1. leht 2-st
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: E Juun 07, 2010 20:45
Postitas realrainer
Sai siis saabionult võõrandamiskeeluga auto ära ostetud, kuna turboklassiku jutud tõid liblikad kõhtu;) Sõidan volitusega ja ootan aega, mil ta saab minu omaks.
Viimasel ajal hakkasid sõitmisega probleemid esinema (suri tühikäigul alguses külmalt välja, pärast ka soojalt). Käisin meistril külas, timmis segu ja turborõhku (seal annab asja timmida ja rõhk oli 1.0bar-i peal, kui 0.6 oleks soovitatav. Turbiini rakendumisel jättis auke sisse, selle sai nüüd korda). CO2 pidi super olema. Teistest vigadest olen ka teadlik, aga need likvideerib pärast auto omastamist:head:
Täna hommikul aga koledad uudised Ida-Virumaalt:
http://nagi.ee/photos/realrainer/sets/262261/
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: E Juun 07, 2010 20:54
Postitas KT100
Mida kuradit seal tehtud on?:freak:
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: E Juun 07, 2010 21:16
Postitas cilpkonn
Näeb välja nii, nagu oleks "teibituuninguga" tegu

Küljeaknad paistaks ka nagu miski sodiga koos olema?
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: E Juun 07, 2010 21:19
Postitas ivomets
see auto on paremat kohtlemist väärt kohe kindlasti
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: E Juun 07, 2010 21:38
Postitas realrainer
Hommikul avastasin

Pole sõnu:conf:
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: N Juul 01, 2010 19:14
Postitas realrainer
Siduriga mingi jama. Ta ei libise, lahutab ilusti aga just pedaali vajutusel mingi kala - vahel ka mitte. Pedaali taga peaks olema peasilinder, eks?
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: N Juul 01, 2010 19:18
Postitas cilpkonn
Teemast veidi mööda... mis sellest teibi- ja värvijamast sai?? Või jäigi nii nagu oli, pahategijad leidmata ja rookisid masina saastast lihtsalt puhtaks ?
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: N Juul 01, 2010 21:06
Postitas mart96
pigemini pedaali kohal on see peasilinder sul. Aga äkki kirjeldad selgemalt, milles see viga siis avaldub????? Mina küll aru ei saand.
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: N Juul 01, 2010 21:22
Postitas realrainer
Käisin sõpradega peol, olid mulle enda arvates sigalaheda käru keeranud. Iga kui viimne inimene sellest nii vaimustuses, ei mahu pähe.
Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: N Juul 01, 2010 22:55
Postitas ivomets
siduri asjadest ei saa nagu aru...
aga kuidas sul dokumentide vormistamine on??
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 02, 2010 2:34
Postitas realrainer
Täna näitan siduri geeniusele ette
Dokumentidega asi ei hiilga - huvitav, mis suuna asi võib kunagi võtta.
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 02, 2010 10:35
Postitas aljoga
Ma vist saan väga hästi aru, mida sa mõtled, sest mu enda klassiku sidur on viimasel ajal täpselt samamoodi hakanud käituma

Ma kahtlustan, et peasilindri mansetid on ära kulunud/kulumas (varsti ilmselt hakkab sidur põranda ligidalt lahutama jne).
Algselt postitas: realrainer
Siduri juurde tagasi: Kui pedaal liigub alla/üles, siis midagi nagu poob teda (vahest ka mitte). Ta ei jää kinni, aga kragiseb ja ei käi puhtalt. Loodan, et sai selgemalt.
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 02, 2010 11:01
Postitas stennadi
Lõppeb asi sellega , et vahel sidur ei lahuta, tekivad õlilekked mansettide vahelt ja lõpuks polegi sidurit. Tasub peasilinder ja töösilinder üle vaadata, remondikomplektid sisse kui vaja - uus õli ja süsteem ära õhutada.
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 02, 2010 11:51
Postitas realrainer
Aljoga, sul õigus:D
Nii, äkki kellelgi on peasilindirit pakkuda?
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 02, 2010 12:25
Postitas aljoga
Kas peasilinder ise on peetis või äkki piisab ainult tihendite vahetamisest? Tihendite remondikomplekti saad 40-50 eeguga (nt autoosad.ee, soovitavalt osta juurde ka uus vedru).
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 02, 2010 12:38
Postitas stennadi
Sõltuvalt tootjast võib remondikomplekt juba seda vedru sisaldada
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 02, 2010 13:14
Postitas realrainer
Uurin päevapoole, ei ole väga meistrimees, loodan, et saan hakkama

Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: L Juul 03, 2010 0:50
Postitas mart96
töösilindri oma on raskem vahetada-seda ongi parem teha, kuni sidur veel töötab-saad korvi lamellid kokku suruda kergemalt..
Minul ei olnud seda vedru peasilindri komplektis-käisin Vikingis tellimas eraldi-oli teine nii ära mädanenud seal pidurivedeliku sees, et pudenes mitmeks tükiks kui välja võtsin...
Töösilindreid on ka kahte mõõtu. Siis vaheta juba survelaager ka ära, kui asja lahti kisud...
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: K Juul 07, 2010 21:07
Postitas realrainer
Peale peasilindri eemaldamist ja targemale sõbrale ettenäitamist, sai otsustatud, et sõidab ta lõpuni - too vend ütles, et see käb veel küll ja praegu sõidab probleemivabalt:freak: Vaatame, mis lähiajal Saab!
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 30, 2010 12:09
Postitas realrainer
Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada

Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: R Juul 30, 2010 13:57
Postitas D116
Algselt postitas: realrainer
Nii, sidur töötab tõrgeteta:conf: Ja juba pikemat aega. Ei teagi, mida arvata. Nii, kui saabionu mulle autot sõitma näitas, siis midaig õrnalt kolises. Tol ajal oli mul elusuva, peale auto nägemist, kuid praegu on kolin jõhkralt suuremaks läinud. Veermik korras, viga on tagumises piduriklotsi kinnituses (see metallist pulk ja klots logisevad vabas olekus. Kui pidurdada, kolin kaob). Siit ka küsimus, mida ette võtta, mida vahetada, et võimalikult odavalt läbi saada
Tavaliselt on remondikomplektid, kus on kummid ja tihendid, küsi autopoodides.
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: P Sept 05, 2010 12:20
Postitas realrainer
Troostis käidud, remondikomplekt ära tellitud. Vaheapeal siis natuke keevitamisega tegelenud, kohe "teadmistega" kallale ei kipu. Aga autost siis: maha olen sõitnud 5000+km ja remondi peale kulunud 500 krooni;) Keskmine kütusekulu 8, ei uskunud, et nii hästi läheb! Muidugi tegemist jagub, vaikselt hakkan kätt külge panema ja talvel loodan autot keevitama hakata:thumb:
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: P Sept 05, 2010 12:41
Postitas KorK
Kuidas võõrandamiskeeluga on? Oled selle asja korda saanud?
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: T Sept 07, 2010 18:25
Postitas realrainer
Ei ole korda saanud, ausaltöeldes pole mul ka midagi teha, või on? Praegu on tore ka saabionu madala koefitsendiga sõita. Loodan, et ta võtab ühendust:thumb:
E: Millist täissünt õli mootorisse lasta, kogus 4L ?
Saab 900 Turbo Commander, 1986, realrainer
Postitatud: K Sept 15, 2010 16:35
Postitas realrainer
Pean uue vastuse postitama, et küsimus kuuldavale tuleks. Mis mootoriõli sisse panna? 5w30/40, 10w40 ? viimane ehk originaalilähedasem? On olnud jutte, kus kõrgekvaliteetne täissünt loputab vanal mootoril prahti jms lahti, et mõni mees ei soovita. Saabionu jällegi käskis täissünti panna. Kas poolsünt on niipalju halvemate määrimis/käivitumisomadustega, et ta pole mõeldav? Targemad hehed, võtke sõna