1. leht 1-st

Probleemid laadimisega

Postitatud: T Juul 12, 2005 18:55
Postitas farmacoma
igatahes sain teada et uuena maksab see plekinärakas ~1400 ...
ja pühapäeval jäin juba oma saabuga teele, kuna elekter lõppes ära :freak:
vististi pole ainult need kaablid süüdi vaid on genekas hoopis süüdi, sest lühiseid ja suuri tarbijaid mul ei õnnestunud leida.
see pole nüüd küll enam siia teemasse aga kas geneka harju saabile on kuskilt saadaval?

Probleemid laadimisega

Postitatud: T Juul 12, 2005 19:47
Postitas aljoga
sa mõtled pingeregulaatorit või? neid igas autopoes, odavamad maksavad 150-200 tuuris.

Probleemid laadimisega

Postitatud: T Juul 12, 2005 21:41
Postitas farmacoma
ma ei tea ausalt öeldes, üks sõber arvas et kui genekas ei lae, et siis on harjad kulunud.. ma pole veel kursis, mis tegelikult on lahti või kuidas need asjad üldse on seal elektriga..

Probleemid laadimisega

Postitatud: T Juul 12, 2005 22:07
Postitas Cyber
Seda saad ju mõõta kas su genekas laeb. Minu teada peaks töötava mootoriga gene välja andma miski 14.2 V. Kui ta seda ei tee, siis on midagi seal mäda. Kui gene laadimise lõpetaks, siis peaks sul ka punane tuli armatuuris särama, see aku kujutisega.

Probleemid laadimisega

Postitatud: K Juul 13, 2005 10:03
Postitas farmacoma
ma pole tegelikult mõõtnud aga loogika ütleb et ei lae, kuna ma laadisin laadijaga täis, siis sõitsin ja siis oligi tühi... sõites läks ühesõnaga tühjaks. siis vedasime auto koju, laadisin jälle laadijaga täis (2 päeva laadisin) ja siis auto jälle käis rõõmsalt. enne ei läinud lükates ega tõmmates kah käima, kui aku tühi oli - järelikult geneka pealt kah voolu ei tule, samas ükski juhe katki pole...

Probleemid laadimisega

Postitatud: K Juul 13, 2005 10:07
Postitas aljoga
kui sul akutuli armatuuris ei põle, siis ilmselt ikka laeb. proovi testeriga töötava mootori korral mõõta aku klemmidelt pinget - kui jääb 14V kanti, siis on laadimisega OK. teine variant on veel, et aku on vana ja väsinud - aitab ainult uue aku soetamine.

Probleemid laadimisega

Postitatud: K Juul 13, 2005 10:11
Postitas farmacoma
aku on prändnjuu .. ja kahte akut olen katsetanud, sama lugu.

Probleemid laadimisega

Postitatud: K Juul 13, 2005 10:15
Postitas Cyber
Minu teada on ta seda juba teinud, uue aku ostnud siis..:) Ma siiski kahtlustaks mingit lühist kusagil. Mingi mälestus on, et seda tühijooksu annab mõõta. Need Autoabi-Staoili kampaaniad on seda teinud vist.
Igaks juhuks peaks siiski ühenduse aku ja gene vahel ka üle vaatama. Äkki ta laeb, aga see vurts lihtsalt ei jõua akuni?

Probleemid laadimisega

Postitatud: K Juul 13, 2005 10:18
Postitas aljoga
selge, siis proovi ikka aku klemmidelt pinget mõõta. mõõda enne mootori käivitamist (peaks jääma 12V kanti), hetk peale käivitamist (peaks tõusma 14V kanti) ja mõned minutid peale käivitamist töötava mootoriga (peaks olema stabiilselt 14V kandis). kui aja jooksul töötava modra korral akupinge langeb, on viga laadimises. kõige lihtsam on proovida geneka harjade vahetamist (pingeregulaator), neid saab igast autopoest ja vahetamine ei ole kõige hullem (vaja pisut näpuosavust, vt haynes`ist ka).

