Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer

Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#1

Sai siis saabionult võõrandamiskeeluga auto ära ostetud, kuna turboklassiku jutud tõid liblikad kõhtu;) Sõidan volitusega ja ootan aega, mil ta saab minu omaks.
Viimasel ajal hakkasid sõitmisega probleemid esinema (suri tühikäigul alguses külmalt välja, pärast ka soojalt). Käisin meistril külas, timmis segu ja turborõhku (seal annab asja timmida ja rõhk oli 1.0bar-i peal, kui 0.6 oleks soovitatav. Turbiini rakendumisel jättis auke sisse, selle sai nüüd korda). CO2 pidi super olema. Teistest vigadest olen ka teadlik, aga need likvideerib pärast auto omastamist:head:

Täna hommikul aga koledad uudised Ida-Virumaalt:
http://nagi.ee/photos/realrainer/sets/262261/
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#2

Mida kuradit seal tehtud on?:freak:
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#3

Näeb välja nii, nagu oleks "teibituuninguga" tegu :(
Küljeaknad paistaks ka nagu miski sodiga koos olema?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

see auto on paremat kohtlemist väärt kohe kindlasti
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#5

Hommikul avastasin:angry: Pole sõnu:conf:
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#6

Siduriga mingi jama. Ta ei libise, lahutab ilusti aga just pedaali vajutusel mingi kala - vahel ka mitte. Pedaali taga peaks olema peasilinder, eks?
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#7

Teemast veidi mööda... mis sellest teibi- ja värvijamast sai?? Või jäigi nii nagu oli, pahategijad leidmata ja rookisid masina saastast lihtsalt puhtaks ?
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#8

pigemini pedaali kohal on see peasilinder sul. Aga äkki kirjeldad selgemalt, milles see viga siis avaldub????? Mina küll aru ei saand.
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#9

Käisin sõpradega peol, olid mulle enda arvates sigalaheda käru keeranud. Iga kui viimne inimene sellest nii vaimustuses, ei mahu pähe.

Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

siduri asjadest ei saa nagu aru...

aga kuidas sul dokumentide vormistamine on??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#11

Täna näitan siduri geeniusele ette:gun:

Dokumentidega asi ei hiilga - huvitav, mis suuna asi võib kunagi võtta.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#12

Ma vist saan väga hästi aru, mida sa mõtled, sest mu enda klassiku sidur on viimasel ajal täpselt samamoodi hakanud käituma :) Ma kahtlustan, et peasilindri mansetid on ära kulunud/kulumas (varsti ilmselt hakkab sidur põranda ligidalt lahutama jne).
Algselt postitas: realrainer
Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#13

Lõppeb asi sellega , et vahel sidur ei lahuta, tekivad õlilekked mansettide vahelt ja lõpuks polegi sidurit. Tasub peasilinder ja töösilinder üle vaadata, remondikomplektid sisse kui vaja - uus õli ja süsteem ära õhutada.
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#14

Aljoga, sul õigus:D
Nii, äkki kellelgi on peasilindirit pakkuda?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#15

Kas peasilinder ise on peetis või äkki piisab ainult tihendite vahetamisest? Tihendite remondikomplekti saad 40-50 eeguga (nt autoosad.ee, soovitavalt osta juurde ka uus vedru).
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#16

Sõltuvalt tootjast võib remondikomplekt juba seda vedru sisaldada
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#17

Uurin päevapoole, ei ole väga meistrimees, loodan, et saan hakkama:beer:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#18

töösilindri oma on raskem vahetada-seda ongi parem teha, kuni sidur veel töötab-saad korvi lamellid kokku suruda kergemalt..
Minul ei olnud seda vedru peasilindri komplektis-käisin Vikingis tellimas eraldi-oli teine nii ära mädanenud seal pidurivedeliku sees, et pudenes mitmeks tükiks kui välja võtsin...
Töösilindreid on ka kahte mõõtu. Siis vaheta juba survelaager ka ära, kui asja lahti kisud...
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#19

Peale peasilindri eemaldamist ja targemale sõbrale ettenäitamist, sai otsustatud, et sõidab ta lõpuni - too vend ütles, et see käb veel küll ja praegu sõidab probleemivabalt:freak: Vaatame, mis lähiajal Saab!
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#20

Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada:beer:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#21

Algselt postitas: realrainer
Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada:beer:
Tavaliselt on remondikomplektid, kus on kummid ja tihendid, küsi autopoodides.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#22

Troostis käidud, remondikomplekt ära tellitud. Vaheapeal siis natuke keevitamisega tegelenud, kohe "teadmistega" kallale ei kipu. Aga autost siis: maha olen sõitnud 5000+km ja remondi peale kulunud 500 krooni;) Keskmine kütusekulu 8, ei uskunud, et nii hästi läheb! Muidugi tegemist jagub, vaikselt hakkan kätt külge panema ja talvel loodan autot keevitama hakata:thumb:
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#23

Kuidas võõrandamiskeeluga on? Oled selle asja korda saanud?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#24

Ei ole korda saanud, ausaltöeldes pole mul ka midagi teha, või on? Praegu on tore ka saabionu madala koefitsendiga sõita. Loodan, et ta võtab ühendust:thumb:
E: Millist täissünt õli mootorisse lasta, kogus 4L ?
Kasutaja avatar
realrainer
Postitusi: 91
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: sotine

#25

Pean uue vastuse postitama, et küsimus kuuldavale tuleks. Mis mootoriõli sisse panna? 5w30/40, 10w40 ? viimane ehk originaalilähedasem? On olnud jutte, kus kõrgekvaliteetne täissünt loputab vanal mootoril prahti jms lahti, et mõni mees ei soovita. Saabionu jällegi käskis täissünti panna. Kas poolsünt on niipalju halvemate määrimis/käivitumisomadustega, et ta pole mõeldav? Targemad hehed, võtke sõna
Vasta