Tere,
Mure järgmine, et ega keegi ei tea kus asub saab 9-5 1999 aasta soojendus puhur.
Kaitse on terve ja sinna tuleb ka vool peale, probleem peaks puhuris endas olema, aga ei tea, kus poolt sinna lähenema peax kas kapoti alt või salongist, et see kätte saada.
Puhur ei tööta mitte ühelgi asendil.
Puhur ei tööta
Kapoti alt lähened.Mootorivahetus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Siit leiad ehk ka abi nati;)Just eile kiitsin autot, kuid täna juhtus endal sama jama. Kas võib viga ka olla miskisuguses relees, mis reguleerib ventilaatori kiirust? Või kuidas seda kontrollida saaks, milles asi täpsemalt?
Kontrollida saab töötava kiiruse regulaatoriga:)
Edit: Kui mootor läbi, soovitan pöörduda mootor käes bochi esindusse. Nad pakuvad uut mootorit ja mitte kallilt.
Kui huvi Ps saan aidata selle kohapealt

Masuudipress 

Ei ole seal mingit releed.On kiiruse regulaator,mis asub "ahju" parema külje ülaosas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul tekkis nädal tagasi täpselt sama jama ühel õhtul koju sõites, ventikas ei puhunud mitte grammigi õhku. Järgmisel hommikul kontrollisin kaitsmed üle, olid terved. Pärast kaitsete tagasi asetamist hakkas puhur aga taas kenasti tööle. Siiani ei saa aru, mis see siis oli
Ilmselt kaitsme kontakt vms.

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nende kiiruseregulaatorite surma põhjustab tõenäoliselt kuumus. Lähevad nad ju kuumaks nagu elukad ja jahutus on kehvapoolne. Kasutaja Stennu sai just mõned päevad tagasi seda vahetada. Targa mehe soovitusel läks regulaatorile külge suur alumiiniumradikas, mis on tunduvalt parema soojusjuhtuvusega, kui värviga kaetud kerejupp.
Ei tasu ka seda regulaatorit kohe külge pista, kui kasutatud peast on see soetatud. Enne tasuks ilusti puutekohad ära puhastada;)
Ei tasu ka seda regulaatorit kohe külge pista, kui kasutatud peast on see soetatud. Enne tasuks ilusti puutekohad ära puhastada;)
Räägiks oma kogemusest, mis mul üle-eelmisest aastast on. Hakkas sama moodi talvel nöökima - kord puhus ja siis jälle ei puhunud. Asi oli selles, sellel mootoril seal kojameeste all olid lihtsalt harjad läbi. Olid originaalid arvatavasti - neil olid need plastikust piirajad sees. Võtsin ühe harja näppu ja läksin Pärnus Alve'se. Anti sealt miskid saksa tootja harjad. Samat mõõtu nad polnud ja polnud neil ka neid plastikust piirajaid sees kuid ligilähedasemad mis neil anda oli. Aga selle vastu aitas nihkkaliiper ja peenike liivapaber. Asi töötab siiani ja kui õieti mäletan siis sai alla 100 krooni hakkama. Ma ei tea aga kontrollida tasub ju
Viimasele kommentaari tasuks lisada ka see et vaadake rootor ka kriitilise pilguga üle. Lisan ühe pildi ka mis mu eelmise masinaga oli. Vahetasin ka harjad ja arvasin, et asi korras, töötas 20km ja kõik. Üldjuhul ehitatakse need mootorid nii, et harjad saavad otsa siis pole enam ka rootori pinnast miskit järgi.

Pildil näha olev pind oli 2mm madalam kui kohas kus harju pold.
Pildil näha olev pind oli 2mm madalam kui kohas kus harju pold.
Masuudipress 
