1.8T blowoff valve

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#1

Sõber tuli rääkima et tahab omale e-bayst tellida! Pidi olema turbole väga kasulik, oskate ehk rääkida sellel teemal? Mina isiklikult pole kuulnudki. Ärge materdama hakake, lihtsalt uudishimu pärast küsin teie arvamust!


terv,
Siim
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

BlowOff valve kasulikkus tuleb välja ainult teatud mootoritel. Paljudel, millel on õhumõõtur peal, tekitab aga jubedaid jamasid. Näiteks on T7 mootorite puhul see täiesti keelatud, kuna blowoff laseb n hulga õhku atmosfääri. See aga loetakse lekkeks ning piiratakse mootori tegevust kuni avariirežiimini. Kipun arvama, et 1.8T puhul arvab Simtec sama asja sellest lekkest.
Tõsi vanemate autode puhul on see tõesti kasulik. Vähendab ta tagasilööke turbole, kui toimub järsku boosti langetamine.
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#3

Kas tonnisele selline asi aitaks või on kasulik eemale hoida?
Regular Saab Guy
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: KorK
Kas tonnisele selline asi aitaks või on kasulik eemale hoida?

Tonnisel vähemalt, ei Hakka mootori juhtimine Ulguma kui ta olemas on, kas aitab on ise asi.

Seda ma isegi kommenteerida ei oska. :conf:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

Tonnisel tundub By-pass olevat suhtelisel kaugel kompressorist. Lisaks on airboxist turboni minev toru jäme nagu elukas. Võta nüüd kinni, kas sellest on kasu. See Psst.. heli tuleb tonnistel minuteada juba stock seades ka. Kui on piisavalt boosti, tuleb ka piisavalt vussi.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

Ma arvan, et ei ole erilist kasu.
Kas lasta see törts õhku atmosfääri või turbole (kaugele) ette, pole erilist vahet. Tonnisel on vahemaa bypassist või blow-off'st turbokompressori tiivikuni nii pikk maa, et seal ei teki mingit arvestatavat emotsiooni.
Stock bypass on enamasti täiesti piisav. Peaasi, et terve on. Kui tuleb üle 1,5 baari rõhuga arvestada, siis küll soovitaks originaalist tugevamat bypassi.

9-5/9-3 puhul, nagu Jupats ütles, tekitab blow-off ainult jamasid. Lihtsustatult võiks nii öelda, et kõik õhk mis sisse imetakse on arvel :cool:
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#7

Kuidas on lood NG900 turboga (1995a)? Ise vaatasin Forge toodangust ühte, hind umbes 3000.- kogu komp. Link kah. TNX

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: uralavto
Kuidas on lood NG900 turboga (1995a)? Ise vaatasin Forge toodangust ühte, hind umbes 3000.- kogu komp. Link kah. TNX

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004

Võta parem see - http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMCL007P

Hääl pea sama hea ning teeb ta ka midagi kasulikku, mitte ei lase kõike taevasse.

terv, teager
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: uralavto
Kuidas on lood NG900 turboga (1995a)? Ise vaatasin Forge toodangust ühte, hind umbes 3000.- kogu komp. Link kah. TNX

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004

Minul paistab täitsa selline olevat. Ei tea ainult kas Forge oma. Häält ta teeb. Mitte küll (ei ärge nüüd naerge :D ) pssssssst kõrgelt vaid pfff-fff-fff madalamalt. On tast kasu või mitte öelda ei oska. Küll on aga tore vaadata kuidas jalakäiad keeravad ringi et vaadata mis Subaru (oi polegi) nüüd mööda sõidab :thumb:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#10

Samas kohati on jahh seda häält mõnus kuulda aga kui see hääl juba metsikuks läheb ja iga käiguvahetusel kaasaarvatud maantel inimesed päid pööravad läheb nõmedaks.
Kohati sihuke tunne et ei tahaks et susiseb või nohh saaks ära kaotada,vaiksemaks keerata :red:
Ilmselt teeb ka minu tonnine natuke kõvemat häält rõhku välja lasetes kuna nii vurr kui ka rõhud
törts suuremad ;)
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#11

Olen aus, just sellepärast ma blow-off-i paigaldaksingi, millest Vitautas rääkis. Tuua esile turbo olemasolu ja halli liiklusvoolu natukenegi põnevust luua :) :head:
caarel
Postitusi: 316
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#12

Piisava võimsuse juures tuleb see hääl ise vist nagu ka SELLES VIDEOS
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#13

Mina soovitaks firma "Duck Call" toodangut. Herr Part seda ostaks :thumb:
BOV
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#14

Haige asi:D
Vasta