuri sees.Turbost õli tagasivoolu auku ei pruugi plokis ka olla.Osadel on see olemas ja on vaid kaan peal, õlipihustid saab ka lisada, aga kolbe on õigeid tarvis.Kui hävinud mootori kolvid on kasutatavad, siis saaks need ringi tõsta.Algselt postitas: nael
Esimestele kahele, et kui tahate targutada, siis võiks ka enda õigekirja kontrollida. Ei ole siiani saanud küsimustele vastust!?:poke: Asi oli lihtsalt selles, et masin oligi turbokas, kuid mootoriga juhtus väike õnnetus ja nüüd oleks vaja panna sinna vahele vabalthingav mootor koos turbo kraamiga. Et sealt ka need küsimused, kolvid võivad tõesti erinevad olla, kuid kas keegi kinnitaks seda? Kasutasin kusjuures otsingut ja lehitsesin niisama, kahjuks midagi väga ei leidnud.
Aga lõppkokkuvõtteks on tore lugeda, et oled rollerilt turbo-autole üle läinud.Saad ju järgmise kuu lõpus ju 18 ka täis, siis on suveks hea pill olemas.
Ja noori on tarvis rohkem kaasata, et nad korra majja lööks, saaks sellest jubedast keelekasutusest lahti.Vajame värsket verd!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Küsimustele saab täpselt selliseid vastuseid, nagu küsimus eeldab. Kui küsimuse juures oleks olnud ka siin lõpu poole olev jutt, oleks ka vastused oluliselt teised olnud. Väga lihtne on algsest postitusest muud asja välja lugeda. Korralikult väljendatuna oleks parem olnud see asi.
Enamus selleteemalisi küsimusi on seni olnud seotud sellega, et kuidas mitteturboautost teha turboauto. Vastus - ära näe vaeva ja osta turboauto. Siinne teema on pisut teine tõesti, aga oleks võinud olla selgemini väljendatud. "turbo jama kuhugi ümbertõstmine" on suht ebamäärane
Ma pakun, et küsimuse õigem formuleering oleks olnud "Kui suurt osa vabalthingavast mootorist saab kasutada turbomootori koostamisel doonorina"
Enamus selleteemalisi küsimusi on seni olnud seotud sellega, et kuidas mitteturboautost teha turboauto. Vastus - ära näe vaeva ja osta turboauto. Siinne teema on pisut teine tõesti, aga oleks võinud olla selgemini väljendatud. "turbo jama kuhugi ümbertõstmine" on suht ebamäärane
Ma pakun, et küsimuse õigem formuleering oleks olnud "Kui suurt osa vabalthingavast mootorist saab kasutada turbomootori koostamisel doonorina"
Algselt postitas: saabu
Siis väljendagi ennast nii ,et teised aru saaksid mida sina mõtled.Õigekirja puhul võiksid enda viimast postitust vaadata ja leia viga.
Ei olegi väitnud, et minu õigekiri on korrektne, sest seda ta ei ole.

Ilmselt oleks pidanud tõesti ennast teistmoodi väljendama, kuna te olete vist veidi teistsuguse variandiga harjunud jah.
Suured tänud timutile korraliku ja põhjaliku vastuse eest. Usun, et teema võib nüüd lukku panna.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Teeks nii, et loeks teema lõpuni enne, kui vastama hakata? Kogu see asi on juba seletatud ja et sa juba mind tsiteerisid, siis võid lugeda ka mu teist postitust, kus sedasama mainitud on...Algselt postitas: caarelAlgselt postitas: Cyber
Sellest on siin foorumis ka enne juttu olnud, odavam/kiirem/kindlam on osta turboauto ja vabalthingav maha müüa.
Turbokale üleminekul küll aga muudel varjantidel mitte![]()
![]()
Üldiselt lukku, asi sai juba vastuse.