Kuna mul õnnestus peale pikki plaane ette võtta reis Jurmala Akvaparki siis jäi mulle tunne, et Lätis on SAABide populaarsus TUNDUVALT suurem, kui meil Eestis.
Sellist vana ronti, nagu mul endal on, s.t. 86 9000 ei näinud küll minu silm kuskil...ikka uuemad. 9-5, 900, 9-3, 9000...
Ja millele minu naine siis ka tähelepanu juhtis on see, et kalleid eksemplare erinevatest autodest on tunduvalt rohkem, nt. Range Rover´i uus mudel bemmid jne.
Tea, kas elatustase on seal kõrgem we? Tundub küll igatahes...
Aga noh, see lihtsalt loba, mis ma siin ajan!:)
Lätis palju SAAB´e ehk kuidas paremini pikendada
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: NO FEAR
Tea, kas elatustase on seal kõrgem we? Tundub küll igatahes...
Natuke statistikat:
Esimese kuue kuuga Lätis müüdud 46 uut SAABi (meil kah 46)
40 Porschet (meil 2)
3 Bentleyd (meil 2)
1 Aston Martin (meil 0)
11 Ducatit (mootorattamaailmas midagi analoogset Porscega vms) meil 0
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
pigem on asi rahva mentaliteedis - nõuka ajast on meile, baltirahvastele sisse jäänud see "autopisik", et kõigil on esmajärjekorras võimalikult ägedat autot vaja, mida hullult pedereerida. suht haige suhtumine imho, eriti kui vaadata olukorda, kus lasnaka paneelikate ees seisavad tippklassi bemud-mesad-audid etc. arenenud euroopa riikidesse minnes sellist pilti naljalt ei näe - kõige popimad autod on just väiksed rahvaautod, mida lihtne ja odav pidada. tippklassi masinad seisavad üldjuhul uhkete villade ees.Algselt postitas: NO FEAR
Tea, kas elatustase on seal kõrgem we? Tundub küll igatahes...
lätis on palju rohkem inimesi, ärid toovad rohkem sisse, paljud baltikumi firmade peakontorid, rahvusvaheliste firmade esindused, raha liigub:) Riia ja läti on üldiselt rikkam, kuigi asi on väga rangelt Riia ümber ja maal elavad inimesed suhteliselt vaesemalt kui meil maal. autod on seal odavamad ka pisut - odavaim 9-3 maksab uuest peast 362 564 krooni.
Lätis on Ferrarisid ja Rollse ka rohkem kui Eestis.
Lätis on Ferrarisid ja Rollse ka rohkem kui Eestis.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Lätis liigub transiidis (nagu nafta...) ropult rohkem raha kah.
Meil on klassivahed suured, seal veel suuremad. Tahaks tuua paraleeli venemaaga, metsikut äri on rohkem.
Või paralleel Tartuga, niipalju luksusautosid ja džiipe kui Tartus korraga kohata võib Tallinnas ei kohta. Vabandan kõikide Tartlaste ees ja see ei näita minu suhtumist Tartusse.
Meil on klassivahed suured, seal veel suuremad. Tahaks tuua paraleeli venemaaga, metsikut äri on rohkem.
Või paralleel Tartuga, niipalju luksusautosid ja džiipe kui Tartus korraga kohata võib Tallinnas ei kohta. Vabandan kõikide Tartlaste ees ja see ei näita minu suhtumist Tartusse.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kusjuures on jah nii - cayenne`d, uued land roverid, touareg`id, x5-d on trt-s igapäevane vaatepilt. viimased korrad tln-s käies olen aga tähele pannud, et tln-s on hullult kasvanud uute, tutikate Saabide hulk. enivei - arvan, et nii suurt autopedede kontsentratsiooni nagu meil eestis (või ka teistes balti riikides) annab mujalt euroopast otsida. väga paljudel eestlastel on prioriteet nr 1 uhke auto ja alles seejärel tulevad eluase-perekond jms.Algselt postitas: qdwin
Või paralleel Tartuga, niipalju luksusautosid ja džiipe kui Tartus korraga kohata võib Tallinnas ei kohta. Vabandan kõikide Tartlaste ees ja see ei näita minu suhtumist Tartusse.
