Igaks juhuks küsin, ega keegi pole hetkel saksamaalt koju tulemas? Meid pandi Hannoveri lennuväljal hotelli, aga praeguste Islandiga seonduvate uudiste põhjal ilmselt niipea enam lendama ei saa, usun et hommikuks lükatud lend tühistatakse.
Või oskab keegi nõu anda, mis meetodiga veel põhjapoole saaks liikuda? Rongiga Varssavisse ja sealt Eurolinesi bussiga?
Edvin
Tel 50 15 443
Ega keegi saksamaalt eestisse ei ole hetkel tulemas? Tahaks koju. :(
Endal vedas, sain just Brüsselist tulema. Nüüd seal kah lennujaam kinni.
Aga võta rendiauto mõnest suuremast firmast, millel on esindus ka Eestis. 15 tundi roolis ja oled kodus. Olen ise nii teinud, et võtnud auto ühest riigist ja tagastanud teise (Budget).
Aga see vulkaanituhk on küll väga sürr teema...
Aga võta rendiauto mõnest suuremast firmast, millel on esindus ka Eestis. 15 tundi roolis ja oled kodus. Olen ise nii teinud, et võtnud auto ühest riigist ja tagastanud teise (Budget).
Aga see vulkaanituhk on küll väga sürr teema...

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
osta üks saab (klassik) ja too mulle
ma ei suuda hannoveri zip koodi leida...
ma ei suuda hannoveri zip koodi leida...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Arvestades seda mis siin hotellis toimub, on ilmselt hetkel ka jalgrattad, kui transpordivahendid, otsas. Näiteks pisikesel Iirimaal on hetkel 60000 inimest lennujaamades ripakil.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Polegi justkui midagi tõesliselt katastroofilist: http://www.guardian.co.uk/world/video/2 ... -cloud-ash Islandlased hingavad ilma mehaaniliste abitvahenditeta, päike paistab ja lumi on valge.
Aga siin näeb palju on hetkel lennukeid õhus ja kui palju lennujaamu on suletud. http://www.flightradar24.com/ Lennukipeale vajutades näeb millega tegu ja kust tuleb.
Aga siin näeb palju on hetkel lennukeid õhus ja kui palju lennujaamu on suletud. http://www.flightradar24.com/ Lennukipeale vajutades näeb millega tegu ja kust tuleb.
krt, mul on lend Hannoveri läbi Kopenhageni ülehomme, saaks singu qdwin kohad kuidagi ilma lendamata ära vahetada
, kui mingi telepordi variandi välja mõtled olen käsi 


M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Helistasin just qdwinile, et pakkuda talle lihtsalt ühe teise eestlase kontakt, kes Berliinis kinni. Äkki kui info kuidagi liikuma saada ja kaasa mõelda, ehk saaks midagi/kedagi liikuma. Netiga seal ka pole nii kiita nagu meil siin. Ilgelt nõme oleks praegu kusagil lennuväljal istuda ja teada, et nädal aega ei lasta lende buukida.
Homme hommikul hakkab Eestist Saksa poole liikuma 9 kohaline buss. Ilmselt Berlini. Ja tagasi Eesti poole tuleb ilmselt kohe kui kohale jõuab. Kui on huvilisi Eesti poole liikumiseks, siis infot saab sellelt numbrilt 58005240. Kuldar.
Tegemist on ikka ühe suurima logistilise sasipuntraga, mis nüüd tuleb lahti harutada, ei taha mõeldagi, mis saab siis kui vulkaan veel edasi purskab ja tuul endiselt meie poole on...
UUS! Teade AVIS`elt:
Tallinna Avisel on hetkel Euroopas mitmeid autosid, mis vajavad tagasi toomist. Kui on kliente, kes vajavad transporti Euroopast Eestisse jõudmiseks, siis võiks ühendust võtta otse Avisega telefonil 605 8222 läbi terve nädalavahtuse (e-maili aadress: tll@evis.ee).
NImekiri täieneb pidevalt, hetkel on pakkuda:
1. Poola
Varssav
17.04.2010 – (Toyota Auris või sarnane)
17.04.2010 – (Toyota Auris või sarnane)
18.04.2010 – (BMW 525)
2. Austria
Viin
17.04.2010 – 1 auto
Linz
17.04.2010 – (BMW 525)
Klagenfurt või Graz
17.04.2010 – BMW 525
3. Saksamaa
Hannover
20.04.2010 – 1 auto
4. Prantsusmaa
Pariis
19.04.2010 – 2 autot
Strasbourg
18.04.2010 – 1 auto
Tallinna Avisel on hetkel Euroopas mitmeid autosid, mis vajavad tagasi toomist. Kui on kliente, kes vajavad transporti Euroopast Eestisse jõudmiseks, siis võiks ühendust võtta otse Avisega telefonil 605 8222 läbi terve nädalavahtuse (e-maili aadress: tll@evis.ee).
NImekiri täieneb pidevalt, hetkel on pakkuda:
1. Poola
Varssav
17.04.2010 – (Toyota Auris või sarnane)
17.04.2010 – (Toyota Auris või sarnane)
18.04.2010 – (BMW 525)
2. Austria
Viin
17.04.2010 – 1 auto
Linz
17.04.2010 – (BMW 525)
Klagenfurt või Graz
17.04.2010 – BMW 525
3. Saksamaa
Hannover
20.04.2010 – 1 auto
4. Prantsusmaa
Pariis
19.04.2010 – 2 autot
Strasbourg
18.04.2010 – 1 auto
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mina olen lõpuks peaaegu kodus. St. laevas teel Stockholmist Tallinna!
Takkajärgi võiks öelda, et läks veel väga hästi, ei pidanud ei lennujaamas ega hotellis põrandal magama jne. Reisiekspert ja eriti Kaidi Västrik tegi väga suurepärast tööd!
Enne pikemat romaani, killuke täna laevas juhtunust. Laevadekil astus ligi üks eestlane, where are you from? From Tallinn. Where you came from? From Germany. Kõik siis inglise keeles, ikka et volcano, airplanes, etc. Kuna ma väga jutukas ei olnud, astus mees omade juurde tagasi. Et vaata seda sakslast, tuleb rongiga saksamaalt, kus oli alles seiklusi, näost juba näha et väga räsitud.
Hehh, ma küll ei ütleks, et peeglisse vaadates mingeid hälbeid täheldaksin.
Takkajärgi võiks öelda, et läks veel väga hästi, ei pidanud ei lennujaamas ega hotellis põrandal magama jne. Reisiekspert ja eriti Kaidi Västrik tegi väga suurepärast tööd!
Enne pikemat romaani, killuke täna laevas juhtunust. Laevadekil astus ligi üks eestlane, where are you from? From Tallinn. Where you came from? From Germany. Kõik siis inglise keeles, ikka et volcano, airplanes, etc. Kuna ma väga jutukas ei olnud, astus mees omade juurde tagasi. Et vaata seda sakslast, tuleb rongiga saksamaalt, kus oli alles seiklusi, näost juba näha et väga räsitud.
Hehh, ma küll ei ütleks, et peeglisse vaadates mingeid hälbeid täheldaksin.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, kuidas kahe mehe eluskaalust tingituna oli VW polo kaalujaotus täiesti paigast ära ja möödasõidud rekkadest tekitasid vahel päris omapäraseid jõnksatusi. Ühe sellise jõnksatuse ajal helises telefon ja öeldi, et nüüd lendab õhus lennukite asemel vulkaaniline tolm. Üks öö hotellis ootamist, Lufthansa Sasi nimel teatas et neil ei ole lubatud ühtegi bronni teha ja inimesi ka mitte kuskile majutada. Algas aeg täis teadmatust. Töökaaslane sõitis tagastatava rendiautoga soodsalt Pariisi, mina Hannoverist Hamburgi sest Air Baltic oli veel tühistamata. Ka see tühistati. Täielik teadmatus, õigemini teadmine, et olkord läheb hotellides ja rongi- või bussipiletite saamisel hüppeliselt aina hullemaks. Suur hulk tunde ootamist, enne kui Reisiekspert leidis järgmise lahenduse rongide (Hamburg, Neumünster, Kopenhaagen Stockholm – kokku 13,5 tundi plaanilist rongisõitu ühtejutti) ja Stockholm Tallinn laevaliini näol. Ainult et rongipileteid ei saanud nad mulle siia saata. 140 inimest järjekorras, üle 2 tunni ootamist üldinfost saadud teadmisega, et rongidele ei ole võimalik enam pileteid saada. Aga selgus, et vaba koht olid kuni Stockholmini välja! JEEEEE! Ilmselt oli se hetk enne kui kõik vaba otsa sai. Väljumine öösel kell 3, mitu ümberistumist. Leidsin lõpuks pooleks ööks isegi vaba hotelli, kuna suures ja masendavas Hamburgi raudteejaamas puudub toolidega ootesaal. Nagu öeldud, hotellid olid kõik täis. Raudteejaam oli õhtu eel muutumas korralikuks peldikuks: pudelikorjajad, maani täis noored, ülbe olemisega türgi kaagid, igal pool karjumine jne. Öösel enne väljasõitu uurisin, et mida mõningad tähed tähendavad piletil ja tädi teatas hoopiski, et ma ei saa sõita Kopenhaagenisse kuna mulle on müüdud küll pilet aga ilma koha reserveerimiseta! WTF!? Kas jälle tuleb nullist alustada? Rohkem ma korralik ei ole enam ning lihtsalt astun rongi ja kõik! Astusingi. Neumünster polnud ilmselt kunagi nii palju pintsaklipslasi näinud. Järgmine rong jäi pea pool tundi hiljaks. Teatavasti iga õige pintsaklipslane vajab mugavaks ilmastikukindlaks olemiseks ainult valget särki ja lipsu, seda ka öösel ja külmaga... Aga rong oli tõepoolest ainult magamisrong, nagu tädi ütles! Sattusin kamba rootsi valgekraedega jalgrataste hoiuruumi. Nii me siis põrandal istusime ja külmetasime. Üks jalgratas oli kah, väga väga vana. Lenksu küljes kaardil oli reisusihiks Iceland!!! Kuna rong oli oluliselt pikem kui muidu, siis meie vagunile ei jagunud alati perrooni. Rattaomanikul ei lubatud turvalisuse kaalutlustel õiges peatuses väljuda, vaid alles 1h hiljem kurat teab kus, aga selle eest perooniga raudteejaamas. Seisvast rongist meetri kõrguselt mahahüppamine ei tohiks nähtavaid väljaulatuvate kehaosade purustusi tekitada aga noh las nad olla siis seadusekuulekad kui tahavad. Ah jaa, keegi näppis öösel hädapidurit, nii et niikaua kui politsei otsis kuskil kolkas süüdlasi, kaotasime jälle aega. Lõplik hilinemine Kopenhaagenis – 1,5h, kiirrong rootsi muidugi ammu läinud. Igasugusedki unistused toimivast lahendusest purunesid. Igaks juhuks tormas me kamp minutipärast väljuva rongi peale, klõpsuvad kõrged kontsad, lehvivad lipsud, mõningad veerevad kohvrid... Malmös tuli ümber istuda järgmisele kiirrongile, mis nõudis