EDIT: laadimise vea kahjuks räägib muidugi see, et akutuli armatuuris ei põle. võimalik, et sellel pirn läbi... teine variant on tõesti see, et genekas laeb, aga vurts ei jõua akuni :) proovi testeriga mõõta aku ja geneka vaheliste juhtmete takistust (genekalt vist läheb ju otse aku peale?!), siis saab ehk teada, kas juhe OK.

Probleemid laadimisega

Postitatud: K Juul 13, 2005 10:36
Postitas farmacoma
geneka pealt ma mõõtsin seisva mootoriga, siis nagu oli ühendus olemas, töötava mootoriga ei julgenud :red:

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 10:55
Postitas farmacoma
nüüd mõõtsin töötava mootoriga. alguses mõõtsin geneka peat 15 V siis läksin aku kallale ja see näitas 12 midagi ... siis mõõtsin mingi ajapärast jälle genekat ja see näitas alla 12 :(
kas siis on nii ühendus aku ja geneka vahel kui ka pingeregulaator nässus?

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 11:05
Postitas aljoga
krt seda teab, mis sul seal mäda on... võimalik, et aku ja geneka vahelised kaablid on lötud, ning võimalik ka, et pingeregulaator on ära väsinud. ometigi peaks armakas akutuli põlema minema, kui genekalt tulev pinge on liiga väike. ma prooviks vahetada pingeregulaatori, aga ei julge pead anda, et see aitab.

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 12:24
Postitas farmacoma
aga kui mul näitas alguses et genekas laeb 15 V pingega siis, kui vaadata www.autoosad.ee seal näitab et see peaks olema motorola genekas.
krt mu jutt tundub nagu kõva häälega mõtlemine :freak:
ühesõnaga seda pingeregulaatorit tuleb enne vaadata milline ta on, muidu ei julge osta.
kas on üldse aru saada visuaalselt et see pingeregulaator ei tööta korralikult?

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 12:26
Postitas farmacoma
vaatasin et neid genekaid on erineivaid. muidu kumb pinge on kasulikum, kas madalam või kõrgem?

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 13:45
Postitas Cyber
tegin väikese spliti, see asi oli aku kaitsevahenditest ikka väga kaugele läind.

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 16:33
Postitas aljoga
Algselt postitas: farmacoma
kas on üldse aru saada visuaalselt et see pingeregulaator ei tööta korralikult?
no kui silmaga on näha, et harjad on üsna kulunud või kontaktid lahti/vigased, siis küll. samas võib juhtuda, et on mingi silmale nähtamatu kala sees.

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 22:26
Postitas sebastian
Vaata üle see peenem lisajuhe, mis genekasse läheb. Selle kaudu saab genekas ergutusvoolu (läbi laadimistule armatuuris), aga kui ei lae ja lamp ka ei põle:
1. Peenemas lisajuhtmes katkestus
2. Lamp läbi põlenud
3. Halb kontakt harjadeploki ja geneka vahel.
Võibolla on see juhe geneka küljest pistikust ära kukkunud.
Kui ainult harjad kulunud, peab ka laadimise lamp põlema.

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 22:34
Postitas ivomets
ära uut akut kyll kohe ostma torma!!!!
ja muid asju ka, ennem kui keegi spetsialist asja yle vaatab.
selline gen. on ajalugu ja iga natuke autoelektrit teadev vend suudab 0,5 tunniga selle ära sul testida, mis viga.
piisavalt teadmisi saad k. aleksiuse raamatust autode elektriseadmed.

seal puust tehtud ja punaseks ka värvitud.

Probleemid laadimisega

Postitatud: N Juul 14, 2005 23:10
Postitas Cyber
Ivomets, aku osteti sellele autole enne viimast suuremat lammutamist ja see vana oli tõesti juust. Lammutamisjärgse kokkupanemise juures võis ka miskit katkeda...
Kahtlustan, et oleks vaja ikka elektriga sina peal oleva inimesega suhelda, mitte niisama siin oletada...

Probleemid laadimisega

Postitatud: R Juul 15, 2005 0:15
Postitas ivomets
kui akuga kannatab päev läbi laadimata sõita, siis selles kyll viga ei ole.
asjade testimine käib ikka mingis konkreetses järjekorras.