Pole varem nagu tähelepanu pööranud, kuid kas keegi oskab seletada, miks klassikute t8 mootoritel pole by-pass klappi ?
Idee järgi peaks see ju gaasiklapi sulgemisel kaitsma kompressori poolt "rõhupiigi eest" ja samas vähendama turbolag-i, kuna vurr ei pidurdu nii kuis ilma klapita...
Kas see on ajastu küsimus või ökonoomia või mis?
Ja kui K-jet pritse puhul lisada by-pass, siis kas on soovitav ikkagi kasutada tsirkuleerivat mudelit (kuna K-jetil on ikkagi ka meh. õhukulumõõdik) või võib ka olla blow-off?
Võibolla mõnel mootoril on, kuid mu 99T-l pole ja mõnest raamatust vaadates jäi mulje, et t8-l polegi.
t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?
Nad(Saablased)polnud by-passi veel välja mõtelnud.Ma panin 9-5 oma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui kellegi vedeleb mõni heas korras by-pass klapp sii oleksin huvitatud (palun U2U).
Mingit hullu tuuningutoodet pole mõtet hankida, kuna rõhud on madalad.
Mingit hullu tuuningutoodet pole mõtet hankida, kuna rõhud on madalad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson