1. leht 2-st
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 06, 2010 15:35
Postitas tanel122
Selline jama siis jälle ei tea täpselt nüüd kas plokikaan kõver või tihend täiesti läbi.Lugu sai alguse norra sõites juba 300km pärst Stockholmi sai tosool paagist otsa ja läks korra keema.Uuesti käivitades kui oli jahtunud juba lõi surve paisupaaki sisse.Kuna sõita oli veel 800 km polnud valikut lasin muudkui vett sisse ja jõudsin lõpuks kohale.Nüüd siis sai uuesti käivitatud ja lõi vee karterisse.Oskab keegi prognoosida kuida saabi kaaned kuumusel vastu peavad ja kui kõvasti see turbole mõjub?Asi juba suht nutune kuna eelminekord talvel käies sain juba mootorit vahetada(õlituse tagajärg)ei tahaks enam uut osta.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 06, 2010 15:38
Postitas ivomets
ostsid vana uue mootori?
või uue vana?
need 9-5 omadega ongi vaid probleemid

9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 06, 2010 16:07
Postitas tanel122
kle jah uue vana 2004 endal 99 a.Krt oleks pidanud ikka griffinit omama!!
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 06, 2010 17:03
Postitas zill
Kui sulle viimase tonnise kaan sobib siis see vedeleb mul garaaziz.
sellelt masinalt.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 06, 2010 21:09
Postitas tanel122
plaan nüüd hakata ise vahetama tihendit ,kuna selgus et kohalik tööhind on 800 nok h

ja eesti aut kastiga ei puksiiri ka eriti(ca 1100km)Äkki oskab keegi näpunäiteid osutada ?
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 06, 2010 21:26
Postitas Jupats
On seal nüüd puksiirimisel vahet, kas automaat või manuaal?
1600.- vahetamise eest pole minu arust palju. Või saab eestis odavamalt? Omajagu möllamist ju.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 06, 2010 23:25
Postitas tanel122
kle sorry unustasin mainida et 1h 800 nok ja arvuti näitab siin 6h tööd.Kui eesti treila saan on mõtekam uus auto osta!Ja olen kuulnud et aut kasti saab puksiirida ainult 80 km .
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: E Juun 07, 2010 11:53
Postitas D116
Algselt postitas: Jupats
On seal nüüd puksiirimisel vahet, kas automaat või manuaal?
On küll:wise:
Aga võta poolteljed välja, kui tahad pukseerida;)
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: E Juun 07, 2010 15:50
Postitas Motorhead
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: Jupats
On seal nüüd puksiirimisel vahet, kas automaat või manuaal?
On küll:wise:
Aga võta poolteljed välja, kui tahad pukseerida;)
Laagritest võiks poldid läbi panna sel juhul ja saab küll.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: E Juun 07, 2010 17:14
Postitas Jupats
Lugesin nüüd manuaali ning sain ka kinnitust;). Tundub nagu vähe ebaloogiline aga ju on siis tõsi.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: K Juun 09, 2010 22:36
Postitas tanel122
võtan siis nädalavahetus ette .Oskab keegi öelda palju on vaja pingutamiseks njuutonmeetreid võtmele?
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: K Juun 09, 2010 22:52
Postitas Homersimpson
Nii peaks olema ...
Lisatud failid
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: K Juun 09, 2010 22:55
Postitas Homersimpson
ja nii...
Lisatud failid
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: K Juun 09, 2010 23:47
Postitas Jupats
Kui ketipinguti lahti lased, kinnita ketid kuhugi kindlalt ära. Muidu kukuvad põhja ja pärast tükk tegemist neid kätte saada.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: N Juun 10, 2010 21:32
Postitas tanel122
tänud !!Eks näis siis nädalavahetus mis saab ,kui kellegil veel mingid nõksud meelde tulevad on need igati teretulnud!
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: N Juun 10, 2010 21:33
Postitas ivomets
vaata ja uuri, et sul kõik vajalikud võtmed oleksid. kaane poldid peaksid minu mäletamist mööda torxid olema.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: N Juun 10, 2010 22:28
Postitas D116
Algselt postitas: ivomets
vaata ja uuri, et sul kõik vajalikud võtmed oleksid. kaane poldid peaksid minu mäletamist mööda torxid olema.
E16
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 13, 2010 20:57
Postitas tanel122
mõni pilt kah!
Lisatud failid
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 13, 2010 20:57
Postitas tanel122
..
Lisatud failid
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 13, 2010 21:00
Postitas tanel122
3 silindri juurest oli tihend täiesti puru .Kaant ei saagi siinkandis kontrollida,tellisin uue tihendi ja läheb kinni!Oskab äkki keegi öelda kuida seda vana kihti maha saab ,peaks ikka puhtaks tegema!
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 13, 2010 21:03
Postitas tanel122
Lekke põhjuseks oli see jubin ajas siit kaane vahelt välja (asetseb lõdvikute küljes enne salongi minemist)Mingi klapiga värk äkki ei tööta enam?
Lisatud failid
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: P Juun 13, 2010 21:10
Postitas ivomets
see jubin on soojenduskraan.
ja tegelt vanasti pingutati kaane mutreid üle ka mingi 2000 km järel.
ega see praegugi paha ei teeks!
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: E Juun 14, 2010 8:26
Postitas Trionic
Algselt postitas: tanel122
3 silindri juurest oli tihend täiesti puru .Kaant ei saagi siinkandis kontrollida,tellisin uue tihendi ja läheb kinni!Oskab äkki keegi öelda kuida seda vana kihti maha saab ,peaks ikka puhtaks tegema!
Kaant sirgestamata pole uue tihendi paigaldamisel mingit mõtet.See oleks lihtsalt aja- ja raha raiskamine.
Positiivne efekt(juhul,kui sellest tühjast tööst tuleb)on väga ajutine.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: E Juun 14, 2010 8:29
Postitas Trionic
Pildil oleval klapil puudub igasugunegi seos plokikaane kõverdumise ja -tihendi riknemisega.V.a. juhul,kui veesärgi kuivaks lasid tilkuda ja kõik kõveraks keetsid.
9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
Postitatud: E Juun 14, 2010 19:55
Postitas tanel122
asi oligi selles et sealt klapi vahelt hakkas tosooli immitsema aga kui veesärk tühjaks sai oli liiga hilja!Esialgne arvamus oli et plastik kaan mõrane sellel klapil aga mahavõttes selgus et täiesti terve.Jääbki mulle mõistatuseks miks sealt tosooli läbi tuli (ülevalt kaane vahelt)?