pigem on asi rahva mentaliteedis
ma arvan et aljoga põhjendus on täpselt see mis toimub.
veetsin eelmine nädal ühes prantsuse väikelinnas ja silma jäi, et maastureid polnud linnapildis peaaegu üldse ja apljud sõitsid just vana peugot 206 või muu sellisega. Saabe kahjuks ka väga vähe. samas kohe üle piiri shveitsis silm puhkas kohe, sest ka saabid olid tänaval. aga sellist autokummardamist nagu meil (ja mujal baltikumis) nii massiliselt naljalt ei kohta.
ise sõitsin ka asjakohase autoga

Lisatud failid
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: part
kas lätis on siis teed tõesti nii palju kordades paremad et seal dukatitada saab? või lihtsalt verivärsked "mustad" miljonärid ei suuda oma finantserutust taltsutada?
Ducatitada saab igal pool, kus asfalt maas, paar mudelit saavad isegi kruusateega hakkama.
Ducati on mark, mis rohkem sellisele stiiliteadlikule elemendile sihitud (teatud mõttes võib ju tõmmata paralleele ühe teatud "S" tähega algava Rootsi sõiduautomargiga). Verivärskete miljonitega "mustp....d" elavad oma finantserutust välja tavaliselt tõusva päikese maa masstoodangul.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Nojah, eks ma oli ka Riia ligiduses ja seal küll teede olukord on parem, kui meil Eestis ja eriti linnades. Kuigi jah, sõites mööda Jurmala kõrvaltänavaid, ei saanud seda normaalseks sõiduks mitte nimetada...ja kus siis olid Jurmala ranna ääres villad ja aiad ja autod seal audades...juhul, kui nägid aeda, sest tavaliselt olid neil "ilusad" aiad ümber.
Aga jah, meil on tõesti nii, et mida uhkem auto, seda ägedam mees oled.
Üks näide kah-üks mu tuttav tõi saksast bemari 300-se ja uue näega, ilus kaheukseline kupee. Laserpunast värvi ja auto oli tõesti ilus ja püüdis pilku. Talle vaatasid järele igast mastis inimesed, küll noored tüdrukud, noored neiud jne, ning sellised noored mehehakatised ka.
Teine näide, teine sõber omab Viljandis 500-se seeria bemmi (jälle bemm) ja auto on ülivinge!!! Tuunitud, ja seda välimust ning mootorist ka. Piirajad maha võetud ja mida iganes. Too rääkis ka, et nii kui kuskil seisma jääb, nii pidid kohe inimesed juurde tulema autot vaatama...
Öeldakse ju, et eks see auto üks riistapikendus ole;)
(Mul on küll tagasihoidlik auto:P)
Aga jah, meil on tõesti nii, et mida uhkem auto, seda ägedam mees oled.
Üks näide kah-üks mu tuttav tõi saksast bemari 300-se ja uue näega, ilus kaheukseline kupee. Laserpunast värvi ja auto oli tõesti ilus ja püüdis pilku. Talle vaatasid järele igast mastis inimesed, küll noored tüdrukud, noored neiud jne, ning sellised noored mehehakatised ka.
Teine näide, teine sõber omab Viljandis 500-se seeria bemmi (jälle bemm) ja auto on ülivinge!!! Tuunitud, ja seda välimust ning mootorist ka. Piirajad maha võetud ja mida iganes. Too rääkis ka, et nii kui kuskil seisma jääb, nii pidid kohe inimesed juurde tulema autot vaatama...
Öeldakse ju, et eks see auto üks riistapikendus ole;)
(Mul on küll tagasihoidlik auto:P)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: NO FEAR
Öeldakse ju, et eks see auto üks riistapikendus ole;)
(Mul on küll tagasihoidlik auto:P)
Järelikult siis ... naise näol või naeratust kohata...

