auto on viimane 5 ukseline klassik 1993. a. 2.0 l mootoriga 900 S.
võimsust olla 107 kw ja väidetavalt turbo mootoriga AGA spidokal pole turbo seierit kuigi tavaliselt ee nagu seal on.
küsimus siis selline, et kas müüa ajab soga või selline nähtus on normaalne?
ma proovin millalgi kapotialuse pildi kah siia saada.
ahjaa mootor veel 16 klapiga sisepritsega ja mingi tähis oli juures (CU14 - B202)....
kas tõesti turbo?
107kW on nn LPT ehk madalsurve turbo, ilma APC ja vahejahutita.
ja seierit vist ei pea jah olema.
CU14 peaks tähistama Lucas mootorijuhtimissüsteemi.
ja seierit vist ei pea jah olema.
CU14 peaks tähistama Lucas mootorijuhtimissüsteemi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
* The Lucas motto: "Get home before dark."Algselt postitas: AndrusFJR
CU14 peaks tähistama Lucas mootorijuhtimissüsteemi.
* Lucas is the patent holder for the short circuit.
* Lucas - Inventor of the first intermittent wiper.
* Lucas - Inventor of the self-dimming headlamp.
* The three position Lucas switch - Dim, Flicker and Off.
* The Original Anti-Theft Device - Lucas Electrics.
* Lucas is an acronym for Loose Unsoldered Connections and Splices
seda mootorit siis ei pea kartma? Ma üldiselt ioska sellest mitte midagi arvata. mina mõistan hetkel vaid kilovatte, liitraashi, turbo mõistet, sissepritse vs karpa, ja kogu lugu vist ongi 
ja mida see madalsurve turbo üldse tähendab ning miks sellel ei pea seierit olema?

ja mida see madalsurve turbo üldse tähendab ning miks sellel ei pea seierit olema?
Algselt postitas: RAF
seda mootorit siis ei pea kartma? Ma üldiselt ioska sellest mitte midagi arvata. mina mõistan hetkel vaid kilovatte, liitraashi, turbo mõistet, sissepritse vs karpa, ja kogu lugu vist ongi
ja mida see madalsurve turbo üldse tähendab ning miks sellel ei pea seierit olema?
Madalsurveturbo tähendab seda, et surve on madalam kui kõrgsurveturbol

Puhub miski 0,5 bar-i vs 0,75 bar-i ja madalsurveturbol pole APC-d ehk siis elektroonilist rõhujuhtimise süsteemi, mis mõõdab ka mootori detonatsiooni.
Ehk siis lihtsam ja ökonoomsem süsteem, samas väiksema võimsusega. Seierit pole - ilmselt kokkuhoid.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: RAF
kui seierit pole ilmselt kokkuhoiu pärast siis teoreetiliselt on sellele ikkagi võimalik panna spidokas turboseieriga ning see turboga ära ühendada. Samas kuivõrd mõtekas see on?
Muidugi on võimalik (spidoka ploki aastakäik peab enam vähem sobima, vanemad-uuemad erinevad), samas saad panna ka eraldiseisva turborõhu kella, on veel lihtsam ja näitab konkreetseid rõhunumbreid ka, mitte kollast-punast.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
900S madalrõhuturbomootoriga on üks kõige lollikindlamaid ja kestvamaid Saabe. Ise olen omanud ühte ja teisega(sugulase oma) sõidan ikka aeg-ajalt.
Seierit seal ei ole jah ja ei ole ju ka mõtet-seda tunneb ka tagumikuga, kas ülelaadimine on või ei ole;)
Seieril on siis mõtet kui teed tast FPT ehk siis täisrõhkturbo-siis saad vaadata, kas on ainult baasrõhk või tuleb rohkem vunki.
Seierit seal ei ole jah ja ei ole ju ka mõtet-seda tunneb ka tagumikuga, kas ülelaadimine on või ei ole;)
Seieril on siis mõtet kui teed tast FPT ehk siis täisrõhkturbo-siis saad vaadata, kas on ainult baasrõhk või tuleb rohkem vunki.
ei hakka eraldi teemat tegema ja küsin siia otsa:
http://nagi.ee/photos/kaev/14897069
vaadake pilti tähelepanelikult kõik seierid on nullis välja arvatud turbo seier, mida sellest arvata???
kas tasub säärat isendit edasi vaadata?
http://nagi.ee/photos/kaev/14897069
vaadake pilti tähelepanelikult kõik seierid on nullis välja arvatud turbo seier, mida sellest arvata???

-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Enda omal paigaldasin vanema aastakäigu seieri, kuid plug & play variant see tõesti polnud. Samas ka ei midagi keerulist. Aga noh, mõtet tal suurt ei ole. Jookseb sinna kollase keskele ja sinna ta jääb. Ohutu endale ja mootorile.
Algselt postitas: AndrusFJRAlgselt postitas: RAF
kui seierit pole ilmselt kokkuhoiu pärast siis teoreetiliselt on sellele ikkagi võimalik panna spidokas turboseieriga ning see turboga ära ühendada. Samas kuivõrd mõtekas see on?
Muidugi on võimalik (spidoka ploki aastakäik peab enam vähem sobima, vanemad-uuemad erinevad), samas saad panna ka eraldiseisva turborõhu kella, on veel lihtsam ja näitab konkreetseid rõhunumbreid ka, mitte kollast-punast.
Nii palju, kui klassikute kuulutusi olen vaadanud, on kõigil see seier x kohas.Algselt postitas: RAF
ei hakka eraldi teemat tegema ja küsin siia otsa:
http://nagi.ee/photos/kaev/14897069
vaadake pilti tähelepanelikult kõik seierid on nullis välja arvatud turbo seier, mida sellest arvata???kas tasub säärat isendit edasi vaadata?
1300 euro eest peaks seal autot olema küll.

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See ongi "nullis".Nimelt on valge-kollase piir 0 bari..Algselt postitas: RAF
vaadake pilti tähelepanelikult kõik seierid on nullis välja arvatud turbo seier, mida sellest arvata???kas tasub säärat isendit edasi vaadata?

Ehk siis vaata AndrusFJR-i signatuuri "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson"