Mu vanakesel on tekkinud mure kojamestega. Esimene asend, kus nad vaid aegajalt pühkima peaksid, ei tööta enam üldse. Teine ja kolmas asend töötavad ilusti, kuid kojamehi välja lülitades ei liigu nad enam oma algasendisse vaid jäävad kuhu jumal juhatab.
Mis nende kojameeste tööd juhib üldse, kas relee? Ja kui siis kus see asuda võiks?
Kojamehed kiusavad
Relee jah ja võib täitsa selle viga olla.
Mul 99-l oli ka sarnased jamad ning relee vahetus aitas.
Klassikul peaks see relee asuma armatuuri all, roolisambast vasakul.
Kui selle nn põlvepaneeli ära võtad, siis peaks nägema.
Mul 99-l oli ka sarnased jamad ning relee vahetus aitas.
Klassikul peaks see relee asuma armatuuri all, roolisambast vasakul.
Kui selle nn põlvepaneeli ära võtad, siis peaks nägema.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Mnjah, uurisin ühtepidi ja teisipidi aga ei saa kuidagi pihta kuidas see põlvepaneel eralduda tahab. Sellel ei ole näha ju ühtegi kinnituskohta! Kas tõesti peab ühe relee vahetamiseks terve armatuuri eemaldama?
Paneel eemaldub kahe 6-se poldiga, millele pääseb ligi aga hoopis kapoti alt või õigemini esitiibade seest.
Tee kapott lahti ja uuri sealt salongi poolt, üks poldipea kummalgi pool.
Tee kapott lahti ja uuri sealt salongi poolt, üks poldipea kummalgi pool.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
intervalli puudumisel tasuks otsida siis:
1. Relee on kalane
2. Lüliti ise on jama ja ei lülita enam seda esimest asendit
Nüüd kui juurde panna jah see valesse asendisse jäämine, siis kahtlustaks päris kindlasti releed. nii 98% tõenäosusega.
1. Relee on kalane
2. Lüliti ise on jama ja ei lülita enam seda esimest asendit
Nüüd kui juurde panna jah see valesse asendisse jäämine, siis kahtlustaks päris kindlasti releed. nii 98% tõenäosusega.
Vahepeal olnud üksjagu palju asjatamist ja polnud mahti sellega tegelda. Nüüdseks on uus relee olemas, aga endiselt ei saa seda vahetada, sest ei saa paneeli jätkuvalt kätte.
Esitiibade seest paistsid vaid need kaks polti, need ka eemaldasin, ent eriti midagi ei juhtunud. Igaks juhuks proovisin ka kõrvalistuja poolt need poldid ära võtta, aga tulemus sama. Kas keerasin välja ikka õiged poldid, ning kui jah, siis kuidas see paneel ikkagi eraldub?
Lisatud failid
Esitiibade seest paistsid vaid need kaks polti, need ka eemaldasin, ent eriti midagi ei juhtunud. Igaks juhuks proovisin ka kõrvalistuja poolt need poldid ära võtta, aga tulemus sama. Kas keerasin välja ikka õiged poldid, ning kui jah, siis kuidas see paneel ikkagi eraldub?
Lisatud failid
Kus Sa Tartus paikned? Oli see Sinu masin, mida täna Supilinnas ühes õues seismas nägin?
Mul oli kah vahepeal raskusi alumise paneeli kõigi kinnituspoltide leidmisega, kuid nüüd tean ja võin näidata.
Mul oli kah vahepeal raskusi alumise paneeli kõigi kinnituspoltide leidmisega, kuid nüüd tean ja võin näidata.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Nende 2 poldiga umbes sama vertikaaljoone peal ja 10...20 cm allpool.
Kummalgi pool on 1 polt, 10ne padrunvõti suht pika varre otsas sobiks.
Kui tagasi paned, siis pane sutsu isoleerpaela vms poldi pea peale, et see polt tihemini võtme otsas püsiks, muidu kukub polt tiiva sisse (või kui joppab, siis alt välja...).
Salongis keskkonsool/tuhatoos tuleb ka eemaldada, kogu paneel on ühes tpkis.
Kummalgi pool on 1 polt, 10ne padrunvõti suht pika varre otsas sobiks.
Kui tagasi paned, siis pane sutsu isoleerpaela vms poldi pea peale, et see polt tihemini võtme otsas püsiks, muidu kukub polt tiiva sisse (või kui joppab, siis alt välja...).
Salongis keskkonsool/tuhatoos tuleb ka eemaldada, kogu paneel on ühes tpkis.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Aga ehk oli farmacoma autol kasutatud just plastiliini poltide tagasipaneku hõlbustamiseks?
Kui ma nüüd ei eksi, siis sedakorda on probleem vähemalt alumise armatuuripaneeli eemaldamise teemal juba lahenenud
, kas releevahetus aitas, seda saab ehk kah lähiajal teada.
Kui ma nüüd ei eksi, siis sedakorda on probleem vähemalt alumise armatuuripaneeli eemaldamise teemal juba lahenenud

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Need plastiliiniplönnid olidki kurjajuureks, kerega täpselt ühte värvi ja nii neid õigeid polte üles ei leidnudki. Mõningase otsimise peale õnnestus paneel eemaldada küll, aga Murphy seaduse kohaselt oli relee vale trehvanud
Uue ja selle õige saamiseks on juba palve esitatud. Kui see käes ja küljes, siis kommenteerin, kas aitas. 
Suured tänud vastajatele!


Suured tänud vastajatele!