t8 mootorid - miks ei kasutatud by-passi ?
Postitatud: P Okt 10, 2010 20:56
				
				Pole varem nagu tähelepanu pööranud, kuid kas keegi oskab seletada, miks klassikute t8 mootoritel pole by-pass klappi ?
	
Idee järgi peaks see ju gaasiklapi sulgemisel kaitsma kompressori poolt "rõhupiigi eest" ja samas vähendama turbolag-i, kuna vurr ei pidurdu nii kuis ilma klapita...
	
Kas see on ajastu küsimus või ökonoomia või mis?
	
Ja kui K-jet pritse puhul lisada by-pass, siis kas on soovitav ikkagi kasutada tsirkuleerivat mudelit (kuna K-jetil on ikkagi ka meh. õhukulumõõdik) või võib ka olla blow-off?
	
Võibolla mõnel mootoril on, kuid mu 99T-l pole ja mõnest raamatust vaadates jäi mulje, et t8-l polegi.
			Idee järgi peaks see ju gaasiklapi sulgemisel kaitsma kompressori poolt "rõhupiigi eest" ja samas vähendama turbolag-i, kuna vurr ei pidurdu nii kuis ilma klapita...
Kas see on ajastu küsimus või ökonoomia või mis?
Ja kui K-jet pritse puhul lisada by-pass, siis kas on soovitav ikkagi kasutada tsirkuleerivat mudelit (kuna K-jetil on ikkagi ka meh. õhukulumõõdik) või võib ka olla blow-off?
Võibolla mõnel mootoril on, kuid mu 99T-l pole ja mõnest raamatust vaadates jäi mulje, et t8-l polegi.
