Küsimus siis lihtne: Kuidas seda teha? Pole varemalt saabidega kokku puutunud ningi lihtsalt peale vaatades pihta ei saa kuidas seda asja vahetada. Masin siis 2.0 mootoriga ja karpa.
Kas see siduri koda tuleb täies suuruses maha vötta ja kas esimene mootori kinnitus tuleb ka maha vötta et silindrit vahetada?
Ehk keegi kes seda teinud on varem oskab natuke juhendada seletada.
K: 900c siduri töösilindri vahetus.
ei mootori kinnitusi ei ole vaja kiskuda.
Ja kõik sidurid on klassikul ühesugused, see ei oma tähtsust, kas karpa või pritse või turbo...
Võtad selle plastikatte ära, mis on seal sidurikoja peal, siis vajutad siduripedaali alla, abiline topib lamellide vahele näiteks mingi trossi kõri või metall traadi läbimõõduga umbes 7 mm, et korv saaks kokku surutud. Kui töösilinder kutu, on asi natuke nutusem, aga mitte võimatu. Siis võtad radika poolt selle sidurivõlli katte ära, mis on traadiga kinni, sealt keerad mingi poldi sisse ja poldi pea taha paned mingi kangi(väiksema) otsa ja tõmbad sidurivõlli välja. Suhteliselt hea oleks kui radikasse ei tõmba, siis pead radikat hakkama parandama. Siis on see töösilinder ketta poolt kolme kuuskantpoldiga kinni-need lahti ja siis õngitsed selle töösil. välja. Vahetad ära vastavalt maitsele ka simmerid ja isegi selle ''silmalaagri'', mis hooratta keskel on-selle saad hästi kätte sobivas mõõdus betoonitüüblit kasutades. Siis muidugi uus survelaager ja muud asjad vastavalt vajadusele ja liigse raha hulgale;)
Ja kõik sidurid on klassikul ühesugused, see ei oma tähtsust, kas karpa või pritse või turbo...
Võtad selle plastikatte ära, mis on seal sidurikoja peal, siis vajutad siduripedaali alla, abiline topib lamellide vahele näiteks mingi trossi kõri või metall traadi läbimõõduga umbes 7 mm, et korv saaks kokku surutud. Kui töösilinder kutu, on asi natuke nutusem, aga mitte võimatu. Siis võtad radika poolt selle sidurivõlli katte ära, mis on traadiga kinni, sealt keerad mingi poldi sisse ja poldi pea taha paned mingi kangi(väiksema) otsa ja tõmbad sidurivõlli välja. Suhteliselt hea oleks kui radikasse ei tõmba, siis pead radikat hakkama parandama. Siis on see töösilinder ketta poolt kolme kuuskantpoldiga kinni-need lahti ja siis õngitsed selle töösil. välja. Vahetad ära vastavalt maitsele ka simmerid ja isegi selle ''silmalaagri'', mis hooratta keskel on-selle saad hästi kätte sobivas mõõdus betoonitüüblit kasutades. Siis muidugi uus survelaager ja muud asjad vastavalt vajadusele ja liigse raha hulgale;)
Surve laagrit önneks vahetada pole vaja..st kui häält ei tee siis on korras.
Aga paistab et siis peab auto ikkagi servise poole tassima ise vast nii kiirelt ja efetkiivselt seda asja ei vaheta :S. Raha poole pealt pole see töösil. nii kallis midagi...umbes sama mis opelil vöi bemaril
Tead keegi hea soodust kohta öelda kopli kandis kus sellise tööda korralikult hakkama saadakse?
Aga paistab et siis peab auto ikkagi servise poole tassima ise vast nii kiirelt ja efetkiivselt seda asja ei vaheta :S. Raha poole pealt pole see töösil. nii kallis midagi...umbes sama mis opelil vöi bemaril

Tead keegi hea soodust kohta öelda kopli kandis kus sellise tööda korralikult hakkama saadakse?
Saab 9-3 TiD naise söber.
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber
Saab 900C läks saksamaale
Bmw e28 lapsepõlve sõber