Puhur ei tööta

Vasta
jaaksonm
Postitusi: 20
Liitunud: K Nov 07, 2007 15:37
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,
Mure järgmine, et ega keegi ei tea kus asub saab 9-5 1999 aasta soojendus puhur.
Kaitse on terve ja sinna tuleb ka vool peale, probleem peaks puhuris endas olema, aga ei tea, kus poolt sinna lähenema peax kas kapoti alt või salongist, et see kätte saada.
Puhur ei tööta mitte ühelgi asendil.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kapoti alt lähened.Mootorivahetus.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Salongivendi mootori vahetus siis;)
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#4

mul sai see Troostis ca. 2500,- ga tehtud!
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#5

Just eile kiitsin autot, kuid täna juhtus endal sama jama. Kas võib viga ka olla miskisuguses relees, mis reguleerib ventilaatori kiirust? Või kuidas seda kontrollida saaks, milles asi täpsemalt?
coraal
Postitusi: 36
Liitunud: P Nov 07, 2010 15:43
Asukoht:
Auto:

#6

Just eile kiitsin autot, kuid täna juhtus endal sama jama. Kas võib viga ka olla miskisuguses relees, mis reguleerib ventilaatori kiirust? Või kuidas seda kontrollida saaks, milles asi täpsemalt?
Siit leiad ehk ka abi nati;)

Kontrollida saab töötava kiiruse regulaatoriga:)

Edit: Kui mootor läbi, soovitan pöörduda mootor käes bochi esindusse. Nad pakuvad uut mootorit ja mitte kallilt.
Kui huvi Ps saan aidata selle kohapealt ;)
Masuudipress :D
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#7

ventikas töötab ainult täispööretel. Siis on asi ilmselt relees. Aga kuidas seda vahetatakse või kus see asuda võiks?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ei ole seal mingit releed.On kiiruse regulaator,mis asub "ahju" parema külje ülaosas.
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#9

Mul tekkis nädal tagasi täpselt sama jama ühel õhtul koju sõites, ventikas ei puhunud mitte grammigi õhku. Järgmisel hommikul kontrollisin kaitsmed üle, olid terved. Pärast kaitsete tagasi asetamist hakkas puhur aga taas kenasti tööle. Siiani ei saa aru, mis see siis oli :freak: Ilmselt kaitsme kontakt vms.
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#10

Täna hakkas jälle tööle korralikult:P kuid tänud nõuannete eest.
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#11

Täna hakkas jälle tööle korralikult:P kuid tänud nõuannete eest.

Kas tegid/näppisid enne seda ka midagi või hakkas ise jälle heast peast tööle?
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#12

Ma ei tea igatahes eile ta töötas koguaeg täistuuridel, sest muidu ta ei töötanud. võibolla see aitas ja täna lampi toimis ka automaadi peal.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Need hetkeltöötamised on kõik ajutised.
Varsti ei puhu enam üldse :facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#14

Nende kiiruseregulaatorite surma põhjustab tõenäoliselt kuumus. Lähevad nad ju kuumaks nagu elukad ja jahutus on kehvapoolne. Kasutaja Stennu sai just mõned päevad tagasi seda vahetada. Targa mehe soovitusel läks regulaatorile külge suur alumiiniumradikas, mis on tunduvalt parema soojusjuhtuvusega, kui värviga kaetud kerejupp.

Ei tasu ka seda regulaatorit kohe külge pista, kui kasutatud peast on see soetatud. Enne tasuks ilusti puutekohad ära puhastada;)
HotZ
Postitusi: 6
Liitunud: T Apr 27, 2010 18:42
Asukoht:
Auto:

#15

Täpselt sama jama tänasest, lõpetas puhumise.
Mõne aja on puhur teinud imeliku häält nagu kõrisenud vms ja tänasest siis ei puhu midagi. Kui keegi saab odavamalt mootorit siis igasugune abi on teretulnud.
viktorf
Postitusi: 55
Liitunud: N Sept 20, 2007 20:38
Asukoht:
Auto:

#16

Räägiks oma kogemusest, mis mul üle-eelmisest aastast on. Hakkas sama moodi talvel nöökima - kord puhus ja siis jälle ei puhunud. Asi oli selles, sellel mootoril seal kojameeste all olid lihtsalt harjad läbi. Olid originaalid arvatavasti - neil olid need plastikust piirajad sees. Võtsin ühe harja näppu ja läksin Pärnus Alve'se. Anti sealt miskid saksa tootja harjad. Samat mõõtu nad polnud ja polnud neil ka neid plastikust piirajaid sees kuid ligilähedasemad mis neil anda oli. Aga selle vastu aitas nihkkaliiper ja peenike liivapaber. Asi töötab siiani ja kui õieti mäletan siis sai alla 100 krooni hakkama. Ma ei tea aga kontrollida tasub ju
coraal
Postitusi: 36
Liitunud: P Nov 07, 2010 15:43
Asukoht:
Auto:

#17

Viimasele kommentaari tasuks lisada ka see et vaadake rootor ka kriitilise pilguga üle. Lisan ühe pildi ka mis mu eelmise masinaga oli. Vahetasin ka harjad ja arvasin, et asi korras, töötas 20km ja kõik. Üldjuhul ehitatakse need mootorid nii, et harjad saavad otsa siis pole enam ka rootori pinnast miskit järgi.
Pilt
Pildil näha olev pind oli 2mm madalam kui kohas kus harju pold.
Masuudipress :D
Vasta