krt, mölaks kisub... lähen haaran parem õlle...
Algselt postitas: Chipy
lätis on palju rohkem inimesi, ärid toovad rohkem sisse, paljud baltikumi firmade peakontorid, rahvusvaheliste firmade esindused, raha liigub:) Riia ja läti on üldiselt rikkam, kuigi asi on väga rangelt Riia ümber ja maal elavad inimesed suhteliselt vaesemalt kui meil maal. autod on seal odavamad ka pisut - odavaim 9-3 maksab uuest peast 362 564 krooni.
Lätis on Ferrarisid ja Rollse ka rohkem kui Eestis.
......pooldan seda arvamust

njah, eks seda v6ib v6tta nii ja naa, SAABi omanikud tahavad ju olla erinevad (seega tahaks ju ka pilku haarata (loe: riista pikendada)).
Aga kui auto juures on t2htsad mingid konkreetsed n2itajad, siis mis vahet seal on mis marki auto on (need n2itajad on siis n2iteks minujaoks: ruumikus, mugavus, igasugu m2nguasjad (gps, tv, k6ik asjad el ja m2ludega jne), vaikus salongis, tagavedu, automaatkast, piisavalt hea liikumine (alla 7s sajani v6iks olla ja 100->160 peaks ka k2ima hetkega, et ohutult m88da s6ita) ja kahjuks saabil polnud nendele tingimustele vastavat autot pakkuda. Ja pilku 6nneks minu praegune liikur v2ga ei haara, on selline rahulik ja vaoshoitud, peab mainima et saabi vaadati rohkem, mis pole muidugi auto eesm2rk, põhiline on see et omal oleks mugav ja hea s6ita.
Loomulikult miljoniste autode omanikud kes elavad lasnam2e paneelikates on väga imelikud ...
Aga kui auto juures on t2htsad mingid konkreetsed n2itajad, siis mis vahet seal on mis marki auto on (need n2itajad on siis n2iteks minujaoks: ruumikus, mugavus, igasugu m2nguasjad (gps, tv, k6ik asjad el ja m2ludega jne), vaikus salongis, tagavedu, automaatkast, piisavalt hea liikumine (alla 7s sajani v6iks olla ja 100->160 peaks ka k2ima hetkega, et ohutult m88da s6ita) ja kahjuks saabil polnud nendele tingimustele vastavat autot pakkuda. Ja pilku 6nneks minu praegune liikur v2ga ei haara, on selline rahulik ja vaoshoitud, peab mainima et saabi vaadati rohkem, mis pole muidugi auto eesm2rk, põhiline on see et omal oleks mugav ja hea s6ita.
Loomulikult miljoniste autode omanikud kes elavad lasnam2e paneelikates on väga imelikud ...
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
njaa, eks see kiirendamine on tõesti suur lõbu...
olles näiteks proovinud, läheb vist teemast välja, aga võib ju uue teema teha, mis on saabneti tegelaste teised huvid..., Yamaha R6, 2001a., 600cm3, siis tuli irve näole ja sellest ennam lahti ei saanud, kui sai ka endale töölkäimiseks soetatud, küll vana 89.a. Kawasaki 900cm3. Vat see on kiirendus...
olles näiteks proovinud, läheb vist teemast välja, aga võib ju uue teema teha, mis on saabneti tegelaste teised huvid..., Yamaha R6, 2001a., 600cm3, siis tuli irve näole ja sellest ennam lahti ei saanud, kui sai ka endale töölkäimiseks soetatud, küll vana 89.a. Kawasaki 900cm3. Vat see on kiirendus...

