Siduri survelaager - milline tootja?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#1

Kas keegi oskab midagi mõistlikku soovitada, millise tootja siduri survelaager võiks parima kvaliteediga olla?

Juba teine laager on suht lühikese ajaga vilisema hakanud, tahaks osta jupi, mis kauem kestaks, kuid ei tea, millist eelistada :freak:

Kõne all on siis klassiku uuema tüübi laager, sama mis tonnistel.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#2

Millise kahe tootja oma siis mitte kasutada?
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#3

Algselt postitas: KT100
Millise kahe tootja oma siis mitte kasutada?

No vot see on ka veel müsteerium, täpselt ei mäleta mis sinna sai aga ilmselgelt mingi B-osa. Ei märka ka kõike asju üles täheldada, eeldad, et saab normaalse jupi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Tonnisel on esinduses originaal SKFi oma, ja autopoodides tavaliselt on nad лф SKFi omad, et vahet ei ole, ainult hind:)
__In Boost We Trust__
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Ka Andruse autole sai SKF pandud.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#6

Krt, ma just lugesin saabnet.com foorumist ühte juhtumit, kus ühel klassikul 4 SKF laagrit järjest pekki läks... seepeale kahtlustati seal põhjusena ka kõike muid sidurisüsteemi juppe, mine võta siis kinni :conf:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
lamp
Postitusi: 169
Liitunud: L Okt 02, 2010 17:31
Asukoht:
Auto:

#7

Enda masinal just vahetasin ka selle laagri ja sai külge pandud sachsi toodang. Peaks kvaliteetne olema ja hind ka suht hea.
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#8

Algselt postitas: lamp
Enda masinal just vahetasin ka selle laagri ja sai külge pandud sachsi toodang. Peaks kvaliteetne olema ja hind ka suht hea.

Sachs-i karbis on tegelt SKF-i laager, mul ka üks selline seisab nüüd jälle riiulil :wtf:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Huvitav, mina klassikuaegadest küll ei mäleta, et see asi pidevalt vilisenud oleks... Mõned sai ikka vahetatud ka vanuse jms tõttu. Ega sul Andrus mingi imesidur seal ole, mis nn originaaljupiga koostööd ei taha teha?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#10

Algselt postitas: Cyber
Huvitav, mina klassikuaegadest küll ei mäleta, et see asi pidevalt vilisenud oleks... Mõned sai ikka vahetatud ka vanuse jms tõttu. Ega sul Andrus mingi imesidur seal ole, mis nn originaaljupiga koostööd ei taha teha?

Tonnise sidur peaks olema - väidetavalt sama mõõduga, mis uuema otsa turboklassikutel.

Trionic teab täpsemalt, mis ta sinna paigaldas.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Luc`i sidur vist oli ja Sachs`i pakendis.Ja miks need SKF laagrid tänapäeval enam ei kesta(ka tonnistel)?Tont teab... .
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#12

Algselt postitas: Trionic
Luc`i sidur vist oli ja Sachs`i pakendis.Ja miks need SKF laagrid tänapäeval enam ei kesta(ka tonnistel)?Tont teab... .

Kas mitte vastupidi, et Sachs sidur ja Luc-i pakendis.
__In Boost We Trust__
Vasta