t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#1

Pole varem nagu tähelepanu pööranud, kuid kas keegi oskab seletada, miks klassikute t8 mootoritel pole by-pass klappi ?

Idee järgi peaks see ju gaasiklapi sulgemisel kaitsma kompressori poolt "rõhupiigi eest" ja samas vähendama turbolag-i, kuna vurr ei pidurdu nii kuis ilma klapita...

Kas see on ajastu küsimus või ökonoomia või mis?

Ja kui K-jet pritse puhul lisada by-pass, siis kas on soovitav ikkagi kasutada tsirkuleerivat mudelit (kuna K-jetil on ikkagi ka meh. õhukulumõõdik) või võib ka olla blow-off?

Võibolla mõnel mootoril on, kuid mu 99T-l pole ja mõnest raamatust vaadates jäi mulje, et t8-l polegi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Kui mul veel t8 oli, siis oli seal bypass küljes... Küll siis vist isearetatud. Herr Trionic teab, mis ta sinna kunagi aretas..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Nad(Saablased)polnud by-passi veel välja mõtelnud.Ma panin 9-5 oma.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#4

Kui kellegi vedeleb mõni heas korras by-pass klapp sii oleksin huvitatud (palun U2U).
Mingit hullu tuuningutoodet pole mõtet hankida, kuna rõhud on madalad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#5

väikse raha eest leiab ikka ühe originaalika:)
Võimsust pole kunagi piisavalt
Vasta