Äkitsi pärast kahte päeva ja 2700km ei soovinud käigukast enam sujuvalt teiselt kolmandale käiku vahetada (viivitus oli ikka päris pikk ja kolksuga). Hiljem viivitus veidi kahanes kuid paar nädalat hiljem koju jõudes see viivitus peaaegu kadus, nii et ei vaevunud isegi murest teenindusele rääkida. Ja siis hakkas jälle pihta... põhiliselt teiselt kolmandale kuid vahel ka sealt ülespoole. Hommikuti kirjeldatud probleem tegelikult puudub kuni ummikusse jõudmiseni, siis hakkab vaikselt tunda andma.
Lendasin siis VMi, kes jutu järgi tegi softi uuenduse. Tõesti, paar-kolm päeva oli kõik nagu paremas korras. Ja siis ühel päeval hakkas jälle pihta. Lisaks viimased nädalad on juurde tekkinud ka imelik vibra ja "krooksumine".
Vibra tekib siis, kui näiteks ühtlase kiirusega linnas või maanteel sõita ja mingi tõus/sild vms asi ette jääb. Vibreerib u.1-2 sek ja käigu alla vahetusega vibra kaob.
"Krooksumine" (sihuke imelik hääl, nagu imeks kuskilt vooliku vahelt midagi
Kas 9-5 puhul üldse teoreetiline võimalus asja normaliseerida või võin kasti kohe võssa visata?
PS! Kas 240K pealt peaks muidu sundkorras ketivahetuse ära tegema? Iga kord kui hooldusesse lähen, palun kuulata jms asju teha, kuid siiani pole vajalikuks peetud midagi suuremat vahetada.


