selge, siis proovi ikka aku klemmidelt pinget mõõta. mõõda enne mootori käivitamist (peaks jääma 12V kanti), hetk peale käivitamist (peaks tõusma 14V kanti) ja mõned minutid peale käivitamist töötava mootoriga (peaks olema stabiilselt 14V kandis). kui aja jooksul töötava modra korral akupinge langeb, on viga laadimises. kõige lihtsam on proovida geneka harjade vahetamist (pingeregulaator), neid saab igast autopoest ja vahetamine ei ole kõige hullem (vaja pisut näpuosavust, vt haynes`ist ka).
EDIT: laadimise vea kahjuks räägib muidugi see, et akutuli armatuuris ei põle. võimalik, et sellel pirn läbi... teine variant on tõesti see, et genekas laeb, aga vurts ei jõua akuni

proovi testeriga mõõta aku ja geneka vaheliste juhtmete takistust (genekalt vist läheb ju otse aku peale?!), siis saab ehk teada, kas juhe OK.