Mootor puterdab+summutist klaasvilla

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
hothead
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 09, 2006 20:22
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist.
Autoks ng900 2.0 turbo 1997.

Probleem järgmine: sai vahetatud klapikaanetihend ning pärast maanteele sõitma minnes oli tunda, et mootor puterdab ja auto ei lähe edasi nii nagu peaks. Siis märkasin, et midagi lohiseb autol järel ning peatudes avastasin, et summutist on pikk klaasivilla riba väljas. Kiskusin siis seda välja sealt nii palju kui tuli (päris korralik pundar + roostes sõela tükid). Mootor puterdab ikka. Küsimus selline , et kas see mootori puterdamine võib olla sellest segadusest summutis (mingi ummistus võib seal veel sees olla) või läks klapikaanetihendi vahetusel midagi valesti ja see lõi summuti sassi :?
daags
Postitusi: 786
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#2

no kui vahetasid klapikambrikaane tihendit, siis ega eriti sealt midagi sassi saanud minna. Kui just midagi kaane alla ei unustanud:D. Aga ok, kui summuti ikka umbes, siis ei saa heitgaasid v2lja ja auto ei saagi t88tada, kuna ikkagi k2ib asi ju nii, yheltpoolt 6hk sisse, teiseltpoolt v2lja. :)
Võimsust pole kunagi piisavalt
hothead
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 09, 2006 20:22
Asukoht:
Auto:

#3

Loogiline oleks jah nii. Mõtlesin, et äkki DI-ga võis juhtuda midagi...ma ei tea kas on võimalik, et kui üks silinder ei tööta näiteks , siis see mõjub summutile hävitavalt?
daags
Postitusi: 786
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#4

Kui 6igesti m2letan, siis DI kohta on 8eldud jah, et kuidas asetada jne, aga enda kogemusest vahet pole:). Ning ega sa seda valesti saanud tagasi kah panna, t6mbad hiljem ju poltidega asja kinni. Kui yks silinder ei t88ta, siis pead hakkama jah viga otsima esmalt syytesysteemist, kyynlad, DI jne. Mul sulle vast suht k6iki varuosi pakkuda, nii et kysi julgelt, kui viga diagnoositud.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Kõigepealt viska see summuti minema..:) ja kui siis enam ei puterda, siis on viga käes..;) Kui see juba villa ja sõelu välja ajab, siis ei pääse vahetusest nagunii. Lisaks võib katalüsaator juba väga umbes olla.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Algselt postitas: Cyber
Kõigepealt viska see summuti minema..:) ja kui siis enam ei puterda, siis on viga käes..;) Kui see juba villa ja sõelu välja ajab, siis ei pääse vahetusest nagunii. Lisaks võib katalüsaator juba väga umbes olla.

Kui ei tee seda protseduuri ära lähitulevikus, siis turbo annab ka ruttu otsad:facts:
__In Boost We Trust__
Vasta