Probleem 9000 mootoriga

Tonnised ja nende mured
Vasta
TDi
Postitusi: 6
Liitunud: P Sept 12, 2010 0:10
Asukoht:
Auto:

#1

Ostsin omale 9000 2.3 turbo 143 kw 1991, mis oli süütekassetti rikkega, 2 silindrit ei töödanud. Vahetasin kasseti ära, aga auto käia ei taha. Plärtsub ja pläristab, tühikäiku pole pöördesse minna ei taha , ja nagu saaks palju kätte. kui aga õhulugeja (see peale õhupuhastajat kohe) pistik lahti päästa hakkab auto normaalselt tööle, mootor käib ühtlaselt isegi mingi tühikäik on 500 rpm i juures, Kas see näitab et õhulugeja on sassis või on viga hoopis mingis muus asjas? Äkki kellelgi kogemusi sellise asjaga, ja viga tuleb otsida hoopis mingi ime koha pealt?

Mis signnali ta saab kui õhulugeja ära võtta, kas selle, et õhku lendab palju sisse või just õhku tuleb vähe, või jääb mingi varu asendisse. Äkki kellelgi on mingeid skeeme andurite ja asjade kohta, saaks juhtmed ära kontrollida.

Ja mis värk on see, et mul passis 143kw ,aga igasugused muud kataloogid ja asjad näitavad nagu 147kw . Kumb see õigem on ? :D
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#2

Õhulugeja võib katki olla tõesti. Kõige kindlam on proovida töökorras isendiga vahetust. Kuid ilma lugejata ei tohiks see mootor üldse töötada.
TDi
Postitusi: 6
Liitunud: P Sept 12, 2010 0:10
Asukoht:
Auto:

#3

Käima pannes, kui miskit ei puutu lööb pöörded korra mingi 1500 peale ja siis sureb ära kui õhulugeja küljes, ja kui väntad gaasiga siis puterdab ja paugub ja midagi eriti teha ei taha nagu saaks palju kätte, aga võtad õhulugeja küljest siis gaas reageerib nagu päris autol.
Jama on selles et pole teist tükki mida proovida, siis oleks juba proovinud :( ja check engine tuli lööb ka põlema, kuidas sellel veakoode lugeda kas lives arvutiga või on tal mingi blink code ka, äkki keegi teab :) tahaks juba :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Vilgukoodid,mida saad ise aktiveerida.Tech`ga saab ka juba ligi.
TDi
Postitusi: 6
Liitunud: P Sept 12, 2010 0:10
Asukoht:
Auto:

#5

kellelgi vilgukoodi tabelit ja juhendit on ? Ma eriti rootsi keelt ei mõista :conf: äkki kellelgi inglise keelset manuali või midagi selle kohta ?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TDi
Postitusi: 6
Liitunud: P Sept 12, 2010 0:10
Asukoht:
Auto:

#7

Nii nüüd proovisin viga lugeda, Mitte midagi ei näita. Kui mootor käib siis Check engine ees seisma jääb kustub ära, Alguses kui süüte sisse keerad, siis tuleb korraks esile ja kustub ära. Vilkuma ei jää. Kas see näitab, et elktroonika komponendis viga pole , või peab enne mingid asjad ühendama, et veakood üldse blinkima hakkaks.
Kasutaja avatar
jack
Postitusi: 265
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#8

Ma või küll eksida, kuid minuteada peaks mootor käima avariirežiimil siis, kui ta kas MAS või lamba sensorist infi ei saa. Sellega peaks olema seletatav mootori normaalne töö siis, kui MAS küljest ära on.
Tekib kahtlus, äkki on eelmine omanik vale MAS'i vahele suranud? Kontrolli kood EPC'st järgi, kas see ikka on õige jupp? Kui on, siis vaata üle sisendpool. Oluline on MAS'i ja turbo vaheline osa. Äkki seal on õhuleke, mis teeb MAS'i lugemis vale.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
TDi
Postitusi: 6
Liitunud: P Sept 12, 2010 0:10
Asukoht:
Auto:

#9

Täna juhtus mingi ime. Auto näitas veakoodi. 4 plinki, mis peaks vist tähendama knok sensor errorit, ehk siis detonatsiooni andur ?. Kas on võimalik, et see mulle probleeme tekitab? ja kust seda andurit otsima peaks?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Sisselaskekollektori alt.
TDi
Postitusi: 6
Liitunud: P Sept 12, 2010 0:10
Asukoht:
Auto:

#11

Otsisin seda andurit ja ei suutnud tuvastada. See kahe keskmise silindri vahel on mingi väike andur , sealt hakkas tosooli välja tulema, see vist midagi muud, aga mootoril kõrvalistuja pool taga seinas on mingi kaks andurit, üks ühe otsaga, teine selle kohal kahe otsaga mingi suurem juurikas. Aga paistavad nagu kole madalal olevat, et see plokikaane küljes olla saaks või ongi see andur mootoriplokki küljes. Raske on otsida kui ei tea täpselt milline see olema peab. :conf:
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1243
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#12

Siin on pilt sellest
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#13

Knocki andur peabki ju ploki küljes olema, kuidas muidu ta siis "kuuleb" silindris toimuvat.
Enne kui andurit lahti vägistama hakkad, kontrolli juhtmestik üle.
Vasta