jälle istekoha reserveerimist. Aga terve päev oli välja müüdud. FAKK! Peedistasin ühte onu et võtku ikka peale, pole ju meie süü et Taani saabumisega 1,5 tundi hiljaks jäime. Onu käskis rääkida mingi pealikuga, ronisin igaks juhuks rongi (no et oleks lihtsam tähtsat ülemust kohata). Leidsin eest jälle oma saatusekaaslased. Tähtsat ülemust ei tulnud aga seeeest rong asus teele. Meil polnud kellelgi ei istekohti ega ka piletit mitte, ega ka teadmist et kas tõstetakse välja või mitte. Las siis parem tõstavad meid välja, oleme mõne kilomeetri ikka lähemal. Aga tähtis ülemus arvas, et kuna istekohti ei ole siis ta piletit ei saa müüa ja püsigu me restoranvagunis nurgas vagusi. Stockholmis jäi aega 1 tund. Taksojuht viis mu millegipärast Riia laeva sadamasse. Enne kui asi mulle pärale jõudis, oli takso läinud. Kand ja varvas, äkki jõuan nii et saan oma bronnitud kajuti ikkagi kätte. Lõpp hea, kõik hea. Laeval olid kajutite näitajaks elutute nägude ja suurte õllekõhtudega õiged eesti mehed, kajutis puudus seep, puhvetis unustati järjekindlalt minu lauda jooki tuua. Hea mõnus kodune tunne valdas.
PS! Väga tahaks tänada Vallikat ja tema antud kontakti ja mitmeid teisigi. Ning muidugi oma koduseid! Otsest tulemust ei olnud neist aga nad aitasid enesetunnet tõsta, nö. august välja ronida ja kaine mõtlemise taastada!
Minu kojutulek läheb tegelikult väga libedalt. Euroopa on täis inimesi, kes elavad hetkel hotellide ja lennujaamade põrandatel ja neil pole õrna aimugi millal ja millisele transpordivahendile nad pileti kunagi saavad.
Loodus ja loodusjõud on fantastilised, aga nad võivad põhjustada organiseeritud ja reeglitega kammitsetud ühiskonnas totaalse kaose. MOTT
PS! Väga tahaks tänada Vallikat ja tema antud kontakti ja mitmeid teisigi. Ning muidugi oma koduseid! Otsest tulemust ei olnud neist aga nad aitasid enesetunnet tõsta, nö. august välja ronida ja kaine mõtlemise taastada!
Minu kojutulek läheb tegelikult väga libedalt. Euroopa on täis inimesi, kes elavad hetkel hotellide ja lennujaamade põrandatel ja neil pole õrna aimugi millal ja millisele transpordivahendile nad pileti kunagi saavad.
Loodus ja loodusjõud on fantastilised, aga nad võivad põhjustada organiseeritud ja reeglitega kammitsetud ühiskonnas totaalse kaose. MOTT

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ehhe, istun praegu Stockholmi laeval ja juba saarestikus. Sealt edasi autoga 12 h Hannoveri. Tagasi plaanisin tulla 21.04 aga juba praegu kahtlen, kas selleks ajaks lennuliiklus taastub. Peab vist hakkama juba praegu uurima võimalusi kolmapäeval tagasi saada, et ei peaks täpselt sama rada läbi käima, kui qdwin. Auto millega täna Hannoveri saan tagasi kahjuks ei tule. Seega avatud koostööpakkumistele teemal Hannover-Tallinn 21.04
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: ill
See tuhk on hetkel 6000-12000 meetri kõrgusel....
Natuke OT, aga kogu selle kaose aja olen just sellele mõelnud - ehk oskab keegi targem öelda, miks need lennukid siis erandkorras 3-4km kõrguselt lennata ei võiks? Talupojaloogikaga oskan kõrgelt lendamise kasuks ainult selle argumendi mõelda, et õhk on seal hõredam, seega õhutakistus väiksem ning saab lennata kiiremini(või samal kiirusel väiksema kütusekuluga), aga millegipärast arvan, et inimesed maksaks pigem madalalt lendamise lisatasu kui ootaks lennujaamades, et krt teab millal koju pääseda;)