autost niipalju et miks enamus saabi omanikke ei s6ida k6ige lahjematega? kas ka tilli pikenduseks? mina vaatasin puhtalt kyttekulu ja liikumise suhet ja avastasin et see liiter paar sajale juurde on seda v22rt ja et mitte kellegile nina alla m22rida oma mootorit kiskusin logo tagant maha, ainult minul on ju seda infot vaja.
lisadest: ytleme nii et tv on jah selline tilulilu, aga gps (abiks kui eestist ka vahepeal v2ljas k2ia, siis ei pea laptopi v6i m6ne muu gps-ga jamama) ja m2ludega asjad on abiks megalt, kui keegi teine ka su auto roolis vahepeal on siis on jube jama k6ike paika kruttida, niiet p2ris niisama lisa ka pole (loe: tillipikendus siis).
lisadest: ytleme nii et tv on jah selline tilulilu, aga gps (abiks kui eestist ka vahepeal v2ljas k2ia, siis ei pea laptopi v6i m6ne muu gps-ga jamama) ja m2ludega asjad on abiks megalt, kui keegi teine ka su auto roolis vahepeal on siis on jube jama k6ike paika kruttida, niiet p2ris niisama lisa ka pole (loe: tillipikendus siis).
sry Cyber, l2tist jah asi kaugel...
aga ilmarile niipalju et saab 9-5 on suurima salongiga mis on pisut liiga v2ike. samuti korralikkude lisadega on kas vale mootoriga v6i on jube kallid, lisaks on vale silla vedu mis kaotab igasuguse m6tte omada tohutut powerit meie teedel, igas kurvis lihvid asfalti ja vagudes kisub jubedalt kui on ees v2hegi laiem kumm.
lahjema all pidasin silmas n2iteks 9-5 2.0t.
salongis on veermikumyra ka suht suur.
lisaks sellele pole tehasest automaatkastiga saabi mis palju alla 8seki sajani saaks.
minu jutu m6te pole saabi maha teha, 9-5 aero on suht ok pill, aga tihti ostavad just sellised vanemad h2rrasmehed omale aero just nimelt m2rgi p2rast, ise seda mitte 2ra kasutades, kas see pole mitte tillipikendus?
aga ilmarile niipalju et saab 9-5 on suurima salongiga mis on pisut liiga v2ike. samuti korralikkude lisadega on kas vale mootoriga v6i on jube kallid, lisaks on vale silla vedu mis kaotab igasuguse m6tte omada tohutut powerit meie teedel, igas kurvis lihvid asfalti ja vagudes kisub jubedalt kui on ees v2hegi laiem kumm.
lahjema all pidasin silmas n2iteks 9-5 2.0t.
salongis on veermikumyra ka suht suur.
lisaks sellele pole tehasest automaatkastiga saabi mis palju alla 8seki sajani saaks.
minu jutu m6te pole saabi maha teha, 9-5 aero on suht ok pill, aga tihti ostavad just sellised vanemad h2rrasmehed omale aero just nimelt m2rgi p2rast, ise seda mitte 2ra kasutades, kas see pole mitte tillipikendus?
njah eks ta ole nii ja naa...
kui nende kriteeriumitega edasi minna, siis eks ole yks õige asi uus A8 või cayanne vms, sest kõik need nelivedud ja muud lelud leiavad oma rakenduse õigel ajal, proovi siis öelda et on tillipikendus
sry cyber...
kui nende kriteeriumitega edasi minna, siis eks ole yks õige asi uus A8 või cayanne vms, sest kõik need nelivedud ja muud lelud leiavad oma rakenduse õigel ajal, proovi siis öelda et on tillipikendus

sry cyber...

sellest ma r22gingi, et mis krdi tillipikendus on auto mis on 10a vana ja omab lihtsalt palju mugavuslisasi???? uus cayenne vms on loomulikult m6tetu, yleyldse yle 300k eeku on megam6tetu auto alla panna (k.a. uue saabi peale). aga sa s6ida saabiga aasta ja siis vaata ringi natuke, ma oleks ka kohe ostnud teise saabi, aga proovisin kogemata ka muid autosi ja peale valikuks osutunud auto proovimist oli raske oma saabi tagasi istuda, klassi vahe oli meeletu. aga muidugi kui mugavust v6tta tillipikendusena siis miks sa yldse saabiga s6idad, uhiuuus lada oleks ju paras, lisasi pole ja pole ka v2limust ja mugavust, seega pole probleemi.