1. leht 1-st
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: P Sept 12, 2010 0:34
Postitas TDi
Ostsin omale 9000 2.3 turbo 143 kw 1991, mis oli süütekassetti rikkega, 2 silindrit ei töödanud. Vahetasin kasseti ära, aga auto käia ei taha. Plärtsub ja pläristab, tühikäiku pole pöördesse minna ei taha , ja nagu saaks palju kätte. kui aga õhulugeja (see peale õhupuhastajat kohe) pistik lahti päästa hakkab auto normaalselt tööle, mootor käib ühtlaselt isegi mingi tühikäik on 500 rpm i juures, Kas see näitab et õhulugeja on sassis või on viga hoopis mingis muus asjas? Äkki kellelgi kogemusi sellise asjaga, ja viga tuleb otsida hoopis mingi ime koha pealt?
Mis signnali ta saab kui õhulugeja ära võtta, kas selle, et õhku lendab palju sisse või just õhku tuleb vähe, või jääb mingi varu asendisse. Äkki kellelgi on mingeid skeeme andurite ja asjade kohta, saaks juhtmed ära kontrollida.
Ja mis värk on see, et mul passis 143kw ,aga igasugused muud kataloogid ja asjad näitavad nagu 147kw . Kumb see õigem on ?

Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: E Sept 13, 2010 12:17
Postitas olaviv
Õhulugeja võib katki olla tõesti. Kõige kindlam on proovida töökorras isendiga vahetust. Kuid ilma lugejata ei tohiks see mootor üldse töötada.
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: K Sept 15, 2010 8:20
Postitas TDi
Käima pannes, kui miskit ei puutu lööb pöörded korra mingi 1500 peale ja siis sureb ära kui õhulugeja küljes, ja kui väntad gaasiga siis puterdab ja paugub ja midagi eriti teha ei taha nagu saaks palju kätte, aga võtad õhulugeja küljest siis gaas reageerib nagu päris autol.
Jama on selles et pole teist tükki mida proovida, siis oleks juba proovinud

ja check engine tuli lööb ka põlema, kuidas sellel veakoode lugeda kas lives arvutiga või on tal mingi blink code ka, äkki keegi teab

tahaks juba

Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: K Sept 15, 2010 12:50
Postitas Trionic
Vilgukoodid,mida saad ise aktiveerida.Tech`ga saab ka juba ligi.
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: K Sept 15, 2010 16:17
Postitas TDi
kellelgi vilgukoodi tabelit ja juhendit on ? Ma eriti rootsi keelt ei mõista

äkki kellelgi inglise keelset manuali või midagi selle kohta ?
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: K Sept 15, 2010 16:27
Postitas Cyber
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: L Sept 18, 2010 20:58
Postitas TDi
Nii nüüd proovisin viga lugeda, Mitte midagi ei näita. Kui mootor käib siis Check engine ees seisma jääb kustub ära, Alguses kui süüte sisse keerad, siis tuleb korraks esile ja kustub ära. Vilkuma ei jää. Kas see näitab, et elktroonika komponendis viga pole , või peab enne mingid asjad ühendama, et veakood üldse blinkima hakkaks.
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: L Sept 18, 2010 22:29
Postitas jack
Ma või küll eksida, kuid minuteada peaks mootor käima avariirežiimil siis, kui ta kas MAS või lamba sensorist infi ei saa. Sellega peaks olema seletatav mootori normaalne töö siis, kui MAS küljest ära on.
Tekib kahtlus, äkki on eelmine omanik vale MAS'i vahele suranud? Kontrolli kood EPC'st järgi, kas see ikka on õige jupp? Kui on, siis vaata üle sisendpool. Oluline on MAS'i ja turbo vaheline osa. Äkki seal on õhuleke, mis teeb MAS'i lugemis vale.
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: P Sept 19, 2010 20:14
Postitas TDi
Täna juhtus mingi ime. Auto näitas veakoodi. 4 plinki, mis peaks vist tähendama knok sensor errorit, ehk siis detonatsiooni andur ?. Kas on võimalik, et see mulle probleeme tekitab? ja kust seda andurit otsima peaks?
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: E Sept 20, 2010 9:29
Postitas Trionic
Sisselaskekollektori alt.
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: E Sept 20, 2010 21:48
Postitas TDi
Otsisin seda andurit ja ei suutnud tuvastada. See kahe keskmise silindri vahel on mingi väike andur , sealt hakkas tosooli välja tulema, see vist midagi muud, aga mootoril kõrvalistuja pool taga seinas on mingi kaks andurit, üks ühe otsaga, teine selle kohal kahe otsaga mingi suurem juurikas. Aga paistavad nagu kole madalal olevat, et see plokikaane küljes olla saaks või ongi see andur mootoriplokki küljes. Raske on otsida kui ei tea täpselt milline see olema peab.

Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: E Sept 20, 2010 22:51
Postitas saabu14jr
Probleem 9000 mootoriga
Postitatud: T Sept 21, 2010 11:19
Postitas olaviv
Knocki andur peabki ju ploki küljes olema, kuidas muidu ta siis "kuuleb" silindris toimuvat.
Enne kui andurit lahti vägistama hakkad, kontrolli juhtmestik üle.