Sõber tuli rääkima et tahab omale e-bayst tellida! Pidi olema turbole väga kasulik, oskate ehk rääkida sellel teemal? Mina isiklikult pole kuulnudki. Ärge materdama hakake, lihtsalt uudishimu pärast küsin teie arvamust!
terv,
Siim
1.8T blowoff valve
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
BlowOff valve kasulikkus tuleb välja ainult teatud mootoritel. Paljudel, millel on õhumõõtur peal, tekitab aga jubedaid jamasid. Näiteks on T7 mootorite puhul see täiesti keelatud, kuna blowoff laseb n hulga õhku atmosfääri. See aga loetakse lekkeks ning piiratakse mootori tegevust kuni avariirežiimini. Kipun arvama, et 1.8T puhul arvab Simtec sama asja sellest lekkest.
Tõsi vanemate autode puhul on see tõesti kasulik. Vähendab ta tagasilööke turbole, kui toimub järsku boosti langetamine.
Tõsi vanemate autode puhul on see tõesti kasulik. Vähendab ta tagasilööke turbole, kui toimub järsku boosti langetamine.
Algselt postitas: KorK
Kas tonnisele selline asi aitaks või on kasulik eemale hoida?
Tonnisel vähemalt, ei Hakka mootori juhtimine Ulguma kui ta olemas on, kas aitab on ise asi.
Seda ma isegi kommenteerida ei oska.

Iga ratas veab and then some!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tonnisel tundub By-pass olevat suhtelisel kaugel kompressorist. Lisaks on airboxist turboni minev toru jäme nagu elukas. Võta nüüd kinni, kas sellest on kasu. See Psst.. heli tuleb tonnistel minuteada juba stock seades ka. Kui on piisavalt boosti, tuleb ka piisavalt vussi.
Ma arvan, et ei ole erilist kasu.
Kas lasta see törts õhku atmosfääri või turbole (kaugele) ette, pole erilist vahet. Tonnisel on vahemaa bypassist või blow-off'st turbokompressori tiivikuni nii pikk maa, et seal ei teki mingit arvestatavat emotsiooni.
Stock bypass on enamasti täiesti piisav. Peaasi, et terve on. Kui tuleb üle 1,5 baari rõhuga arvestada, siis küll soovitaks originaalist tugevamat bypassi.
9-5/9-3 puhul, nagu Jupats ütles, tekitab blow-off ainult jamasid. Lihtsustatult võiks nii öelda, et kõik õhk mis sisse imetakse on arvel
Kas lasta see törts õhku atmosfääri või turbole (kaugele) ette, pole erilist vahet. Tonnisel on vahemaa bypassist või blow-off'st turbokompressori tiivikuni nii pikk maa, et seal ei teki mingit arvestatavat emotsiooni.
Stock bypass on enamasti täiesti piisav. Peaasi, et terve on. Kui tuleb üle 1,5 baari rõhuga arvestada, siis küll soovitaks originaalist tugevamat bypassi.
9-5/9-3 puhul, nagu Jupats ütles, tekitab blow-off ainult jamasid. Lihtsustatult võiks nii öelda, et kõik õhk mis sisse imetakse on arvel

Kuidas on lood NG900 turboga (1995a)? Ise vaatasin Forge toodangust ühte, hind umbes 3000.- kogu komp. Link kah. TNX
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004
Algselt postitas: uralavto
Kuidas on lood NG900 turboga (1995a)? Ise vaatasin Forge toodangust ühte, hind umbes 3000.- kogu komp. Link kah. TNX
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004
Võta parem see - http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMCL007P
Hääl pea sama hea ning teeb ta ka midagi kasulikku, mitte ei lase kõike taevasse.
terv, teager
Algselt postitas: uralavto
Kuidas on lood NG900 turboga (1995a)? Ise vaatasin Forge toodangust ühte, hind umbes 3000.- kogu komp. Link kah. TNX
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004
Minul paistab täitsa selline olevat. Ei tea ainult kas Forge oma. Häält ta teeb. Mitte küll (ei ärge nüüd naerge


Samas kohati on jahh seda häält mõnus kuulda aga kui see hääl juba metsikuks läheb ja iga käiguvahetusel kaasaarvatud maantel inimesed päid pööravad läheb nõmedaks.
Kohati sihuke tunne et ei tahaks et susiseb või nohh saaks ära kaotada,vaiksemaks keerata
Ilmselt teeb ka minu tonnine natuke kõvemat häält rõhku välja lasetes kuna nii vurr kui ka rõhud
törts suuremad
Kohati sihuke tunne et ei tahaks et susiseb või nohh saaks ära kaotada,vaiksemaks keerata

Ilmselt teeb ka minu tonnine natuke kõvemat häält rõhku välja lasetes kuna nii vurr kui ka rõhud
törts suuremad

Piisava võimsuse juures tuleb see hääl ise vist nagu ka SELLES VIDEOS