1. leht 1-st

t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?

Postitatud: P Okt 10, 2010 20:56
Postitas Andrus99
Pole varem nagu tähelepanu pööranud, kuid kas keegi oskab seletada, miks klassikute t8 mootoritel pole by-pass klappi ?

Idee järgi peaks see ju gaasiklapi sulgemisel kaitsma kompressori poolt "rõhupiigi eest" ja samas vähendama turbolag-i, kuna vurr ei pidurdu nii kuis ilma klapita...

Kas see on ajastu küsimus või ökonoomia või mis?

Ja kui K-jet pritse puhul lisada by-pass, siis kas on soovitav ikkagi kasutada tsirkuleerivat mudelit (kuna K-jetil on ikkagi ka meh. õhukulumõõdik) või võib ka olla blow-off?

Võibolla mõnel mootoril on, kuid mu 99T-l pole ja mõnest raamatust vaadates jäi mulje, et t8-l polegi.

t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?

Postitatud: E Okt 11, 2010 8:46
Postitas Cyber
Kui mul veel t8 oli, siis oli seal bypass küljes... Küll siis vist isearetatud. Herr Trionic teab, mis ta sinna kunagi aretas..:)

t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?

Postitatud: T Okt 12, 2010 19:31
Postitas Trionic
Nad(Saablased)polnud by-passi veel välja mõtelnud.Ma panin 9-5 oma.

t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?

Postitatud: K Okt 13, 2010 10:17
Postitas Andrus99
Kui kellegi vedeleb mõni heas korras by-pass klapp sii oleksin huvitatud (palun U2U).
Mingit hullu tuuningutoodet pole mõtet hankida, kuna rõhud on madalad.

t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?

Postitatud: K Okt 13, 2010 10:46
Postitas daags
väikse raha eest leiab ikka ühe originaalika:)