Saab 9000 2.3 108kw 95a. aut.kasti probleem.
Postitatud: T Okt 05, 2010 19:14
Olen siin otsinud vastust oma probleemile, aga ei leidnud, seega on abi teretulnud...
Nimelt eile, heast peast, käigukast hakkas jukerdama... peale D käiku sisselülitamist 1 ja 2 käigu järel kohe läheb 4 käigu peale üle, 3 käigu režiimis 1 ja 2 käigu vahetus toimib normaalselt, aga 3 paneb kohe sisse peale 2 käiku, ei lase isegi hoogu võtta, äkiliselt kiirendades ei lähe madalama käigu peale üle, ei lähe ka madalama käigu peale üle, kui pöörded ja kiirus lähevad madalaks, hakkab vibrama, nagu oleks unustanud siduri alla vajutada manuaal kastiga, sõita saab põhimõtteliselt ainult nö käsirežiimis.
Kahjuks Viljandis ei leidnud teadja meest, kes oskaks konkreetselt öelda mis võib probleemiks olla, aga Tartusse, nagu Viking Motorsis soovitati ei julge sellega sõita.
Ja siis veel, kas põhjuseks võib osutuda vale käigukasti õli? alles eelmisel kuul tegin Carstop Viljandis käigukasti õli vahetuse koos filtriga, arvel ei ole märgitud õli mark, kui ainult ATF tüüpi õli?
Nimelt eile, heast peast, käigukast hakkas jukerdama... peale D käiku sisselülitamist 1 ja 2 käigu järel kohe läheb 4 käigu peale üle, 3 käigu režiimis 1 ja 2 käigu vahetus toimib normaalselt, aga 3 paneb kohe sisse peale 2 käiku, ei lase isegi hoogu võtta, äkiliselt kiirendades ei lähe madalama käigu peale üle, ei lähe ka madalama käigu peale üle, kui pöörded ja kiirus lähevad madalaks, hakkab vibrama, nagu oleks unustanud siduri alla vajutada manuaal kastiga, sõita saab põhimõtteliselt ainult nö käsirežiimis.
Kahjuks Viljandis ei leidnud teadja meest, kes oskaks konkreetselt öelda mis võib probleemiks olla, aga Tartusse, nagu Viking Motorsis soovitati ei julge sellega sõita.
Ja siis veel, kas põhjuseks võib osutuda vale käigukasti õli? alles eelmisel kuul tegin Carstop Viljandis käigukasti õli vahetuse koos filtriga, arvel ei ole märgitud õli mark, kui ainult ATF tüüpi õli?