Tere,
Autoks 9-3SS 2.0LPT 110kW´06: vaja piduriklotse, aga kahest kohast küsitud ja kummalgil ei olnud kataloogis sellist masinat. Kas see tähendab, et võib võtta lähema sarnase nö ülevalt poolt( näiteks 2.0 129kW ´07) või altpoolt (1.8 ´02..)? Kas parem on hoopis loobuda ja võtta originaalid?
Kui juba küsimiseks läks, siis millistest tootjatest peaks kaugele hoiduma, et mitte alt minna kui jutt mitteoriginaalidest?
K:Kui varuosa kataloog ei anna vastet, siis mida teha?
Algselt postitas: tiitman
Tere,
Autoks 9-3SS 2.0LPT 110kW´06: vaja piduriklotse, aga kahest kohast küsitud ja kummalgil ei olnud kataloogis sellist masinat. Kas see tähendab, et võib võtta lähema sarnase nö ülevalt poolt( näiteks 2.0 129kW ´07) või altpoolt (1.8 ´02..)? Kas parem on hoopis loobuda ja võtta originaalid?
Kui juba küsimiseks läks, siis millistest tootjatest peaks kaugele hoiduma, et mitte alt minna kui jutt mitteoriginaalidest?
Originaapiduriklotse on läbi aastate olnud 3 erinevat, mis kõik viivad lõpuks ühe ja sama originaalkoodi peale. Seega erinevust pole, ei aastate ega mootorite lõikes.
Odavamat saastaklotsi saab 400-500.- eest, midagi paremat aga nt siit
terv, teager
Algselt postitas: tiitman
Tänan info eest. Ferodo nimi tundub olevat siinmail ennast kenasti sissesöönud. Ferodol on ka nö madalama klassi klotse - hinnad algavad 550 pealt, usun et sa ei pidanud saasta all siis neid silmas:)
Võib pidada - neid odavama otsaga asju, ehk koodi lõpus on -99 ei tooda Ferodo ise vaid muud firmad nagu woking või fri.tech.
AT kastiga masinal on klotsivalik eriti tähtis, kuna odav klots võib hakata krigisema.
terv, teager
Sammuti, mida jäigem, tugevamast materjalist, klots seda rohkem võib hakata krigisema. FDB on väga hea klots, kuid uute ketastega tahab alguses väheke rahulikumat käitumist. Lähevad reaalses kasutuses originaaliga võrreldes kuumemaks aga endal pole veel klaasiks saanud.
Ettevaatust pudiseb!
Algselt postitas: Allar88
Sammuti, mida jäigem, tugevamast materjalist, klots seda rohkem võib hakata krigisema. FDB on väga hea klots, kuid uute ketastega tahab alguses väheke rahulikumat käitumist. Lähevad reaalses kasutuses originaaliga võrreldes kuumemaks aga endal pole veel klaasiks saanud.
Ferodo kiituseks veel, et paljudel automarkidel on ta originaalitootja

terv, teager